lady jane Geplaatst 7 juni 2021 Rapport Geplaatst 7 juni 2021 past perfect op mijn tel. Yvonne, als de kolommen even breed zijn, moet er aan de voorkant steeds een verdwijnen als de nieuwe erbij komt. Maar misschien past de kolombreedte zich erop aan?
Yvonne Geplaatst 7 juni 2021 Rapport Geplaatst 7 juni 2021 Ja, klopt Jane, en het is nu een afbeelding, dus hij past zich aan aan jou scherm.... lady jane en Maja reageerden hierop 2
Bob Geplaatst 7 juni 2021 Rapport Geplaatst 7 juni 2021 (bewerkt) Ziet er prima uit zowel op mijn tablet als op mijn mobiel. Hoe maak je die, zo'n tabel? Ik heb er gister uit nieuwsgierigheid ook nog even naar gezocht maar kon het niet vinden. O, ik zie het al, je maakt hem als spreadsheet in een extern programma en importeert hem dan als afbeelding hier naartoe. Werkt perfect inderdaad. 7 juni 2021 bewerkt door Bob
ikkanhet Geplaatst 7 juni 2021 Rapport Geplaatst 7 juni 2021 Ja respect @Yvonne je doet het toch maar.
lady jane Geplaatst 10 juni 2021 Rapport Geplaatst 10 juni 2021 ik weet niet of het wat is, maar heb het opgeschreven en ga het denk ik uitproberen binnenkort Jan1000 reageerde hierop 1
ikkanhet Geplaatst 12 juni 2021 Rapport Geplaatst 12 juni 2021 Wil ook zo zwaar zijn als mijn leeftijd @Artemis Artemis reageerde hierop 1
nancy Geplaatst 12 juni 2021 Rapport Geplaatst 12 juni 2021 Hoe pak jij het aan, Jane? Het lukt mij maar niet door die medicijnen, maar het moet! Heb jij een tip?
lady jane Geplaatst 12 juni 2021 Rapport Geplaatst 12 juni 2021 Nancy ik ben bang dat dit nog een schrikreactie is van 2 weken geleden mijn eetlust is wat weg, dus ik koop niets meer aan bewerkt en eet iets minder. En ik bof met dit weer want ik sport weer. Maar mijn buikvet vereist echt aandacht juist ook dat binnenste vet. Ik heb het werkboek van Janneke Wittekoek gekocht en ga dat grondig bestuderen en hopelijk iets echt mee doen ook. En, ik jojo soms in kilo's per dag (water en darminhoud) en heb angst voor de winter weer. dus toeval? oh ja, ik gebruik (nog) geen medicijnen, ik denk dat dit onvermijdelijk wordt en dan ben ik ook de pineut aan bijwerkingen waarschijnlijk. rode rijst gist laxeert ook een beetje (is als statines om chol. te verlagen). nancy reageerde hierop 1
Jan1000 Geplaatst 12 juni 2021 Auteur Rapport Geplaatst 12 juni 2021 (bewerkt) 103 12 juni 2021 bewerkt door Jan1000
Jan1000 Geplaatst 12 juni 2021 Auteur Rapport Geplaatst 12 juni 2021 Hi Yvonne, ik begrijp dat je ook de emoticons gekopieerd hebt en vervolgens als afbeelding in je sheet hebt gezet? Creatief!
brazer Geplaatst 12 juni 2021 Rapport Geplaatst 12 juni 2021 Niet gesnoept, dus hoge verwachtingen, vroeg in de ochtend, ontdaan van alle afvalstoffen, schoon aan de haak, voor zover mogelijk medisch hulpmiddelen afgelegd, bril en kunstgebit, af en uit. Op het randje van de weegschaal staan dan weeg tie het zuinigst, adem ingehouden.. 85.6 kg Maja, Bob, nancy en 1 andere reageerden hierop 1 3
Maja Geplaatst 12 juni 2021 Rapport Geplaatst 12 juni 2021 Mooi resultaat @brazer! Ik moest lachen om je beeldende bericht over het wegen in de vroege ochtend:) lady jane reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden