Smaragd Geplaatst 18 december 2019 Rapport Share Geplaatst 18 december 2019 elisa72 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 19 december 2019 Rapport Share Geplaatst 19 december 2019 Haha als ik de auto van mn vrouw start dan komt er 9 vd 10 keer Cock Robin uit de speakers en de 10e keer Pink Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 19 december 2019 Rapport Share Geplaatst 19 december 2019 Ff lekker grooven deze ochtend: Wat een fantastische hitmachine was t hè. Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 19 december 2019 Rapport Share Geplaatst 19 december 2019 Muziek is wel een thema voor veel mensen merk ik. Ik was van de week bij een inloop met mensen erbij vooral vanaf 45/50 jaar. En er was een stagiere van mijn leeftijd die al lang gitaar speelt (en wow ze kon ook nog zingen!). Bijna iedereen had wel inbreng. Was ontzettend leuk. Zij en ik konden sommige nummers niet meezingen, maar dankzij internet kon ze het meeste wel spelen/adhv akkoorden. Nummers van de jaren 50 tot wat pas net uitgebracht is. Zo leuk! Het is een beetje off-topic misschien alleen ik zag wel wat voor verbintenis er bestaat. Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 19 december 2019 Rapport Share Geplaatst 19 december 2019 Heerlijk @bumperjim ben een Chic mens, love it!!! Haha dacht ik al @Bor alhoewel Sia, toch nog iets Mooi @Myle! Myle reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 19 december 2019 Rapport Share Geplaatst 19 december 2019 @Bor..... Dan dans ik er wel mee op met @bumperjim Anders @Myle Geniaal nummer van Cock Robin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 21 december 2019 Rapport Share Geplaatst 21 december 2019 (bewerkt) https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=%23&ved=2ahUKEwj0md2v5MfmAhUJYsAKHfDoC8YQ8TUwAnoECA0QIQ&usg=AOvVaw0VTJzWxrN8ZFOD4xbU2nov Birdy- Wings Sunlight comes creeping inIlluminates our skinWe watch the day go byStories of all we didIt made me think of youIt made me think of you Under a trillion starsWe danced on top of carsTook pictures of the stageSo far from where we areThey made me think of youThey made me think of you Oh, lights go downIn the moment we're lost and foundAnd I just wanna be by your sideIf these wings could flyFor the rest of our lives I'm in a foreign stateMy thoughts, they slip awayMy words are leaving meThey caught an aeroplaneBecause I thought of youJust from the thought of you Oh, lights go downIn the moment we're lost and foundAnd I just wanna be by your sideIf these wings could flyOh, damn these wallsIn the moment we're ten feet tallAnd how you told me after it allWe'd remember tonightFor the rest of our lives Ah-ah-ah-ahAh-ah-ah-ahAh-ah-ah-ahAh-ah-ah-ahAh-ah-ah-ah If these wings could fly Oh, lights go downIn the moment we're lost and foundAnd I just wanna be by your sideIf these wings could flyOh, damn these wallsIn the moment we're ten feet tallAnd how you told me after it allWe'd remember tonightFor the rest of our lives 21 december 2019 bewerkt door Myle toevoeging Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 22 december 2019 Rapport Share Geplaatst 22 december 2019 @Myle Myle reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 23 december 2019 Rapport Share Geplaatst 23 december 2019 (bewerkt) Andere video en nummer. Sorry vorige kan triggeren, kende deze video niet, die erbij zat. Dus maar iets ander neer gezet. Vandaar de bewerking. 23 december 2019 bewerkt door Smaragd andere video Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 23 december 2019 Rapport Share Geplaatst 23 december 2019 Onverwacht, super goed/mooi/inspirerend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 23 december 2019 Rapport Share Geplaatst 23 december 2019 (bewerkt) Zo verliefd geweest op deze jongen ooit 23 december 2019 bewerkt door Smaragd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 26 december 2019 Rapport Share Geplaatst 26 december 2019 Om te janken zo mooi https://youtu.be/RwQq6y29YSA Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 26 december 2019 Rapport Share Geplaatst 26 december 2019 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 27 december 2019 Rapport Share Geplaatst 27 december 2019 Een mooi stukje kunst voor de vroege ochtend. Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 27 december 2019 Rapport Share Geplaatst 27 december 2019 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 27 december 2019 Rapport Share Geplaatst 27 december 2019 Myle reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 27 december 2019 Rapport Share Geplaatst 27 december 2019 It's my life. Ja. Helemaal. Ik had de clip nog nooit gezien maar mooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 28 december 2019 Rapport Share Geplaatst 28 december 2019 (bewerkt) Kan niet slapen. Mijn partner is op zakenreis. Hadden we al afgesproken/besproken half jaar geleden. Echt de laatste keer, dat kan ik wel zeggen. Wil het niet meer hebben met de feestdagen. Dit nummer echt hem en haar reactie=ik. Die blikken en de tekst en hij speelt ook gitaar. Dit gaat stoppen. En anders ga ik stoppen met hem. Hij heeft 1 keuze, ik of whatever. Voorheen ging hij 6 keer per jaar op zakenreis, dit was de laatste keer. Appte hij begin van de week, ws begin februari weer. Dat was mijn trigger. Ik wil dat niet meer! Anders ga ik alleen verder, heb hem voor de keuze gesteld via app en natuurlijk geeft hij mij gelijk, eerst zien dan geloven. Tot morgen. Toevoeging, ik drink niet, kan ook niet maar als ik geen refusal had ingenomen had ik het zeker gedaan. Geen zakenreizen meer, gewoon in Nederland werken, klojo is het soms, komend jaar zijn we 30 jaar samen. Hij mag kiezen, anders opdonderen. 28 december 2019 bewerkt door Smaragd toevoeging Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 28 december 2019 Rapport Share Geplaatst 28 december 2019 Zag/sprak hem via facetime net, kan hem wel wat aandoen. zo onverschillig. Weet dat hij het doet voor zijn werk, maar gaat stoppen want ik ben er ook nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 28 december 2019 Rapport Share Geplaatst 28 december 2019 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 30 december 2019 Rapport Share Geplaatst 30 december 2019 @Bor we hebben niet echt dezelfde smaak idd wb muziek. Hier hield ik wel van btw, jij ws niet?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 31 december 2019 Rapport Share Geplaatst 31 december 2019 Hierbij nog een echte klassieker! Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 31 december 2019 Rapport Share Geplaatst 31 december 2019 (bewerkt) Goodbye to another year... 31 december 2019 bewerkt door Lonster Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 2 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2020 Donna Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 2 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2020 Voor @Bor, hoop dat die slaapthee nu niet is uitgewerkt maar moest even wat Iron Maiden nummers zoeken. Die stem vond ik wel goed maar die nummers waren te ruig voor mij. Die gitaren, drums(instrumenten) wel heel geweldig opzwepend. Nu echt slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden