Spring naar bijdragen

Donderdag 25 februari 2016


Yvonne

Aanbevolen berichten

Wijfie, zolang het niet in kannen en kruiken is met de uitkering is, zal je in een 100% stress situatie zitten. Tenminste dat is bij mij altijd het geval geweest. Niks aan te doen, behalve volhouden en uitzitten. Het wordt iets beter na de eerste 2 keer dat je de uitkering krijgt, maar het duurt een jaar voordat je aan de nieuwe situatie bent aangepast. En voordat je overbodige abonnementen hebt kunnen opzeggen en alle rijke, arme en dure en goedkope maanden de revue gepasseerd zijn. Pas dan komt er enigzins rust in de tent. Maar daarnaast heb je ook nog eens te maken met rouwverwerking. Voor jou dus extra zwaar :rose:

 

En voor wat betreft je zoon en schoondochter en de kleine opkomst. Je hebt een verleden als alcoholist. Dus is het niet vreemd dat je enigzins op afstand wordt gehouden.

 

Goed te zien dat jowan weer terug is.

 

Agnieta :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha nee plof

Woon inderdaad niet zo heel groot

Een boot van een goede 10 meter.

In principe groot genoeg voor mezelf alleen.

Goed te overzien en eigenlijk alles wat ik nodig heb is aanwezig.

Natuurlijk is het wonen op een boot,heel anders dan in een huis.

Het is veel intensiever, je moet regelmatig verschillende taken uitvoeren,er komt bijvoorbeeld geen onbeperkt water,gas,elektra uit de "muur"

Je bent eigenlijk altijd aan het inslaan van dingen die in huis vanzelfsprekend zijn.

Geen driemaster dus

Maar wat niet is kan nog komen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ZBB, Ik lees je nu al een poosje. Mijn ervaring is,dat drinken tijd kost. Drank halen, opdrinken, verstoppen, lege flessen wegbrengen. En daar zit veel tijd in. Als je niet drinkt, heb je als alcoholist tijd over. En die tijd moet je INVULLEN, het maakt niet uit hoe. Ik heb het b.v. gedaan, door te gaan hardlopen. In het begin veel met de hond gewandeld. Het arme dier zijn pootjes, werden steeds korter :lol: En door te gaan hardlopen, kreeg ik weer meer conditie. En werd de behoefte aan alcohol ook minder. En werd het ook veel makkelijker om niet drinken vol te houden. Regelmaat in het leven helpt ;)

 

sterkte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sterkte ermee ZBB.

Alleen die gedachte al om weer af te moeten kicken doen me al de rillingen bezorgen brrrrr

Ben er goed ziek van geweest en dat staat echt wel in mijn geheugen gegrift en weerhouden me er echt wel van om er een te willen nemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zbb, wat jammer..

Is zo'n soort behandeling als ik heb gedaan (cognitieve gedragstherapie) níet iets voor jou? Op je werk en bij je vriendin lukt het wel, maar alleen níet, toch? Dan zitten er toch gedachten als: ik kan het níet, ik heb het nodig of zoiets? Die leer je dan ombuigen naar helpende gedachten. Ik ben er wel enthousiast over!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meer drinken omdat je je in een kleine ruimte begeeft?

 

Dat verklaart wel mijn halve liter op schoot in de auto alvast, nadat ik er een tray van had ingeslagen...

 

Ik heb gewoon een te klein autootje. ;)

 

 

Dat is iets, om echt trots op te zijn :devil:  Ik hoop dat je snel van de weg wordt gehaald :excl:  Als je dat nu nog doet. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

 

wat zijn er toch veel forummers aan het tobben, sterkte allemaal :heart:

ik ben al de hele week bezig met de hogedrukreiniger om een parkeerplaats schoon te krijgen (nee geen taakstraf, al lijkt het er soms wel op :D )

misschien ben ik daarom moe, mijn gezicht is al een paar dagen rozig, nou brand meer. Gaat wel weer over hè? ;)

Mijn eten word aardappelen met spinazie en slavinken

Fijne avond, piep straks nog wel even om een hoekje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is iets, om echt trots op te zijn :devil:  Ik hoop dat je snel van de weg wordt gehaald :excl:  Als je dat nu nog doet. ;)

 

Je mag toch 1 biertje drinken voordat je gaat rijden, dan maakt dat toch eigenlijk niet uit als je dat tijdens de rit doet?

Je blijft toch wel onder de 0,5 promille. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Nadia het gaat zo langzamerhand iets beter .Puhh de zucht wordt ook iets minder .Dat is wel fijn is er ook meer plaats voor anderes in mijn hoofd .Ik wordt wel zo langzaam rijk spaar een hoop geld daar ik niet meer elke dag naar de winkel hoefd te gaan .Ben zo langsam ook fitter en belastbarer zit beter in mijn fel .Dus voor mij ook heel veel voordelen .Ik heb so moeilijke weeken gehad dat wil ik niet nog een keer meemaken dus voor mij niet drinken .Ik denk ook niet van dag naar dag maar mijn doel is zeker een jaar niet drinken dit geeft mij meer rust en duidelijkheid .Lief dat je vraagt .En met jou gaat het ook goed las ik wat fijn , geniet ervan .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit wil ik toch nog schrijven .Ben heel blij dat dit forum bestaat en jullie hebben mij tot nu toe zeker ook door deze voor mijl moeilijke tijd geholpen , ook heb ik hier veel geleerd van mensen en herkenning is toch ook belangrijk voor mij dus aan alle frummers fijn dat jullie er zijn en bedankt

bewerkt door ronja
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...