Kohtje Geplaatst 20 augustus 2024 Rapport Geplaatst 20 augustus 2024 Haha, @Bob, je kent het begrip parodie toch wel? 🙃 Smaragdie reageerde hierop 1
Bob Geplaatst 20 augustus 2024 Rapport Geplaatst 20 augustus 2024 Ik was er nog niet opgekomen dat het ook express kon zijn gedaan, @Kohtje. Bedankt voor je hint. Nu weet ik een beetje hoe iemand met ADD zich kan voelen. Smaragdie reageerde hierop 1
Oskar Geplaatst 16 november 2024 Rapport Geplaatst 16 november 2024 (bewerkt) I don't care if the sun don't shine And I don't care if nothing is mine And I don't care if I'm nervous with you I'll do my loving in the winter Dit lied zit al twee weken in mijn hoofd. Ik ben altijd gefascineerd geweest door mensen die balanceren op de grens tussen geniaal en gek. En eigenlijk ook door kunstenaars die ten onder gingen aan drank en drugs. 16 november 2024 bewerkt door Oskar
Smaragdie Geplaatst 16 november 2024 Rapport Geplaatst 16 november 2024 Straatzinger Luka en dame met cello. Ik speel sinds kort ook cello. Mooi dat op een treinstation spontaan wow. Maja reageerde hierop 1
Mai Geplaatst 18 november 2024 Rapport Geplaatst 18 november 2024 https://www.facebook.com/share/v/QXsnJvu9bb8ydop2/?mibextid=KsPBc6 Lonster1 reageerde hierop 1
Maia Geplaatst 24 november 2024 Rapport Geplaatst 24 november 2024 Oh hou op zeg! Je kunt mij doorgaans opvegen als ik David Bowie live in concert hoor op bvb. YouTube. En verder zijn het allerlei nummers uit alle hoeken, gaten en genres, maar met 1 overeenkomst: Er zit een herinnering aan die me enorm dierbaar is. En dat kan zowel positief als verdrietig zijn. Beide horen erbij. Muziek = emotie. Soms qua tekst, soms qua muziek.
Oskar Geplaatst 30 november 2024 Rapport Geplaatst 30 november 2024 (bewerkt) Muziek om de moed erin te houden. Ik zou het vandaag eigenlijk best graag op een zuipen gaan zetten. Met de gordijnen dicht. Maar nee. Eyes on the prize. 30 november 2024 bewerkt door Oskar Smaragdie reageerde hierop 1
Smaragdie Geplaatst 30 november 2024 Rapport Geplaatst 30 november 2024 Dit maakt mij blij en raakt mij. ♥️ karin123, Bob en Moeps reageerden hierop 3
Mai Geplaatst 2 december 2024 Rapport Geplaatst 2 december 2024 (bewerkt) Ik hield het wel droog Een mooie memorie 2 december 2024 bewerkt door Mai
Claudius Geplaatst 4 december 2024 Rapport Geplaatst 4 december 2024 Prachtig filmje Smaragdie reageerde hierop 1
Oskar Geplaatst 4 december 2024 Rapport Geplaatst 4 december 2024 Oosterse Wijsheden met Daniël Lohues
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden