Artemis Geplaatst 19 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2021 Voor @lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2021 haha thnx, hij had weer zo'n pet op, maar nu op een kale kop Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 19 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2021 2 minuten geleden zei lady jane: haha thnx, hij had weer zo'n pet op, maar nu op een kale kop ik had er nog nooit van gehoord, dus jij dank je, weer een nieuwe op mijn muzieklijst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 19 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 19 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 19 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 19 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2021 nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 19 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 19 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2021 (bewerkt) Nu hou ik op hoor, all sides of me to be seen. 19 juni 2021 bewerkt door haddock Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 19 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2021 1 uur geleden zei haddock: all sides of me to be seen. And it’s a beautiful view. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 19 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2021 Op 15-6-2021 om 19:14 zei knakker: Het hondje van Mozart Het Requiem van Mozart is een dodenmis, een loodzwaar stuk muziek. Op 15-6-2021 om 19:14 zei knakker: Het Requiem van Mozart is een dodenmis, een loodzwaar stuk muziek Vind je dat echt? Loodzwaar? Goh, dat vind ik helemaal niet. Ik ben gelukkig net op tijd gestopt met lezen, want ik wil geen “wat voor associatie “ dan ook bij deze muziek hebben. Wij hebben het gezongen en ik vind het schitterend en dat wil ik graag zo houden. Artemis en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 19 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2021 This is it for me. Lika, Quinn, lady jane en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 20 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 20 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 20 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2021 7 uur geleden zei Jannigje: Vind je dat echt? Loodzwaar? Goh, dat vind ik helemaal niet. Ik ben gelukkig net op tijd gestopt met lezen, want ik wil geen “wat voor associatie “ dan ook bij deze muziek hebben. Wij hebben het gezongen en ik vind het schitterend en dat wil ik graag zo houden. Leuk !! Ik ook. En toen ik de film Amadeus zag raakte het me ook op mooie manier. Als kind had ik het Moccona mini boekje over Mozart, hij is altijd een van mijn favoriete componisten, briljant. Requiem ook grijsgedraaid en vond heel bijzonder om het te zingen met ons koor toen. met hele ziel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 20 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2021 karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 21 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2021 Gisteren terug gehoord en gezien op tv. Ik vond haar steeds zeer goed. Maar dit nummer zou gegaan zijn over een voor haar toen een onmogelijke verliefdheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 21 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2021 Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 21 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 21 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2021 Is dit jouw privé draad ofzo @Claudius? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 21 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2021 @Quinn Kan dit niet privé ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 21 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2021 29 minuten geleden zei Claudius: @Quinn Kan dit niet privé ? Hoe bedoel je? Ik stel je een vraag naar aanleiding van een ergernis. Waarom zou ik dat niet op de plek van die ergernis doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 21 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2021 1 minuut geleden zei Quinn: Hoe bedoel je? Ik stel je een vraag naar aanleiding van een ergernis. Waarom zou ik dat niet op de plek van die ergernis doen? Verleden week vaderdag ? Laat maar ik zoek wel een steen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 21 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2021 Ik vat je niet @Claudius. Wat mij ergerde, is dat zodra iemand hier een liedje plaatst, jij er bovenop lijkt te duiken met een ander liedje. That's it. Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 22 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden