Reacher Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s (bewerkt) @hub02 🤍 Niet opgeven. Echt niet. Er is zoveel moois. Hier in het filmpje kun je zien hoe @lady jane en @Hadocque elkaar een hart onder de riem steken. Het forum kan je helpen. %s om %s bewerkt door Reacher Lika en Quinn reageerden hierop 2
Mormel Geplaatst gisteren om 14:01 Rapport Geplaatst gisteren om 14:01 Smaragdie en Kaatjemama reageerden hierop 2
Lika Geplaatst 20 uur geleden Rapport Geplaatst 20 uur geleden (bewerkt) 20 uur geleden bewerkt door Lika Smaragdie reageerde hierop 1
Smaragdie Geplaatst 18 uur geleden Rapport Geplaatst 18 uur geleden Slechte uitslag gehad vandaag maar wel wat hoop naast betere uitslagen. Lastig mee om te gaan. Wil er ook niet over praten maar wilde het wel delen. Ga ook niet op de dagdraad, kan het niet. Ook sinds heel lang weer gedronken vanavond zodat het iets zachter aanvoelt, alsof...maar goed in mijn hoofd wel even nu. Week vakantie dus het kan. Morgen wel herpakken, plan van aanpak wb behandelingen, geen chemo iig. En dat weet ik zeker. Wel kansen op kwaliteit en langer. Dat is wat ik altijd dan wilde, we gaan het zien. Lekker even de muziek in en dan proberen te slapen. Voel mij ook niet slecht of iets dat is het funeste eigenlijk. Maar is wat het is! Remember my name! Kaatjemama, lady jane en Mariposa reageerden hierop 2 1
Smaragdie Geplaatst 18 uur geleden Rapport Geplaatst 18 uur geleden Dankzij @Mormel😄 2 Brothers on the 4th floor. Was echt mijn muziek destijds, heerlijk!
Smaragdie Geplaatst 18 uur geleden Rapport Geplaatst 18 uur geleden Laatste deze blijf ik zo mooi vinden. Ga goed allen, ik update als ik meer weet. Ben niet alleen komende nacht dat is al fijn. Nu rust in mijn hoofd zien te krijgen en slapen. Doei.
Oskar Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden @Smaragdie jongen, hou je goed door alles heen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden