Spring naar bijdragen

Dinsdag 25 Maart 2014


mark

Aanbevolen berichten

Goedemorgen, las de draad van gister en ik snap Kirky goed, ik zelf  denk nogal eens aan mensen die hier niet meer komen en de hoop is dat het goed met ze gaat maar je weet het niet en dat geeft me wel eens een verdrietig gevoel, Marika, Gunn, Joris om maar even wat namen te noemen......

Maar ook actieve frummers denk ik aan, Wijfie die zo klem zit, Mai en dochter....

Nu een grote kop koffie van Mark...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Las Kirk... 

Tsja. mensen komen en gaan. Ook irl is dat zo. 

Soms heel jammer en soms gewoon goed. 

En sommigen mis ik inderdaad meer dan anderen. Gunn bijvoorbeeld, en Marika, Igor, pffff en uiteraard Fleurtje. 

 

Mai toch ook weer terug... en even niet de 'ronddetafeldansende'.... 

Ik hoop dat dochterlief zich snel toch weer wat beter gaat voelen Mai. 

Kan het niet een reactie op een tekenbeet zijn? 

 

En nu.... haasten, want ik had me een pietsie verslapen.... 

 

Luitjes, maak er een mooie dag van hoor. 

         

                                          post-1140-0-73238500-1387267004_thumb.png
Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemorgen frummers.

Ik werd wakker met een stukje droom

waarin ik een hele feesttafel met eten heb omgegooid!

Er was één portie tekort, men sloeg mij over met delen

en niemand bood aan te delen. En negeerde het ook nog.

Wat heerlijk, om al is het maar in mijn droom, een stuk

onrecht niet meer te pikken en nog wel op zo'n

drastische manier. Ik werd er naar om wakker, maar het

voelt nu wel beter. Ik kan makkelijker voor anderen opkomen

dan voor mezelf. En ben het laatste heel netjes en voorzichtig

wel aan het oefenen. Misschien mag het wel wat botter??? ;):blush: :blush: :blush::D :D

bewerkt door lady jane
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allen,

Beloofd een prachtige dag te worden vandaag.

Hele dag vrij

Zo, maar eens wat aan mijn opdrachten werken.

Bleeeh, maar ja, wat moet, dat moet

 

Jammer, dat Kirky zich voelt zoals hij zich voelt

Wat Jane al zei, af en toe binnen wippen, en dan weer verdwijnen, is ook wel een beetje jammer

Heb goede herinneringen aan Kirk, van vroeger op het forum.

Enfin, hoop dat het goed met hem gaat.

 

Jane,

Wat zou die droom zeggen dan?

Dat je meer voor jezelf op moet komen?

Weet niet, jij doet dat al aardig volgens mij.

En agressief zo'n tafel omgooien, omdat ze je overslaan met delen..

Dat ben jij toch helemaal niet lijkt mij.

Of zou je stiekem wel zo willen zijn :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Good morninkjes Kanjers.

Hier gaat het nog steeds heel lekker. Gisterenavond met m'n schoonzus the Hobbit gekeken, dat was heerlijk. En heel belangrijk, ik kan gewoon een fles wijn open maken zonder dat dat een centje pijn doet of dat ik trek krijg of zo. Schenk gewoon in bij haar en dat kost me helemaal geen moeite. Ik sta zo ver van de alc. af. Dat is toch het resultaat van jaren droog zijn. Heerlijk hoor en ik voelde me dan ook erg trots.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen, die croissants die ben ik nu zelf aan het maken met ham en kaas erin, van die afbak dingen. Oven staat nu warm te worden, ben net wakker. 20.00 gaan slapen en 8.30 wakker. Wordt altijd heel duf wakker als ik een keer zoveel slaap heb ingehaald (voor zover dit kan)

 

Over Jane haar droom; erg herkenbare droom, natuurlijk niet een tafel met eten om pleuren maar wel aandacht voor je zelf vragen als iedereen je negeert, irl dit niet zo goed doen en dan een droom die dit uitvergroot. Bij anderen wel signaleren dat ze aandacht nodig hebben en anderen daarin ondersteunen en het nauwelijks voor jezelf doen. We blijven eraan oefenen......

 

Over Kirky; het leven gaat altijd door zo luidt de tegeltjeswijsheid. Als ik binnen blijf zitten staat het leven buiten echt niet stil te wachten op mij. Zo lang ik welkom ben om mee te doen heb ik niks te klagen. Ik ben ook de tel kwijt hoe vaak ik op deze site binnengekomen ben en weer weggegaan ben. Na een tijd weggeweest te zijn en weer terug duurt het gewoon even voor je de verhaallijnen van de mensen in de dagenraad weer volgen kan en duurt het even voor je met iedereen weer als vanouds contact hebt. Als je mazzel hebt krijg je van die leuke reacties van oudgedienden die je kennen en je weer welkom heten.....maar vanzelfsprekend is dit niet, ik was immers zelf opeens weg en kom weer binnenwandelen als ik zin heb, Ik verwacht niet van anderen dan een welkomstcomite maar waardeer het wel erg als mensen me toch nog herkennen van eerdere aanwezigheid hier. Bij kirky herkende ik de naam natuurlijk wel......welkom weer Kirky, je bent hier voor jezelf en niet voor anderen. Doe gewoon weer lekker mee als je dat wil.....

 

June2012057-1.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

MM ik ruik de croissantjes hier...

 

Ben zelf op een groente en fruit dieet en 's avonds wel gewoon warm eten...zo naar mijn opleiding, daar is geen verleiding meer...

Geniet van jullie koffie en ontbijtjes....

Een hele fijne dag...

 

Vandaag dag 5 voor mij hier ... zou het tellen van de dagen ooit ophouden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik tel de dagen niet op t moment maar wel de weken. Morgen 12 weken, taart mee naar de coach  :P Dan is week 13 mijn laatste keer bij de coach, een kwartaal...ook weer een mooie mijlpaal, ga t missen deze gesprekken.

 

Net als bij Toine schijnt hier ook het zonnetje heerlijk. Korte broek al aan, Toine?

Maar even door het huis razen en dan vanmiddag lekker stukje toeren met de motor. Wordt tijd dat het 's avonds ook nog heerlijk is om te toeren. Dan taal ik niet naar de wijn bij het koken en eten namelijk want dat is geen combinatie en rijden gaat voor  :) 

En als ik dan de foto zie van Erik, met de rollende zee, dan zou ik daar best wat dichter bij willen wonen. Binnenkort maar een keer naar de Noordzeekust met de hond, hele dag dollen op het strand vindt ie geweldig, net als z'n bazinnetje.

 

Hebben jullie nog tips waar ik naast de AAmeetings terecht kan voor ondersteuning in groepsverband?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen.

Ja A3, dat terugblikken af en toe doe ik nog wel. Wat er is veranderd in je leven de afgelopen jaren.

En dan is helder leven wel een belangrijke verandering. Eentje waar ik nog steeds heel blij mee ben en die ik niet meer wil terugdraaien. Ook niet mee wil spelen of proberen. Ik zie geen voordelen meer in een zgn glaasje en dan is het duidelijk.

Jane, misschien heb je momenten dat de balans wat veel overslaat in zorgen voor anderen en denken aan anderen?

Het kan ook over vroegere periodes gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...