Lika Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s 103,8 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s 78,8 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Share Geplaatst %s om %s 108,8 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s 67.2 December...lastige maand, de kilos vliegen er weer aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wendy75 Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s 71,6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s 112 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s 68,4🫢 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s 70,5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s 67,4 ik kon even niet meer slapen, dus toch nog op tijd voor mijn kiloknaller. Was het zaterdag vergeten in te vullen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 uur geleden Rapport Share Geplaatst 5 uur geleden Goedenavond, Allereerst mijn excuses voor het veel te laat neerzetten van onze resultaten van de afgelopen week. Drukte én ziekte zijn hier debet aan. Maar hieronder vind je die resultaten dan eindelijk. En tsja..... het was blijkbaar heel lekker allemaal. Gelukkig zitten er toch nog drie groene vakjes tussen, @Jannigje is met recht Topper van de week. Lieve luitjes, we hebben nog een paar dagen om al dat rood en oranje zoveel mogelijk weg te poetsen... succes.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 3 uur geleden Rapport Share Geplaatst 3 uur geleden Ik vrees dat ik deze week geen beter resultaat ga hebben. Ik ben namelijk verslaafd ... aan suiker nu. 😭 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden