Artemis Geplaatst 14 april 2021 Rapport Share Geplaatst 14 april 2021 Put your lights on Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 14 april 2021 Rapport Share Geplaatst 14 april 2021 1 uur en 45 minuten Santana live in Montreux , ik zag Santana live in in soortgelijke bezetting, veel percussie, veel plezier en genieten voor wie zin in een heel concert heeft. @bumperjim over drummen gesproken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 14 april 2021 Rapport Share Geplaatst 14 april 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 15 april 2021 Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 15 april 2021 Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 15 april 2021 Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 Nu zo echt een paar uur slapen, ben verdrietig en leeg en toch weer vol. Het is wat het is, dit optreden geeft mij wel hoop en energie altijd. Straks na het slapen nog maar een keer beluisteren. Werken vind ik niet lastig, leven wel en vrij zijn ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 15 april 2021 Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 april 2021 Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 ik dacht dat je deze Melanie bedoelde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 15 april 2021 Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 16 april 2021 Rapport Share Geplaatst 16 april 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 16 april 2021 Rapport Share Geplaatst 16 april 2021 Vocatus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 16 april 2021 Rapport Share Geplaatst 16 april 2021 It sure is mister Hay, it sure is... Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 16 april 2021 Rapport Share Geplaatst 16 april 2021 Live gezien , op ons schoolfeest, daarna braken ze door Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 17 april 2021 Rapport Share Geplaatst 17 april 2021 1 uur geleden zei Renaldo61: Jaaaa, leuk !! ik weet het nog, goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 17 april 2021 Rapport Share Geplaatst 17 april 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 17 april 2021 Rapport Share Geplaatst 17 april 2021 fragile we are Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 17 april 2021 Rapport Share Geplaatst 17 april 2021 1 minuut geleden zei Renaldo61: Dat heb ik niet in mijn muziek bibliotheek. Mooi. Ik vermoed dat ik leukste dingen daaruit hier al geplaast heb. En ik ga niet direct meer muziek downloaden. Ik vind de tekst van dit nummer speciaal. ja daarom ook , how fragile we are..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 17 april 2021 Rapport Share Geplaatst 17 april 2021 en hierom ben ik mega groot fan van Sheryl Crow , zou alles van haar kunnen plaatsen maar deze is zo oerwoud, zo puur, just nananananana , say why !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 17 april 2021 Rapport Share Geplaatst 17 april 2021 Dan deze zeer recente versie, Crow kan echt alles, 5 partijen waarvan ze er 4 doet, ik post ook een live versie van deze want ik ben fan van live , raw muziek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 17 april 2021 Rapport Share Geplaatst 17 april 2021 (bewerkt) en met de hele band in 2018 ik vind de tekst zo roerend, ik heb dit nummer zelf gezongen..... live... beide geluisterd, kies maar live of studio, beide is kippenvel 17 april 2021 bewerkt door Artemis aanvulling Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 17 april 2021 Rapport Share Geplaatst 17 april 2021 @Renaldo61 hobby's: toneel, in band zingen, in mn eentje drummen, ik houd van publiek, een rol spelen, zingen, dansen, waarom zijn jouw eigen gedichten waardeloos, ze zijn toch jouw gevoel? Heb je weinig eigenwaarde? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 17 april 2021 Rapport Share Geplaatst 17 april 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 18 april 2021 Rapport Share Geplaatst 18 april 2021 een totaal nieuw leven , vandaag... Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 18 april 2021 Rapport Share Geplaatst 18 april 2021 wij zijn er ook nog Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden