Nadia Geplaatst 11 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2016 Goed zo! Lars-drankduivel 1-0 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 11 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2016 Gelukkig gebeld...pfff En vastlopen en bellen is geen teken van zwakte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 11 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2016 Lars, goed gedaan, laat je niet kisten, houd die drankduivel verre van je. Je kunt het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
klontje Geplaatst 11 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2016 Je ben echt geen loser Lars! Hier heb ik dikke respect voor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 11 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2016 En ik vind je een topper..echt❤ Weet hoe moeilijk het is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 11 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2016 Lars, Verdorie noch aan toe, JE BENT GEEN LOSER. Je hebt het goed gedaan. Pak nu die kans en ga terug. Deze kans krijg je niet snel weer. En wat is erop tegen, om te tekenen???? Je wilt toch van die rotsooi af???? Doen. En hier blijven komen. Iedereen wil je helpen. En begrijpen dat je in een vervelende en moeilijke tijd zit. Nogmaals je bent geen loser. Tine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
klontje Geplaatst 11 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2016 (bewerkt) Dan is dit het moment van de waarheid Lars. Ga terug !laat alles los en grijp die toekomst. 11 maart 2016 bewerkt door Moppie1967 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 11 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2016 Lars, je bent echt niet de enige die het niet alleen kan, Je bent machteloos tegen over de drank. En dat is geen schande. Het siert je, je zwakte toe te geven. Wees nu verstandig en ga terug, want wat zijn nu 9 maanden. terwijl je dan een heel fijn leven voor de boeg hebt. Wedden dat je daar geen spijt van gaat krijgen???? klontje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 11 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2016 Tja, dat is maar hoe je het bekijkt. Als je denkt: ‘ik moet het nu alleen kunnen‘ dan faal je nu. Als je denkt: 'ik wil nuchter blijven' dan win je nu. Wat mij betreft win je :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2016 Terug naar de behandeling is terug naar zicht op vooruitgang. Losers doen zulks niet. Die gaan verder met achteruitgang. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 11 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2016 Maar goed, ik kan het ook níet alleen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
klontje Geplaatst 11 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2016 Goed Larts. Opa in de kliniek..Maar wel een nuchtere opa ☺ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mootje Geplaatst 11 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2016 Hoi Lars, Heb je verhaal gevolgd en RESPECT!! Een loser.....? Alles behalve! Ik ken je niet. Ondanks dat ben ik trots op deze zeer sterke persoonlijkheid die in deze omstandigheden, de juiste keuze maakt!! Succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 11 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2016 Lars, CHAPEAU :rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mikki Geplaatst 11 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2016 (bewerkt) Heb je dan in die korte tijd toch gedronken? Ik begrijp er niet zoveel van, maar hoe dan ook; goede keus! Zet hem op Lars! 11 maart 2016 bewerkt door mikki Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 11 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2016 Ik begrijp er ook niet zoveel van,maar dat zal aan mij liggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Happiness Geplaatst 11 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2016 Goed hoor Lars, dat je terug gaat. Je hebt het geprobeerd. ondervonden en veel belangrijker erkend dat je het niet alleen kan. Ik heb wel een paar keer schaamte bij je gelezen over het niet zelf kunnen en hulp vragen. Is dat nog iets om te onderzoeken tijdens je opname? Kan me voorstellen dat dat een continue faalgevoel geeft waardoor je blokkeert. Anyway, veel sterkte dappere Lars! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 11 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2016 Als je even terug leest begrijp je het vast. Ik begrijp er iig heel veel van, ik heb geen glazen bol nodig om te voorspellen dat Lars weer zou gaan drinken zodra hij alleen thuis zou komen. Kun je toch gif op innemen. Ik kan me wel voorstellen, Lars, dat het allemaal wel 'overwhelming' is, die mensen hier met al hun goede bedoelingen. (niet sarcastisch). Knap van je dat je terug bent gegaan en die paar glazen van vanmiddag...die tellen niet mee, goed? En dit heeft idd niks met losers te maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 11 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2016 Ik vind dit héél knap van je!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
koekiemonster73 Geplaatst 11 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2016 Lars, niet zo streng voor jezelf hoor. Je bent een mens. Ik vind het ongelooflijk knap dat je nu weer ingegrepen hebt. Veel respect voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jani Geplaatst 11 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2016 (bewerkt) Chapeau!! Nederig erkennen dat je een probleem hebt en daar aan werken. 11 maart 2016 bewerkt door jani Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2016 dat was dan leergeld Lars nu met die wetenschap sta je er weer anders in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leila Geplaatst 11 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2016 super lars, dit is je keerpunt, wat goed van je. over 9 maanden loopt een welverzekerde opa van een schat van een kleindochter de deur uit. en dan kun je het wel aan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HappyDays Geplaatst 11 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2016 Lars Loser no way!!!! Het is ook niet niets wat je allemaal moet verwerken. Je kan het voor de moment niet alleen. Heel normaal denk ik. Niets om je voor te schamen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2016 je bent nu waar je moet zijn Lars om straks de opa Lars te zijn die je wilt zijn HappyDays reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden