toine Geplaatst 25 december 2015 Rapport Share Geplaatst 25 december 2015 Merry Christmas! And god bless us every one..... Tiny Tim... bertd en Happiness reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 25 december 2015 Rapport Share Geplaatst 25 december 2015 Goedemorgen, Fijne dag aan ons allen. Ik ga mij klaarmaken voor kerstdag bij mijn zus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 25 december 2015 Rapport Share Geplaatst 25 december 2015 Fijne kerst iedereen. Eigenlijk wilde ik uitlslapen maar ben helemaal wakker nu. Vandaag kerst bij ouders en wandelen in de duinen denk ik. Dat doen we elk jaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moppie Geplaatst 25 december 2015 Rapport Share Geplaatst 25 december 2015 Goedemorgen allemaal. Gisteren nuchter gebleven, dus met recht weer een dagje arreslee, nu naar de kerstdienst en verder een dag met spelletjes, lekkere hapjes en sapjes, en vanavond gourmetten. Jullie ook een hele fijne dag. Ik heb wel met Wijfie te doen ondanks dat ik haar nog niet zo goed ken. Heel veel sterkte hoor! smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 december 2015 Rapport Share Geplaatst 25 december 2015 Goedemorgen frummers. Het wordt al licht, het waait niet meer zo hard en het is droog. Ik wens iedereen fijne kerstdagen. En dan nu eerst maar een lekker bakje koffie of thee, De tafel gaan we straks wel dekken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Happiness Geplaatst 25 december 2015 Rapport Share Geplaatst 25 december 2015 Merry Christmas en hele fijne dagen iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna71 Geplaatst 25 december 2015 Rapport Share Geplaatst 25 december 2015 Goedemorgen zonnestraaltjes, Het feestgedruis gisteren zeer goed en vooral nuchter doorgekomen, een echte belevenis! (zal hier niet uitweiden zie mijn draadje) Voor vandaag zeg ik: bring it on!!! Allemaal hele fijne kerst gewenst! Dagpact: Anna @Agnieta, wankelen mag, vallen (liever) niet, waar zit je meis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 december 2015 Rapport Share Geplaatst 25 december 2015 Voor wie al trek heeft: de tafel is gedekt. Yogajuf, nancy, plof en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cas Geplaatst 25 december 2015 Rapport Share Geplaatst 25 december 2015 Goedemorgen iedereen en een fijne kerst . Vanmorgen op plaats van bestemming lekker hardgelopen langs de kust . Dochters gisteren : goed van je pap dat je niet gedronken hebt. Ga jullie goed grt cas lady jane, bertd, plof en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 25 december 2015 Rapport Share Geplaatst 25 december 2015 ho ho ho fijne kerst iedereen! Yogajuf en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 25 december 2015 Rapport Share Geplaatst 25 december 2015 En omdat jullie zo goed bezig zijn met niet drinken, pak maar een kadootje: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 25 december 2015 Rapport Share Geplaatst 25 december 2015 Ik moet helaas aan het werk. Tja, iemand moet het doen. Fijne dag! lady jane, bertd en Yvonne reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 25 december 2015 Rapport Share Geplaatst 25 december 2015 *pakt grinnikend een kadootje van de stapel* Goede morgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 25 december 2015 Rapport Share Geplaatst 25 december 2015 Goeiemorgen. kerstdagpact: jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 december 2015 Rapport Share Geplaatst 25 december 2015 Zie ik nu dat Loen gisteren jarig was ... Dan snel nog maar even de slingers tevoorschijn halen: Loen, hoop dat je een fijne verjaardag hebt gehad. En alsnog de beste wensen... Voor mij tijd om in beweging te komen. Ik wens iedereen een fijne dag Hier schijnt het zonnetje nu, een k'dootje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 december 2015 Rapport Share Geplaatst 25 december 2015 Goedemorgen allemaal, Hele fijne kerstdagen gewenst voor iedereen, en lekker droog houden he, dan doe ik het ook Alweer 2 uurtjes werk erop zitten, maar hoef nu vanavond om 21.00 pas weer. Straks, gezellig naar zoon en kleinkinderen (3 en 5) Breng wat leuke kerstcadeautjes voor ze mee. Vanmiddag naar een van de dochters, lekker gourmetten. Ik kom mijn dag wel door Mijn uitzonderlijke dank gaat uit naar Ploffie, die zijn taken vandaag weer zeer serieus neemt Fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HappyDays Geplaatst 25 december 2015 Rapport Share Geplaatst 25 december 2015 Goeiemorgen, Fijne kerst voor iedereen. Hier ook flink nuchter gebleven :-) Nog een fijne dag verder Cas en Monster reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 december 2015 Rapport Share Geplaatst 25 december 2015 Goeie morgen en allemaal een heel gelukkig kerstfeest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 december 2015 Rapport Share Geplaatst 25 december 2015 Dank je wel lieverd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 25 december 2015 Rapport Share Geplaatst 25 december 2015 Ik loop hier als een kip zonder kop van het een naar het ander te springen. 3 keer naar boven gelopen en 3 keer zonder wat ik wilde weer naar beneden. ik zit nu met mijn jas aan voor de pc...want ik wilde...eeeh? dus eerst maar even pas op de plaats en het belangrijkste van de dag: vandaag geen alcohol! Dagpact: jowan Nadia Hele mooie, liefdevolle kerstdagen, iedereen! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leila Geplaatst 25 december 2015 Rapport Share Geplaatst 25 december 2015 hele fijne dagen en voor iedereen; geniet van deze dagen ook zonder alcohol! Dagpact: jowan Nadia leila Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 25 december 2015 Rapport Share Geplaatst 25 december 2015 Voor iedereen fijne dagen gewenst. Wat jammer dat het hier en daar zo gemengd is... vanwege herinneringen, gemis.. en dat dat spanning brengt. (en dan ook nog droog willen blijven) Dat vraagt nog meer alertheid voor velen. Vandaag denk ik extra aan hen die het moeilijk hebben en ik brand een kaarsje. Ik heb pas net mijn havermoutje op en mag me wel eens gaan haasten. Ik logeer bij een vriendin en we gaan lekker lopen deur het Grunnegerlaand. Maak er wat van!! Cas reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 december 2015 Rapport Share Geplaatst 25 december 2015 goeie kerstmorgen het kan nog net Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 25 december 2015 Rapport Share Geplaatst 25 december 2015 Fijne dagen allen! P loffie, wat leuk !!!!! Agnieta, gefeliciteerd met je kleindochter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 25 december 2015 Rapport Share Geplaatst 25 december 2015 En voor Loen ook nog, van harte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden