Gast Geplaatst 31 december 2015 Rapport Share Geplaatst 31 december 2015 Alvast een gelukkig nieuwjaar allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Happiness Geplaatst 31 december 2015 Rapport Share Geplaatst 31 december 2015 Geloof dat ik een beetje misselijk ben van de oliebollen.LOL (zo jammer dat m'n smileys het niet doen).Ik ben ook misselijk van de vele hapjes die ik heb ingeslagen en de zes oliebollen plus een stuk appeltaart en twee grote truffels :-). Het is'ik mag vandaag los' dag. Qua eten dan ;-) smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 31 december 2015 Rapport Share Geplaatst 31 december 2015 Bol, Maar Albert hielt stand want hij had niks gedaan. Truus is weer vertrokken. Als je voor je waarheid leeft sta je daar volledig achter en volgens mij deed die hele truus dat niet. Die had een appeltje met mij te schillen dat was wel duidelijk, maar waarom geen idee. Daarom haat ik de gemakzucht van je nick kunnen veranderen ook. Ik weet echt niet meer met wie ik te doen heb. Na de klok van 12 zal ik daar geen last meer van hebben Ben is effe niet zo naief en wordt wat minder vaak gekwetst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 31 december 2015 Rapport Share Geplaatst 31 december 2015 Spud hou er over op en focus je op mensen waar je wél wat aan hebt Mai reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 31 december 2015 Rapport Share Geplaatst 31 december 2015 Oké vriend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 31 december 2015 Rapport Share Geplaatst 31 december 2015 Morgen is gewoon morgen, maar ook 'n nieuw jaar. Heb 'n goed jaar, droogstoppels, struikelaars, ach, iedereen! smart, AlbertRemmo en Mai reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 31 december 2015 Rapport Share Geplaatst 31 december 2015 schakel deze maar zelf uit als het nodig is, loslaten moet ik ook leren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 31 december 2015 Rapport Share Geplaatst 31 december 2015 tot ooit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 december 2015 Rapport Share Geplaatst 31 december 2015 Lieve kanjers, wat ik andere jaren niet gedaan heb ga ik nu wel doen. Ik sluit weer af voor vandaag. Ben wat moe dus zo doesjen en dan hup naar bed. Tot ooit weer Sproetje. Ik wens iedereen een heel gelukkig uiteinde en een heel fijn begin van 2016. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 31 december 2015 Rapport Share Geplaatst 31 december 2015 Fijn Wijfie dat je lekker zit daar. Nog een goed uur... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 31 december 2015 Rapport Share Geplaatst 31 december 2015 Alvast de beste wensen voor de beste mensen ! (gaat vuurwerk klaar leggen.......kan het niet laten..) smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 december 2015 Rapport Share Geplaatst 31 december 2015 Ik bedoelde dus dat ik ieder jaar van oud op nieuw klokslag 00.00 iedereen een gelukkig nieuwjaar wenste. Dat doe ik dit jaar gewoon eerder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 31 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 december 2015 Beste wensen allemaal smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 31 december 2015 Rapport Share Geplaatst 31 december 2015 Ik wens iedereen een sprankelend en gezond 2016 smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truus Geplaatst 31 december 2015 Rapport Share Geplaatst 31 december 2015 De kat zit in de kelder :-(Kreeg net een heel lief berichtje van dochterlief.Dat maakt het begin van dit jaar warm en fijn.De allerbeste wensen aan iedereen!Mag 2016 heel wat moois brengen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 31 december 2015 Rapport Share Geplaatst 31 december 2015 Beste wensen beste mensen! Laten we er een mooi jaar van maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 31 december 2015 Rapport Share Geplaatst 31 december 2015 Zeg gewoon: hou het zo droog als je wilt! Mach's gut. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 31 december 2015 Rapport Share Geplaatst 31 december 2015 Ik wens jullie allemaal een heel gezond nieuwjaar en ons allemaal sterkte om vol te houden. Gelukkig heb ik me een aantal dagen geleden weer gemeld, daardoor ben ik broodnuchter het nieuwe jaar in gegaan. Ik had andere plannen, ik wilde graag verdwijnen en vergeten. Nu zit ik met een kop thee naar het vuurwerk te kijken en ben blij dat ik niet heb gedronken. Dus een goed begin van het jaar. erik, smart en Jan1000 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 1 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2016 Gelukkig nieuwjaar lieve frummers. Dank je wel dat jullie er de afgelopen maanden voor me waren. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moppie Geplaatst 1 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2016 Lieve allemaal, 2016 moet een bijzonder jaar voor mij worden, alcoholvrij en calorie arm. Ik heb al veel lichamelijke klachten dus is het ook echt noodzakelijk. Ik wil jullie allemaal het allerbeste voor het nieuwe jaar wensen. Groet Moppie smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 1 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2016 Een fijn en gezond 2016 gewenst!!!! smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 1 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2016 Gelukkig Nieuwjaar! Dat het maar een prachtig jaar mag worden! Geen staatsloterij gewonnen, maar wel droog en da's ook wat waard (allebei was natuurlijk nog veul mooier geweest) smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 1 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2016 Alle goeds voor het nieuwe jaar iedereen. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 1 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2016 Happy new year Nieuwe ronde nieuwe kansen smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 1 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2016 Ploeps in een nieuw jaar beland, met nieuwe dromen en wensen. Niet te vergeten de zelf te ondernemen acties die kunnen leiden tot resultaten die klinken als een klok! Ik zou uit logeren. Poes redt zich normaal gesproken goed ware het niet dat er hier vandaag al oorlog uitgebroken leek te zijn: karbid. En ook nu is het nog onrustig vlakbij, op de jongerenhangplaats van het dorp. Poes mocht binnenblijven en ik ben naar huis gekomen. Maar het rare dier schoot direct naar buiten toen ik de deur opende. Begrijp er maar es wat van.... Ik kijk terug op een tamelijk somber jaar met een paar positieve uitschieters. Vanuit de positieve uitschieters ga ik het nieuwe jaar in: zin in! Gewoon lekker plannen maken. Fris hoofd erbij. Genieten en uit de oude patronen zien te raken. En dan maar es eerst lekker slapen nu. Trusten! En nogmaals de allerbeste wensen!! HappyDays reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden