Spring naar bijdragen

Stoppen


Gast Lars

Aanbevolen berichten

Een bekrompen schoolmeester  :) Ja het klopt wel. Aan de andere kant is het natuurlijk ook onzin om nu te zeggen dat het hier allemaal geweldig gaat. Wel geschrokken van mijn eigen gedrag vandaag dat is een dikke minpunt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha...nee niet meester, 'juf'.

(overigens vier jaar geleden ontslag genomen als juf)

 

Lars, van die 'fouten' leer je.

Echt...niet jezelf op je kop geven.

Maar ff zien...ok...dat kan dus anders....

 

Leermomenten, zoals de eeuwige docent zegt  :)

 

Man, man...je bent kei-goed bezig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dames en heren ik ben helemaal niet zo goed bezig. Ik zie het wel in dat is dan een beetje goed. Voel geen spijt en dat is ook weer niet goed. Leg het altijd buiten mezelf neer ook niet goed. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja nu nog mijn eigenwijsheid aan de kant schuiven. Je kunt het jezelf ook moeilijk maken. 

 

als je eigenwijsheid ruim neemt is het het beste wat je tot je beschikking hebt..

ruim: eigen   - - - - - - -(ruimte)- - - - - - -   wijsheid.

je moet het per slot van rekening zélf doen, met je eigen wijsheid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat dingen uit gepraat. Tot de conclusie gekomen dat ik ook niet de makkelijkste ben en slecht tegen kritiek kan. Leerpunten dus. Vanavond ga ik voor het eerst hier darten. Kijken of ik er nog wat van kan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ging nu om het werken. Ik maak overal ruzie  :blush: Vindt het lastig om ergens op gewezen te worden en dan reageer ik niet aardig zeg maar. Ik mag een week niet naar de boerderij. Mag in plaats daarvan naar de kassen bloemetjes water geven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De dag begon beroerd. Weer wat nieuwe inzichten in mezelf gekregen. Volgens psycholoog werkt mijn hoofd theoretisch en praktijk niet altijd samen. Theorie weet ik het wel hoe het moet. Praktijk blijkt dan lastiger. Vanavond eindelijk naar darten geweest. Ga ik vaker doen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...