lady jane Geplaatst 18 januari 2017 Rapport Geplaatst 18 januari 2017 ook voor haar zullen dingen nu op zijn plaats vallen Lars en jullie blijven samen de liefhebbende (groot)ouders van...
Jannigje Geplaatst 19 januari 2017 Rapport Geplaatst 19 januari 2017 Ik hoop van harte voor jou, haar en jullie kinderen dat jouw vrouw en jij inderdaad met elkaar in gesprek kunnen komen Lars. Het zou mogelijk veel oud zeer bespreekbaar kunnen maken en met de nieuwe ontwikkelingen van het laatste jaar voor jou en voor haar zou het misschien weer een weg voor jullie kunnen openen. Het zou heerlijk zijn dat jullie op een normale manier met elkaar om zouden kunnen gaan, zonder rancune, en allebei op verjaardagen van de kinderen en jullie kleinkindje kunnen komen. Succes Lars Sita2 reageerde hierop 1
basta Geplaatst 19 januari 2017 Rapport Geplaatst 19 januari 2017 Klinkt goed allemaal! Maar wat een emoties voor een man op leeftijd, Lars. Ga vandaag ook maar een beetje tegen de lama aanhangen en voor je uitstaren. smart reageerde hierop 1
fleurtje Geplaatst 19 januari 2017 Rapport Geplaatst 19 januari 2017 En de geit van de boerderij vind ge ni leuk?? Phuh! :-p smart reageerde hierop 1
Singbluesilver Geplaatst 19 januari 2017 Rapport Geplaatst 19 januari 2017 Heerlijk. Lars is er weer!
Singbluesilver Geplaatst 20 januari 2017 Rapport Geplaatst 20 januari 2017 Goedemorgen Lars bijna weekend! Geniet ervan!
fleurtje Geplaatst 20 januari 2017 Rapport Geplaatst 20 januari 2017 Ik zal subiet is tot daar komen he, ouwe sok basta reageerde hierop 1
basta Geplaatst 20 januari 2017 Rapport Geplaatst 20 januari 2017 Ja weer weekend. Heerlijk heb er zin in. Heb hard gewerkt van de week aan mezelf. Ben wel tevreden. Niet over alles maar je moet wat te mopperen over houden. Die Lars... als ik een tijd geleden had gezegd dat je dit ooit op het forum zou gaan schrijven, zou je me helemaal voor gek verklaren.
smart Geplaatst 20 januari 2017 Rapport Geplaatst 20 januari 2017 Alvast een heel fijn weekend gewenst!
lady jane Geplaatst 20 januari 2017 Rapport Geplaatst 20 januari 2017 Je bent in één klap volwassen geworden Lars.
lady jane Geplaatst 20 januari 2017 Rapport Geplaatst 20 januari 2017 en helaas worden te veel mensen niet oud
Stekker Geplaatst 20 januari 2017 Rapport Geplaatst 20 januari 2017 Heel goed weekend gewenst Lars. Vind jou een vechter!
Singbluesilver Geplaatst 20 januari 2017 Rapport Geplaatst 20 januari 2017 Is het nationale cakebakdag ofzo? Lekker hoor! Geniet!
Jannigje Geplaatst 20 januari 2017 Rapport Geplaatst 20 januari 2017 Ha Lars, een record voor mij: 4 likes in één keer ☺️ Fijn weekend samen
basta Geplaatst 20 januari 2017 Rapport Geplaatst 20 januari 2017 Tellen, Jan! Jannigje reageerde hierop 1
basta Geplaatst 20 januari 2017 Rapport Geplaatst 20 januari 2017 Rummikub, dat is toch met nummertjes? Dat je steeds op je beurt moet wachten? En dan is het de bedoeling dat je wat je hebt neerlegt, en dan kan de ander bij je aanleggen en dat kan aan twee kanten. Goed spel! Beter dan mens erger je niet. Meya reageerde hierop 1
Bob Geplaatst 21 januari 2017 Rapport Geplaatst 21 januari 2017 Hoeveel tijd heb je om te beslissen of je op het voorstel voor die afvloeiingsregeling ingaat? Bij het bedrijf waar ik werkte konden afgelopen jaren een aantal collega's met een mooie regeling weg, maar als gevolg van verdere bezuinigingen is die mogelijkheid nu verleden tijd en zijn veel mensen botweg boventallig verklaard met alle gevolgen van dien. Probeer in te schatten hoe groot de kans in jouw geval is dat je spijt kan krijgen als je het aanbod nu niet aanneemt. Als er tijd is, laat het aanbod ook doorrekenen door een deskundige (bij je vakbond bijvoorbeeld, als je daar lid van bent). Als je het zelf doorrekent is het goed om te weten dat je pas na je AOW-leeftijd met de voordeliger inkomstenbelasting schalen voor gepensioneerden te maken krijgt. Tot die tijd blijven de belastingschalen voor werkenden van toepassing. Neem in je overwegingen ook de optie mee van nog een aantal jaren doorwerken in deeltijd, als die mogelijkheid bestaat, maar wees je dan uiteraard wel bewust van de financiële consequenties.
lady jane Geplaatst 21 januari 2017 Rapport Geplaatst 21 januari 2017 als je geen lid bent van een vakbond kun je misschien via een juridisch loket informeren wat wijsheid is Lars. En hoe groot is de kans dat je nog in je oude woonplaats/werkplaats komt te wonen? Het lijkt me lastig in te schatten allemaal, maar wel heel belangrijk voor je toekomst. 8 a 9 jaar financieel overbruggen is een hele kluif, zeker als er straks eigen woonlasten afgaan. Hoe lang heb je tijd om je keuze te laten weten? Sommige advokaten hebben ook een gratis spreekuur of een 1/2 uur gratis consult. succes!
smart Geplaatst 21 januari 2017 Rapport Geplaatst 21 januari 2017 en... in dit land willen ze mensen zo lang mogelijk aan het werk houden. Op enig moment ben je van de uwv afhankelijk en willen ze dat je gaat solliciteren (en betaald werken), in elk geval voor een aantal uren. Er zal dan een arts aan te pas komen die dat bepaald (of, en in welke mate er sprake is van arbeidsongeschiktheid). Na zelf (min of meer gedwongen) voor een regeling te hebben gekozen overvielen me de uwv regels nogal. Denk er goed over na!! En ja... denk aan pensioenopbouw!
Kohtje Geplaatst 21 januari 2017 Rapport Geplaatst 21 januari 2017 wauw, wat een (ervarings)deskundigheid. wat is wijsheid... ik is het in dit geval echt helemaal niet. maar mooi om te zien dat je zelfs (eigen)wijsheid niet in je uppie hoeft op te brengen. succes lars met het nemen van de voor jou juiste stappen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden