nancy Geplaatst 30 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2021 (bewerkt) Huhhhhh....Jan! Hoe kan je nou binnen één week bijna 10 kilo kwijt zijn?? Je maakt me een beetje bang, speelt je ziekte weer op, nee toch zeker? Jan 30 oktober 2021 bewerkt door nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 30 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2021 67,5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2021 (bewerkt) Goedemorgen, De cijfers van de afgelopen dagen. Denise is dit keer verdiend Topper van de week. Ik heb sterk het vermoeden dat Jan een foutief gewicht heeft doorgegeven.... Lika, je krijgt een aanmoedigingshartje, je hebt laten zien dat je het kunt....dus nu weer even terug naar die instelling hoor. Luitjes, we gaan er een mooie week van maken... Succes. Topper van de week Gewichtsafname vanaf 1 kilo Aanmoedigingshartje Alarmbel (bij stijging van gewicht 3 weken op rij ) Gewichtsafname. Nog geen gegevens doorgegeven Even niet hier... Gelijk gebleven Gewichtstoename Gewichtstoename vanaf 1 kilo Kilokiller regeltjes * Je kunt alleen Topper van de week worden als je (daadwerkelijk) de voorgaande week je gewicht had doorgegeven. * Als je te laat bent en het weekoverzicht is al geplaatst kun je je gewicht uiteraard nog doorgeven, je doet dan alleen niet meer mee voor de Topper van de week. * Meld het even als je tijdelijk niet mee kunt doen, dan blijf je in de lijst staan. * Als je 4 keer zónder bericht geen gewicht doorgeeft word je uit de lijst verwijderd en gaat een nieuwe wachttijd van 4 weken in... * Graag je gewicht uiterlijk zaterdag doorgeven, dan kan ik op zondagmorgen gelijk aan de slag.... * Nieuwe deelnemers zijn uiteraard van harte welkom maar dienen minimaal 4 aaneengesloten weken actief deel te nemen aan het forum. 7 november 2021 bewerkt door Yvonne Lika en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 31 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2021 21 uur geleden zei nancy: Huhhhhh....Jan! Hoe kan je nou binnen één week bijna 10 kilo kwijt zijn?? Je maakt me een beetje bang, speelt je ziekte weer op, nee toch zeker? Jan He Nancy, Oh sorry, neee, moet helaas 106,6 zijn (helaas). Hi Yvonne, kun jij aanpassen naar 106,6 svp. Hoop wel dit eens te kunnen melden die 96 (-; nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 1 november 2021 Rapport Share Geplaatst 1 november 2021 Op 29-10-2021 om 06:04 zei Claudius: 106 108 nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 1 november 2021 Rapport Share Geplaatst 1 november 2021 ow had ik het niet doorgegeven 59.9 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 1 november 2021 Rapport Share Geplaatst 1 november 2021 Op 29-10-2021 om 06:09 zei ikkanhet: 59,6 Jawel , maar waarschijnlijk te vroeg. . Zoals ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 1 november 2021 Rapport Share Geplaatst 1 november 2021 4 minuten geleden zei Claudius: Jawel , maar waarschijnlijk te vroeg. . Zoals ik. ja want meen ook dat ik het wel had gedaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 november 2021 Rapport Share Geplaatst 1 november 2021 Excuses Ikkanhet en Claudius, ik heb over jullie heen gekeken... Heb de tabel/foto aangepast, volgens mij klopt het weer. Jan, normaal zou ik jouw opgave komend weekend hebben verwerkt, Maar nu had ik zelf pittige fouten gemaakt, dus bij dezen: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 1 november 2021 Rapport Share Geplaatst 1 november 2021 (bewerkt) Oeps @Yvonne heb mijne omgedraaid moet 59,6 zijn 1 november 2021 bewerkt door ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 1 november 2021 Rapport Share Geplaatst 1 november 2021 O nee jij hebt het verkeerd overgenomen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 november 2021 Rapport Share Geplaatst 1 november 2021 Pfff, ik zie het. Er rust geen zegen op deze tabel geloof ik Nu dan hopelijk eindelijk de goede versie. Jan1000, ikkanhet en nancy reageerden hierop 1 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 5 november 2021 Rapport Share Geplaatst 5 november 2021 87.2 lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 5 november 2021 Rapport Share Geplaatst 5 november 2021 106 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 6 november 2021 Rapport Share Geplaatst 6 november 2021 .59.9 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 november 2021 Rapport Share Geplaatst 6 november 2021 78,7 nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 november 2021 Rapport Share Geplaatst 6 november 2021 69.9 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 6 november 2021 Rapport Share Geplaatst 6 november 2021 117 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 6 november 2021 Rapport Share Geplaatst 6 november 2021 106 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 6 november 2021 Rapport Share Geplaatst 6 november 2021 68,5 Ik eet absoluut verkeerd, kan het nog niet op de rit krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 7 november 2021 Rapport Share Geplaatst 7 november 2021 91,3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
brazer Geplaatst 7 november 2021 Rapport Share Geplaatst 7 november 2021 88.1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 november 2021 Rapport Share Geplaatst 7 november 2021 (bewerkt) Goedemorgen, De resultaten van de afgelopen week vind je hieronder. Nancy is Topper van de week, echt top, hartstikke goed. En ook Jane en Rapi zijn afgevallen, verder zijn het voornamelijk herfstkleuren dit keer. We hebben weer een hele week om er iets aan te doen mensen, we gaan er weer tegenaan. Succes luitjes!!! Topper van de week Gewichtsafname vanaf 1 kilo Aanmoedigingshartje Alarmbel (bij stijging van gewicht 3 weken op rij ) Gewichtsafname. Nog geen gegevens doorgegeven Even niet hier... Gelijk gebleven Gewichtstoename Gewichtstoename vanaf 1 kilo Kilokiller regeltjes * Je kunt alleen Topper van de week worden als je (daadwerkelijk) de voorgaande week je gewicht had doorgegeven. * Als je te laat bent en het weekoverzicht is al geplaatst kun je je gewicht uiteraard nog doorgeven, je doet dan alleen niet meer mee voor de Topper van de week. * Meld het even als je tijdelijk niet mee kunt doen, dan blijf je in de lijst staan. * Als je 4 keer zónder bericht geen gewicht doorgeeft word je uit de lijst verwijderd en gaat een nieuwe wachttijd van 4 weken in... * Graag je gewicht uiterlijk zaterdag doorgeven, dan kan ik op zondagmorgen gelijk aan de slag.... * Nieuwe deelnemers zijn uiteraard van harte welkom maar dienen minimaal 4 aaneengesloten weken actief deel te nemen aan het forum. 7 november 2021 bewerkt door Yvonne rapilos, lady jane en nancy reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
brazer Geplaatst 12 november 2021 Rapport Share Geplaatst 12 november 2021 87,7 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 12 november 2021 Rapport Share Geplaatst 12 november 2021 104,5 nancy en karin123 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden