Claudius Geplaatst 5 oktober Rapport Share Geplaatst 5 oktober 110 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 5 oktober Rapport Share Geplaatst 5 oktober 61 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 5 oktober Rapport Share Geplaatst 5 oktober Geen weegschaal in de camper😅 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 5 oktober Rapport Share Geplaatst 5 oktober 104,5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 oktober Rapport Share Geplaatst 5 oktober 77,0 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 oktober Rapport Share Geplaatst 5 oktober 65.9 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 5 oktober Rapport Share Geplaatst 5 oktober 111,1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 5 oktober Rapport Share Geplaatst 5 oktober 70,6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 5 oktober Rapport Share Geplaatst 5 oktober 72.5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 6 oktober Auteur Rapport Share Geplaatst 6 oktober 109,4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 oktober Rapport Share Geplaatst 6 oktober Goedemorgen, Hieronder vind je de resultaten de afgelopen week van onze strijd tegen de onsjes en kilootjes. En weer is @Claudius Topper van de week. Mooi Claudius, dat gaat goed! Lieve mensen, we hebben weer een paar dagen de tijd tot het volgende weegmoment, succes. Topper van de week Gewichtsafname vanaf 1 kilo Aanmoedigingshartje Alarmbel (bij stijging van gewicht 3 weken op rij) Gewichtsafname. Nog geen gegevens doorgegeven Even niet hier... Gelijk gebleven Gewichtstoename Gewichtstoename vanaf 1 kilo Kilokiller regeltjes * Je kunt alleen Topper van de week worden als je (daadwerkelijk) de voorgaande week je gewicht had doorgegeven. * Als je te laat bent en het weekoverzicht is al geplaatst kun je je gewicht uiteraard nog doorgeven, het wordt de volgende week verwerkt, je doet dan alleen niet meer mee voor de Topper van de week. * Meld het even als je tijdelijk niet mee kunt doen, dan blijf je in de lijst staan. * Als je 4 keer zónder bericht geen gewicht doorgeeft word je uit de lijst verwijderd en gaat een wachttijd van 4 weken in... * Graag je gewicht uiterlijk zaterdag doorgeven, dan kan ik op zondagmorgen gelijk aan de slag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 6 oktober Rapport Share Geplaatst 6 oktober @Yvonne Mijn gewicht onder controle houden was een van de voorwaarden van de psychiater om de kliniek mogen te verlaten. Dit gaat me zeker lukken. Al ben ik nog heel ver van mijn gewenst gewicht. Maar 85 kg moet te doen zijn voor mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 oktober Rapport Share Geplaatst 6 oktober Dan ben je wat dat betreft nu hartstikke goed op weg @Claudius. 🌷 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 12 oktober Rapport Share Geplaatst 12 oktober 110 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 12 oktober Rapport Share Geplaatst 12 oktober 57.5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 12 oktober Rapport Share Geplaatst 12 oktober 61.8 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 oktober Rapport Share Geplaatst 12 oktober 77,6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 12 oktober Rapport Share Geplaatst 12 oktober 104,1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 12 oktober Auteur Rapport Share Geplaatst 12 oktober 108,8 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 12 oktober Rapport Share Geplaatst 12 oktober 111,1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 12 oktober Rapport Share Geplaatst 12 oktober 65 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wendy75 Geplaatst 12 oktober Rapport Share Geplaatst 12 oktober Ik doe graag mee, mijn gewicht nu is 72, mijn streefgewicht is 65 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 12 oktober Rapport Share Geplaatst 12 oktober 72,5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 12 oktober Rapport Share Geplaatst 12 oktober 70,6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 13 oktober Rapport Share Geplaatst 13 oktober 68,1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden