Reacher Geplaatst 15 mei 2017 Rapport Geplaatst 15 mei 2017 Je bent wat stillig. Zenuwen voor de uitslag van je testen?
Quinn Geplaatst 24 mei 2017 Rapport Geplaatst 24 mei 2017 Al begrijp ik je standpunt en herken ik je gevoel van afnemende veiligheid hier, ik ga je missen.
Jannigje Geplaatst 24 mei 2017 Rapport Geplaatst 24 mei 2017 Ach Lars , ik zal je missen!!! Ik wens je alle goeds. En wat mij betreft: de deur staat altijd open, je bent altijd welkom
Lika Geplaatst 24 mei 2017 Rapport Geplaatst 24 mei 2017 Ik vind het erg. Mis je nu al. Hoop dat het je meer dan goed gaat, lieve, lieve Lars.
kruidenthee67 Geplaatst 25 mei 2017 Rapport Geplaatst 25 mei 2017 Ik was er even niet, geloof dat ik wat gemist heb....Lars, jammer, maar ik wens je alle goeds!
smart Geplaatst 25 mei 2017 Rapport Geplaatst 25 mei 2017 Heel erg jammer !!!!! Ben je nu echt weg? ....... ga je missen....
Jannigje Geplaatst 25 mei 2017 Rapport Geplaatst 25 mei 2017 Ik probeer het nog even, wil niet dat het waar is. LAAAARRRRRSSSSS, hoor je me? Nee? Ja? Kom je ajb terug?
Bob Geplaatst 26 mei 2017 Rapport Geplaatst 26 mei 2017 (bewerkt) Ik heb het niet kunnen volgen waarom je weggaat, Lars. Ik vind het wel heel jammer. [later toegevoegd] Nadat ik de berichten uit deze draad van omstreeks april vorig jaar heb nagelezen begrijp ik het beter. Je blijft een plek in mijn hart innemen, Lars. 26 mei 2017 bewerkt door Bob toevoeging
erik Geplaatst 27 mei 2017 Rapport Geplaatst 27 mei 2017 Ik ben hier ook minder maar schrik wel dat je nu echt weg lijkt. Alle goeds en je kan altijd terugkomen hè..
Sita2 Geplaatst 28 mei 2017 Rapport Geplaatst 28 mei 2017 Ik log in en zie dat je bent weggegaan? Hoop tijdelijk! Sterkte met alles én hoop ook dat je blijft delen met anderen. Sita
nancy Geplaatst 29 mei 2017 Rapport Geplaatst 29 mei 2017 Lars, kom je nou weer terug?? Niet wegblijven vanwege één iemand, wij missen je!
Vasja Geplaatst 1 juni 2017 Rapport Geplaatst 1 juni 2017 Kom terug Lars! Er missen je!! Je laat je toch niet wegjagen?
smart Geplaatst 2 juni 2017 Rapport Geplaatst 2 juni 2017 hallo hallo... bent u daar? Er wordt om u geroepen!!!! jaaaa, hoort u ons ?
lady jane Geplaatst 3 juni 2017 Rapport Geplaatst 3 juni 2017 ikzelf weet geen raad met deze situatie Lars, weglopen lijkt op schuld bekennen, en het is niet af hier en met jou. Sowhat reageerde hierop 1
Lars Geplaatst 3 juni 2017 Rapport Geplaatst 3 juni 2017 Nee weglopen is voor mij geen schuld bekennen. Weglopen betekent voor mij er geen zin meer in hebben. Als ik hier ben wil ik kunnen schrijven wat me dwars zit waar ik tegen aan loop. Ik voel me hierin beperkt.
Lars Geplaatst 3 juni 2017 Rapport Geplaatst 3 juni 2017 Mochten er reacties komen ik reageer dit weekend niet meer. Ga straks naar dochter verjaardag nog vieren van kleindochter die woensdag 1 jaar is geworden. Blijf een nacht slapen. Fijn weekend en hou het droog. Ook bedankt voor de reacties doet me goed.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden