Spring naar bijdragen

Stoppen

Gast Lars

Aanbevolen berichten

Halve smart is : kiezen, pijn of slim. En daar de helft van.

Stoor je niet aan mij hoor!

Fuzzy bekt trouwens wel weer lekker...

Iedereen bedoelt gewoon dat "samen" fijner is....? Altijd?

En wat heeft de mod met een emotionele Quinn? Ik vind hem juist mooi zo!! ;)

Lars: slaap je al: goed zo :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een verrukkelijke clip van die dames! Het doet me denken aan young at heart, kennen jullie die? Een koor van hoogbejaarden die hardrock zingen, met rollator en zuurstoftank.

Lars (ik zit de hele tijd te deleten, ik kan alleen maar de kleuterjuffentoon vinden en die is verschrikkelijk)

Nou, dit dan maar: heel veel liefs uit Basta-land, waar het nu oorlog lijkt vanwege het geknal. Iedereen schrikt zich steeds kapot, behalve onze slome, dove hond. Goddank.)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Lars,

Ik ben elk jaar chagerijnig en vervelend met oud jaar. Weet een beetje waarom, maar bleh. Maar weet je, het gaat vanzelf voorbij. Echt! (Hoop ik;-) ik heb net een dutje gedaan. Misschien goed idee? Beetje gek om hier te zeggen misschien, maar ik voel me zo trots op jou. Terwijl ik je niet eens echt ken ....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet je ik zou deze avond zo willen omruilen om bij jou te zijn Lars en jullie en verst gehandicapten (die weten pas echt wat feesten is) en alcoholisten en alle andere mensen die het lastig vinden in het leven, de oudere mensen en alles wat vooral er zogenaamd niet bijhoort. We zouden een top avond hebben. Gewoon somber zijn als je je zo voelt, lekker janken of te hard lachen of niks zeggen. Allemaal best. En dan de film 'een rits te ver kijken' van Jon van Eerd. Janken van het lachen, te leuk stuk.

Maar we zijn vanavond bij vrienden die het allemaal voor elkaar hebben. De kids vinden het daar leuk, dus dan vind ik het wel snel best en gaan we denk ik spelletjes spelen. Maar volgend jaar toch eens kijken of het anders kan..

Lars voel jezelf niet te zielig, k denk dat de meerderheid blij is als de avond voorbij is. Knuffel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...