smart Geplaatst 30 december 2016 Rapport Share Geplaatst 30 december 2016 Halve smart is : kiezen, pijn of slim. En daar de helft van. Stoor je niet aan mij hoor! Fuzzy bekt trouwens wel weer lekker... Iedereen bedoelt gewoon dat "samen" fijner is....? Altijd? En wat heeft de mod met een emotionele Quinn? Ik vind hem juist mooi zo!! Lars: slaap je al: goed zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 31 december 2016 Rapport Share Geplaatst 31 december 2016 Wat fijn voor haar .. maar wat lijkt me dat lastig als vader !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 31 december 2016 Rapport Share Geplaatst 31 december 2016 Pittige dochter Lars!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 31 december 2016 Rapport Share Geplaatst 31 december 2016 Ha! Geloof dr niks van!! Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 31 december 2016 Rapport Share Geplaatst 31 december 2016 Maar je hebt mij net in elk geval geholpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 31 december 2016 Rapport Share Geplaatst 31 december 2016 Ah, vervelend!! Met wie ben je vanavond, Lars? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 december 2016 Rapport Share Geplaatst 31 december 2016 ik heb een hele leuke vriendin van 74 was mijn volleytrainster en nu mijn volleymaatje nog. Probeer er wat van te maken Lars, het zit m echt niet in leeftijd; wat voor maatje ga jij voor haar en VP zijn straks zelf? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 december 2016 Rapport Share Geplaatst 31 december 2016 Meya en Stekker reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 31 december 2016 Rapport Share Geplaatst 31 december 2016 Je doet recalcitrant. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 31 december 2016 Rapport Share Geplaatst 31 december 2016 Hoeft ook niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 31 december 2016 Rapport Share Geplaatst 31 december 2016 Wat een verrukkelijke clip van die dames! Het doet me denken aan young at heart, kennen jullie die? Een koor van hoogbejaarden die hardrock zingen, met rollator en zuurstoftank. Lars (ik zit de hele tijd te deleten, ik kan alleen maar de kleuterjuffentoon vinden en die is verschrikkelijk) Nou, dit dan maar: heel veel liefs uit Basta-land, waar het nu oorlog lijkt vanwege het geknal. Iedereen schrikt zich steeds kapot, behalve onze slome, dove hond. Goddank.) lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 31 december 2016 Rapport Share Geplaatst 31 december 2016 Lieve Lars, Ik ben elk jaar chagerijnig en vervelend met oud jaar. Weet een beetje waarom, maar bleh. Maar weet je, het gaat vanzelf voorbij. Echt! (Hoop ik;-) ik heb net een dutje gedaan. Misschien goed idee? Beetje gek om hier te zeggen misschien, maar ik voel me zo trots op jou. Terwijl ik je niet eens echt ken .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 31 december 2016 Rapport Share Geplaatst 31 december 2016 Ja. Dat zal vast zo zijn. Je weet waar ze is toch? Ook voor haar gaat die gekke avond echt voorbij. Nu hapjes maken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 december 2016 Rapport Share Geplaatst 31 december 2016 gaan we toch allemaal Ik hou van Holland kijken doen we nog iets samen en is de gemiddelde leeftijd ook weer wat lager (niet dankzij mij dus) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 31 december 2016 Rapport Share Geplaatst 31 december 2016 Eerst eten, dan janken. Dat is beter ja. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 31 december 2016 Rapport Share Geplaatst 31 december 2016 Janken lucht vaak op. Niks masker, huilen met die hap. Het ís ook erg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 31 december 2016 Rapport Share Geplaatst 31 december 2016 Ik zit - geheel tegen mijn gewoonte - omroep Max te kijken. André van Duin zing Het Dorp van Sonneveld. Snel aanzetten, dan pik je het laatste stukje mee. Heb je die waterlanders zo te pakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 31 december 2016 Rapport Share Geplaatst 31 december 2016 Niks zo mooi Lars, als koffie met een oliebol! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stekker Geplaatst 31 december 2016 Rapport Share Geplaatst 31 december 2016 Weet je ik zou deze avond zo willen omruilen om bij jou te zijn Lars en jullie en verst gehandicapten (die weten pas echt wat feesten is) en alcoholisten en alle andere mensen die het lastig vinden in het leven, de oudere mensen en alles wat vooral er zogenaamd niet bijhoort. We zouden een top avond hebben. Gewoon somber zijn als je je zo voelt, lekker janken of te hard lachen of niks zeggen. Allemaal best. En dan de film 'een rits te ver kijken' van Jon van Eerd. Janken van het lachen, te leuk stuk. Maar we zijn vanavond bij vrienden die het allemaal voor elkaar hebben. De kids vinden het daar leuk, dus dan vind ik het wel snel best en gaan we denk ik spelletjes spelen. Maar volgend jaar toch eens kijken of het anders kan.. Lars voel jezelf niet te zielig, k denk dat de meerderheid blij is als de avond voorbij is. Knuffel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 1 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2017 De avond is voorbij gegaan. Toch. Slaap goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 1 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2017 Een succesvol en gelukkig 2017 gewenst! Ik heb er alle vertrouwen in . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2017 wacht nou eerst maar eens af Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 2 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2017 Wat is pmt, Lars? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2017 echnie Lars de kans is groot dat je lichaamsgerichte psychotherapie krijgt maar dan uit de reguliere hoek ga je nog veel aan kunnen hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2017 het kan ook individueel Lars misschien vragen wat jij nodig hebt! soms is er meer mogelijk dan in eerste instantie wordt aangeboden en dat groepswerk kan dan misschien in fase 2. Vragen staat vrij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden