rapilos Geplaatst 27 april Rapport Share Geplaatst 27 april 64.4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 27 april Rapport Share Geplaatst 27 april 70,5 Hoi @Claudius. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 28 april Rapport Share Geplaatst 28 april 3 uur geleden zei Jannigje: 70,5 Hoi @Claudius. hoi @Jannigje Ik dacht dat je niet meer op het forum was. Ik vond je steeds grappig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 28 april Rapport Share Geplaatst 28 april 55 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 28 april Rapport Share Geplaatst 28 april 104,2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 april Rapport Share Geplaatst 28 april Goedemorgen, Het zal je niet verbazen hieronder het tabelletje te vinden met de resultaten van onze doorlopende struggle tegen de pondjes... Dit keer is @freekie degeen met de meest verloren grammen, mooi weer. En ja, dan hebben we weer een hele week om onze cijfertjes in de min te krijgen of te houden. Lieve luitjes, we gaan er een mooie groene week van maken toch? Succes. Topper van de week Gewichtsafname vanaf 1 kilo Aanmoedigingshartje Alarmbel (bij stijging van gewicht 3 weken op rij) Gewichtsafname. Nog geen gegevens doorgegeven Even niet hier... Gelijk gebleven Gewichtstoename Gewichtstoename vanaf 1 kilo Kilokiller regeltjes * Je kunt alleen Topper van de week worden als je (daadwerkelijk) de voorgaande week je gewicht had doorgegeven. * Als je te laat bent en het weekoverzicht is al geplaatst kun je je gewicht uiteraard nog doorgeven, het wordt de volgende week verwerkt, je doet dan alleen niet meer mee voor de Topper van de week. * Meld het even als je tijdelijk niet mee kunt doen, dan blijf je in de lijst staan. * Als je 4 keer zónder bericht geen gewicht doorgeeft word je uit de lijst verwijderd en gaat een wachttijd van 4 weken in... * Graag je gewicht uiterlijk zaterdag doorgeven, dan kan ik op zondagmorgen gelijk aan de slag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 28 april Rapport Share Geplaatst 28 april O ik heb niet gewonnen? Ik moet buiten niet te drinken wel veel vermageren. Het moet ik vermoed dat ik van de alchohol ook bijkwam. Het kan bijna niet anders, want ik at veel dagen niets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 april Rapport Share Geplaatst 28 april Ja Claudius, er zitten heel heel veel calorieën in drank. En eerlijk gezegd is winnen op zo'n manier gewoon dik verliezen. Stop met de idioterie en ga gewoon eten en verminder, stop met drinken. karin123, bumperjim en lady jane reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 3 mei Auteur Rapport Share Geplaatst 3 mei 109,3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 4 mei Rapport Share Geplaatst 4 mei 54.2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 4 mei Rapport Share Geplaatst 4 mei 116 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 4 mei Rapport Share Geplaatst 4 mei 58.7 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 mei Rapport Share Geplaatst 4 mei 77 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 4 mei Rapport Share Geplaatst 4 mei 112,9 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 4 mei Rapport Share Geplaatst 4 mei 78,8 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 mei Rapport Share Geplaatst 4 mei 65.4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 4 mei Rapport Share Geplaatst 4 mei 71 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 5 mei Rapport Share Geplaatst 5 mei 65,2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 5 mei Rapport Share Geplaatst 5 mei Nog net op tijd is ook op tijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 mei Rapport Share Geplaatst 5 mei Goedenavond, De dag is zo goed als voorbij, maar toch nog even een overzicht van onze verrichtingen van de afgelopen week. Topper van de week is dit keer @Jan1000, mooi hoor! En dan gaan we met frisse moed weer de strijd tegen de kilo's of de onsjes aan. Succes allemaal.... Topper van de week Gewichtsafname vanaf 1 kilo Aanmoedigingshartje Alarmbel (bij stijging van gewicht 3 weken op rij) Gewichtsafname. Nog geen gegevens doorgegeven Even niet hier... Gelijk gebleven Gewichtstoename Gewichtstoename vanaf 1 kilo Kilokiller regeltjes * Je kunt alleen Topper van de week worden als je (daadwerkelijk) de voorgaande week je gewicht had doorgegeven. * Als je te laat bent en het weekoverzicht is al geplaatst kun je je gewicht uiteraard nog doorgeven, het wordt de volgende week verwerkt, je doet dan alleen niet meer mee voor de Topper van de week. * Meld het even als je tijdelijk niet mee kunt doen, dan blijf je in de lijst staan. * Als je 4 keer zónder bericht geen gewicht doorgeeft word je uit de lijst verwijderd en gaat een wachttijd van 4 weken in... * Graag je gewicht uiterlijk zaterdag doorgeven, dan kan ik op zondagmorgen gelijk aan de slag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 5 mei Rapport Share Geplaatst 5 mei Dank je @Yvonne om het nauwkeurig bij te houden. Ik ga vanaf nu mijn soep zelf klaar maken . Geen boter meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 mei Rapport Share Geplaatst 6 mei Graag gedaan @claudius. Maar ik denk dat je best wat boter kunt gebruiken, laat de alcohol achterwege, dat zal heel wat kilootjes gaan schelen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 11 mei Rapport Share Geplaatst 11 mei 113,5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 mei Rapport Share Geplaatst 11 mei 53.6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 11 mei Rapport Share Geplaatst 11 mei 105,5 weer terug in het land en de vakantie was lekker:-) lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden