Gypsy Geplaatst 24 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2018 Beter afval weggooien dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 24 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2018 Haha nee het is hier keurig! Maar het was de zak hondenvoer. Die zit nu in een gesloten plasticĀ bak. Dat wordt lijnen voor mickey.Ā Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 juli 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 juli 2018 Muis nog gezien Bumper? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 8 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2018 (bewerkt) Nope, al heel lang niet meer. Tis hier zeker te opgeruimd geworden Ā Wel hagedissen en slangen (in de tuin dan hĆØ), mussen mezen vinken roodborstjes zwarte roodstaartenĀ meeuwen (aan het water inderdaad) reigers en mijn favoriet het ijsvogeltje. Die zie je haast niet zitten, maar dan hoor je pieppiep en komt er ineens een blauwe flits voorbij en vervolgens vind je m niet meer terug. Allemaal leuker dan die domme muizen... Ā 8 juli 2018 bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 juli 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 juli 2018 Zo zeg B. Jim waar woon jij dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 april 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 april 2019 Hahaha nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 april 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 april 2019 Zo voor degene die een beetje lol willen. nancy en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 24 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2020 (bewerkt) LieffĀ @Renaldo61 24 juni 2020 bewerkt door Myle naam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 21 november 2020 Rapport Share Geplaatst 21 november 2020 Wat een lieverd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 21 november 2020 Rapport Share Geplaatst 21 november 2020 Mijne is helaas dood al bijna 3 maanden. Heb nu een die niet likt of blaft. Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 21 november 2020 Rapport Share Geplaatst 21 november 2020 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 21 november 2020 Rapport Share Geplaatst 21 november 2020 Dit is ook geen echte op de foto ik had een kruising tussen maltezer en Tibetaanse terriƫr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 21 november 2020 Rapport Share Geplaatst 21 november 2020 Dit is onze overleden Rakker Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 21 november 2020 Rapport Share Geplaatst 21 november 2020 (bewerkt) De grijze is mijn Roemeense kater Prince en de Rode mijn Spaans poesje Orly. Beiden gered uit een dodingsstation. Via een stichting.Ā Ā Ā 21 november 2020 bewerkt door Smaragd Toevoeging foto ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 21 november 2020 Rapport Share Geplaatst 21 november 2020 (bewerkt) 2 honden waar ik op heb gepast. Kijken of het nu wel lukt.Ā Sorry krijg die pics niet recht, maar even je hoofd beetje scheef draaienĀ 21 november 2020 bewerkt door Smaragd toevoeging Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 21 november 2020 Rapport Share Geplaatst 21 november 2020 (bewerkt) Leuk draadje @Renaldo61 Ja poezen lijken/kijken streng maar zijn soms ook lief, ik ben het personeel van hen idd en als het hen niet zint, kijken ze zo ja haha 21 november 2020 bewerkt door Smaragd toevoeging Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 21 november 2020 Rapport Share Geplaatst 21 november 2020 Ja deze is wel recht. Dit zijn ienie en minieĀ ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 21 november 2020 Rapport Share Geplaatst 21 november 2020 55 minuten geleden zei Smaragd: Lief die lijkt op wijlen onze Moppie. Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 21 november 2020 Rapport Share Geplaatst 21 november 2020 3 minuten geleden zei Renaldo61: Ā Rechtgezet. Ā Ook een mooie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 21 november 2020 Rapport Share Geplaatst 21 november 2020 21 minuten geleden zei Renaldo61: Ā Ik had eenĀ Tibetaanse terriĆ«r Neef van mijn man heeft allemaal Tibetaanse terriĆ«rs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 21 november 2020 Rapport Share Geplaatst 21 november 2020 Ow ik zie het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 21 november 2020 Rapport Share Geplaatst 21 november 2020 Dat hoor je vaker en ook andersom @Renaldo61 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 21 november 2020 Rapport Share Geplaatst 21 november 2020 Heb 2 jongeĀ kattenĀ ' 1 van ruimĀ een jaar en 1 vanĀ 5 maandenĀ .Ā Ā Ze wordt erg mooi gaat goed in haar vacht zitten maine cone .Ā Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 21 november 2020 Rapport Share Geplaatst 21 november 2020 Krijg ookĀ nietĀ geĆ¼ploadĀ Ā 'Ā Ā soms wel soms niet ... doe alles met telefoonĀ . ScreenshotsĀ pakt hij vaak wel . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 21 november 2020 Rapport Share Geplaatst 21 november 2020 32 minuten geleden zei Cleo66: Krijg geen andere foto geplaatst , te grote bestanden zegt ieĀ Ja dat heb ik dus ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden