Spring naar bijdragen

Oudjaarsdag 31 december 2015


blondie6173

Aanbevolen berichten

Dagpact

Kruidenthee

Meya

Nadia

Als ik het haal, had ik eigenlijk ook wel mee kunnen rijden op de arreslee. Had ik ook een babbeltje kunnen hebben met meneer bloot op de plee (jongen, doe een vestje aan!). Maar ja, zo stevig stond ik nog niet en dag voor dag werkt op dit moment goed.

Heb een fijne dag en vooral avond, allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb wel moeite met dat kabouterverhaal, het houdt me wel bezig en ik kan het met niemand delen in real life. Niemand weet dat ik hier zit

 

Als ik mijn hersens had gebruikt had ik het kunnen weten natuurlijk want kaboutertjes bestaan niet. Donald Duck ook niet.

Hoewel ik graag zou willen dat kaboutertjes wél bestaan. Niet die gemene, maar die vlijtige, die 's nachts stilletjes het huishouden voor je doen.

Op het arresleepact wordt er ook aardig op los gefantaseerd, maar daarvan wéét natuurlijk iedereen dat het fantasie is.

Net zoals dat iedereen weet dat mijn echte naam niet Rosa is, en zeker zeker geen Rosa45. Die koeien op mijn profielfotootje zijn wél echt. Die heb ik gefotografeerd in Frankrijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb ik iets gemist mbt jowan? Ik neem aan dat hij ergens op zijn manier Oud en Nieuw viert en binnenkort gewoon weer verschijnt?

Tenzij Kabouter Jomanda met haar ziekelijke verhalen mensen ook nog geld heeft afgetroggeld (zou kunnen natuurlijk, en dan moeten die mensen maar aangifte bij de politie doen), lijkt het maar beter dit hoofdstuk af te sluiten. In ieder geval van mijn kant, en dan maar inderdaad iets zinnigers doen, zoals een brievenbus opblazen en hard wegrennen :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik snap niet zo goed dat je steeds benoemt dat het hoofdstuk maar afgesloten moet worden TomTom?

Zoiets kan best veel impact hebben. Vooral op mensen die er veel energie in hebben gestoken.

Dus waarom moet er meteen een dekseltje op wat jou betreft?

Het lijkt me juist goed dat er een plek is waar mensen hun vragen en ongeloof kwijt kunnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi,

 

Heb geen puf en zin meer om langer te zwijgen.

 

Kreeg vanmorgen bericht van MijnGerrit dat Kabouter mijn ex is.

 

Ben in shock.

 

Wist nergens van en heb zelf pbs met haar gewisseld erg genoeg.

 

Weet even niet hoe ik deze dag moet doorkomen.

 

Dat ze mij beduveld is tot daar aan toe, maar niet jullie hier op forum.

 

Er spelen allerlei gevoelens door mijn hoofd nu en dat zal ook nog wel even duren.

 

Ben nu vooral in gedachten bij mijn  kinderen. meer even niet.

 

Ongelooflijk dit....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vind het verschrikkelijk voor je Suikertje. Ik moet zo werken en kan niet iets voor je betekenen nu. Kan je ergens of bij iemand terecht? Via huisarts bijvoorbeeld? Veel sterkte voor jou en je kinderen. Wil je aub iets doen? Eigenlijk iets niet doen, je niet alleen opsluiten in huis en je afzonderen van mensen. Als er in het echt nu geen mensen zijn blijf dan hier wat lezen en schrijven. Suikertje :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jemig het moet niet nog erger worden...dat kabouterverhaal.

Dacht er altijd het mijne van.....maar dit...

Suikertje sterkte. Echt vreselijk dit.

Ik heb al heel wat meegemaakt op dit forum. En ben daardoor uiterst voorzichtig geworden op internet.

En ik kan me moeilijk verplaatsen in mensen die moedwillig een andere identiteit aannemen en zo mensen misleiden.

Ik ga maar verder met oliebollen eten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank voor reacties.

 

Probeer het even van mij af te zetten en ga met Odie wandelen/knuffelen.

 

Weet dat Jolanda meeleest, dus ben discreet.

 

En voor je het weet is ze hier weer onder andere naam, 4 jaar geleden heeft ze me ook al zoiets geflikt en toen ook eeuwige ban gekregen, maar slim genoeg om onder ander ip adres toegang te krijgen.

 

Had gehoopt dat dit veilige haven was, niet dus.

 

Maar laat me niet weg jagen, hoop anderen ook niet.

 

Tot straks.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hé Sugartje van me. Goh man dit is heel pijnlijk voor je. Ik ben zo blij dat je Odie hebt en dus wat afleiding.

Ook hoop ik, hoe pijnlijk ook, dat je beseft dat dit haar verantwoording is, zij is heel zwaar ziek, niet jij. Jij kan hier niets aan doen kerel.

Probeer je niet te schamen of wat dan ook, jij hebt je eigen leven, samen met Odie.

Kom maar veel hier, desnoods vanavond in de arrenslee zodat je er niet alleen mee blijft zitten.  :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...