Spring naar bijdragen

Stoppen


Gast Lars

Aanbevolen berichten

Lars, ik heb je bericht nu meerdere malen gelezen. Je beschrijft de situatie met veel liefde voor jezelf ook en ik lees geen strijd. Dat vind ik zo fijn! Ik hoop dat je alle hulp krijgt die je nodig hebt en dat je inderdaad kunt accepteren en verwerken. Er ligt daarna nog een hele toekomst voor je open. Op jouw manier. Met hulp en vanuit je eigen kracht. :heart::rose: 

 

bewerkt door Lika
Ogen zijn 's ochtends nog niet wakker....typo's
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb gisteravond je berichten gelezen, kan me zo voorstellen dat je je opgelucht voelt nu je weet wat er aan de hand is :heart:

en een extra stok achter de deur vooral als je wilt gaan drinken. Niet meer doen dus. :lips:

Kunnen ze ook gericht behandelen en begeleiden, en inderdaad lijkt het alsof de diagnose Asperger de verkeerde is. Ik vond je al vaak heel invoelend in je steun naar anderen, en volgens mij zijn personen met Asperger helemaal niet zo meevoelend en inlevend. 

Ik ga voor je duimen dat er goed nieuws komt vandaag. Hoop doet leven! 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja er is rust bij mij en stukje bij beetje ook het besef en de eerlijkheid. In de zin dat ik vertel waar ik tegen aan loop waar ik hulp bij nodig ben. Niet makkelijk wel noodzaak als ik goed geholpen wil worden en naar de juiste plek ga straks. Handelingen ik raak het steeds meer kwijt. Soms strik ik in 1 keer mijn veter soms weet ik niet hoe ik het moet doen. :blush: 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ik heb er vrede mee. Ik heb zo lopen worstelen de laatste maanden nergens de vinger op kunnen leggen. Heel frustrerend om doodnormale dingen niet meer kunnen uitvoeren. Geestelijk gaat het best goed. Ik ben rustig op moment geen trek meer. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb komende week nog een gesprek samen met mijn dochter. Het is mij allemaal nog niet helemaal duidelijk. Het is gewoon ook fijn dat ze hier zien dat het geen onwil is. Krijg nu meer hulp hoef vaak niet eens te vragen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...