Gast Lars Geplaatst 15 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2016 Goedemorgen allen. Dit keer wel het juiste jaartal. Vandaag drie weken droog. Langzaam kruip ik naar een maand toe. Indigo, leila, Skip en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2016 Goedemorgen allemaal, Ben ik de tweede pas vandaag ?? Lars, Van harte met je 3 weken. Super man !! Heb een fijne dag ! Hier snel aan het werk. Lange dag vandaag. Pas om 17.30 klaar. Doeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 15 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2016 Goede morgen DAPACT Albert fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 15 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2016 Goedemorgen allen. Wat een perikelen weer op het forum. Ik heb besloten om me er niet in mee te laten trekken. Dat kost me namelijk nogal wat negatieve energie. Verder wil ik zulke mensen ook geen 'platform' bieden, dat wat je aandacht geeft, groeit. En dat was het. Aaaarrrgggg, typen zonder leesbril gaat toch wat lastig, haha! Goed Lars, al drie weken! Hoi Albert, ik had ook 7,4 op de test van "weet ik veel' , haha! Rapilos werk ze. Ik ga naar mijn werk, moet werken tot half 10 vanavond, morgen ook. Zal blij zijn als deze week om is. Fijne dag allen! Skip en AlbertRemmo reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2016 Goedemorgen frummers. Nog steeds niet helemaal fit, duurt me veel te lang Maar wel verse koffie en thee. Jullie lange dagen vandaag Rapi en Nancy.. En Lars op naar een maand, top... nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 15 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2016 Goedemorgen, lekker fris buiten brrr.... Wordt steeds een beetje eerder licht, mag van mij snel zomer worden. Fijne dag gewenst... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ronja Geplaatst 15 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2016 Goede morgen Yvonne bedankt voor de koffie en Nancy je hebt helemaal gelijk. Puhhh hier sneeuw .Vakantie is weer vorbij en vandag gaat alles weer zijn gewone gang .Kids naar school en ik heb wat tijd voor mij zelfs . nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2016 Goeie morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2016 goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2016 Lars, je kunt de datum van je onderwerp aanpassen door naar jouw eerste bericht van die dag te gaan, te klikken op 'bewerken' en dan onder je bericht te klikken op 'volledige editor' ... dan krijg je het volledige scherm waar je alles in kunt aanpassen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 15 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2016 Ik schrijf me in voor de dagpact!! Mooie dag allemaal!!! Hier ook n drukke werkweek... Maar per dag he?! Zoals Jane vaak tegen mij gezegd heeft... Go for it!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2016 Ik zit even helemaal vast hier op het forum. Ik wil regelmatig reageren op zaken die hier worden geschreven, op de dagdraad of op andere draadjes, maar weet vooraf dat dat tot ruzie gaat leiden of niet begrepen wordt. Ook voel ik me geremd om positief op mensen te reageren. En om mijn eigen verhaal neer te zetten. Er blijft weinig over. Ik neem een poosje een time out, ik weet niet voor hoe lang of hoe dat gaat aflopen. Ik heb de afgelopen week wel regelmatig gelezen hier, maar niet aangemeld en dus met een drempeltje om te reageren. Dat is me goed bevallen en daar ga ik voorlopig mee door. De aanleiding ligt vooral bij mezelf. Ik ben sinds kort aan mindfulness begonnen en loop tegen mezelf en een aantal dingen op. Dat was ook de bedoeling en ik wist dat dat ging gebeuren. Het was er tijd voor. Ik pak dat aan zoals (uiteindelijk) ook mijn verslaving te lijf ben gegaan, dus volle bak en zeer gestructureerd. Dat kost veel energie en er is kennelijk dan onvoldoende over om het forum te blijven volgen, zoals ik dat deed. Zaken die ik hier vaak niet zo goed kan plaatsen, storen me op het moment. Het feit dat sommigen niet zijn en waren wie ze zeiden te zijn, speelt daarin overigens maar een kleine rol. Ik ben dus niet weg, lees wel maar denk dat ik beduidend minder aanwezig zal zijn de komende tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leila Geplaatst 15 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2016 Goede morgen DAPACT Albert Tine Leila fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 15 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2016 (bewerkt) Goedemorgen DAPACT Albert Tine Leila Nadia Heb een fijne dag allemaal! 15 februari 2016 bewerkt door Nadia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leila Geplaatst 15 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2016 gefeliciteerd mijngerrit!!!!! 2 JAAR!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 15 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2016 Twee zielen, een gedachte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 15 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2016 Lars en Gerrit, gefeliciteerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 15 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2016 En nu koffers pakken en op een holletje naar het station om in de trein te springen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2016 (bewerkt) Even terugkomen op de bekentenis van Truus/Fleurtje van gisteravond. Fleurtje heeft zichzelf blijkbaar uiteindelijk toch bekend gemaakt. - Fleurtje heeft indertijd een eeuwige ban gekregen. Die krijg je niet omdat je een moord hebt begaan of echt vreselijke dingen hebt gedaan. Ik weet niet of ze tegenwoordig nog worden uitgedeeld, maar indertijd kon je er al eentje krijgen als je diverse keren een waarschuwing in de wind had geslagen en diverse keren een korte een ban had gekregen, en dat kon al voor kleine 'vergrijpen'.. - Waarom zij niet direct heeft aangegeven dat zij Fleurtje is? Lijkt mij nogal logisch: zij had behoefte aan steun van het forum, met het onthullen van haar 'ware naam' zou de moderator binnen een dag hebben ingegrepen. - Ik kan me indenken dat mensen zich heel ongemakkelijk voelen bij het gebeurde, tenslotte ligt de periode Plop nog maar kort achter ons. Fleurtje is echter geen tweede Plop. Fleurtje is een oud forumdeelneemster die de afgelopen tijd hard de behoefte had aan het forum, die de steun van het forum weer nodig had en dat dus niet onder eigen naam kon doen... - Ik vind het dapper van haar dat zij zich bekend heeft gemaakt, want ze wist eigenlijk van te voren al dat dat ging betekenen dat zij weer een ban zou krijgen. - En ja, blijft staan dat het ellendig is dat het voor zoveel onrust heeft gezorgd. - Kate, Truus is dus geen nieuwe act van Plop. En ja, ik was al eerder op de hoogte... 15 februari 2016 bewerkt door Yvonne Meya, Skip, nancy en 5 anderen reageerden hierop 8 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 15 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2016 Da's nu al mindful bezig, MijnGerrit. Geniet vooral van je weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 15 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2016 Fijn Gerrit! Kan je wat meer vertellen over je cursus? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2016 (bewerkt) Nadia, fijne vakantie. En Gerrit gefeliciteerd, wat ga jij goed... En heel veel succes met jouw cursus. 15 februari 2016 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 15 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2016 Gisteren leek het wel kerstmis.. de hele dag sneeuwde het, al was het een beetje een plakkerig, kledderig sneeuwdekje dat bleef liggen. En vandaag is het weer gewoon. Zo goed als geen sneeuw meer te zien. Maandag. Zo meteen beginnen aan de volgende kamer in huis.. strippen(vloerbedekking), schuren... wordt weer "lachen".. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2016 Leuk Kohtje... Hier gisteren alleen maar motregen, koude motregen, de hele dag door. Vandaag ook weer gewoon.. Mooie avatar trouwens.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 15 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2016 Dank voor je uitleg, Yvonne. En waarom ga je niet mee? De 40dagen trein vertrekt pas om 13.00. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden