Spring naar bijdragen

Oudjaarsdag 31 december 2015


blondie6173

Aanbevolen berichten

Ok..bedankt voor de het toelichten Bolletje...dat maakt het iets meer te begrijpen maar niet minder pijnlijk.
Nee, ik ben alleen thuis vandaag. Mijn dochter is het huis uit. Maar ik vind dat wel ok. Ik werd wel uitgenodigd bij een bevriend koppel maar ben er niet op ingegaan. Heb dat de laatste twee jaar wel gedaan maar voelde meer alsof ze me uitnodigden om zelfs iets om hadden te hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben heel lang opzij gegaan voor mensen zoals jij Spud. Dat maakte mee deel uit van mijn probleem.
*
Een aantal jaren geleden was ik helemaal onderdoor gegaan aan zulke reacties. Nu niet meer..
Godzijdank

bewerkt door moderator
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hé mensen schei nu toch uit zeg, wat is dit nu. Er komen hier wel vaker mensen die zich niet voorstellen, gewoon omdat dat vaak nog niet lukt. Laten we ons wantrouwen proberen niet de overhand te laten hebben, daar schieten we niets mee op. Bovendien maken we het voor Truus niet makkelijk. We weten niets van haar dus probeer haar gewoon met open armen te ontvangen en niet alles in te vullen ondanks de pijn van afgelopen dagen. :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hetzelfde als wat je normaal doet Sproetje. Gewoon onder de kraan afspoelen met koud water, uit laten lekken het liefst in een plastic vergiet, melk in de wekfles doen, ringetje eruit halen omdat het proces wat druk kan geven, en dan de kefir erin.

Invriezen. Kefir voorzichtig droog deppen met keukenpapier, dan in een zakje doen met poedermelk, even schudden zodat de poeder overal aan zit. In een doosje of zakje doen en hup in de diepvries. Kan je zeker 1 1/2 jaar bewaren.

Weer gebruiken. Eruit halen en goed afspoelen, melk erop doen en het duurt een paar dagen voor het proces weer opgang komt. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik krijg mijn diepvriezer volgend jaar pas.
Dus dan kan ik het.

 

Ik ga muziek luisteren.

Thanks voor de steun. Raar voor een zelfdoener zoals ik. Wel leuk, dankjewel zoveel ruggesteun te ontvangen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...