kruidenthee67 Geplaatst 30 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2017 De bereidheid om naar je eigen "shit" te kijkenen niet langer te wijzen naar zaken buiten jou,is het startpunt van een mooi proces.Lichtflits smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 30 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2017 - De cursus 'Omgaan met teleurstellingen' gaat wederom niet door. - Ik ben niet getrouwd, mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen. - Bijna alle dieren hebben een maandelijkse cyclus, behalve natuurlijk de weekdieren. - Deze verrekijker vergroot wel 8 maal, maar toen ik er voor de 9e keer doorheen keek, deed hij het ook nog gewoon. - In Aadorp is de openbare begraafplaats afgebrand... 80 doden. - Ik heb het grootste deel van m'n leven in het onderwijs gezeten... ik was een bijzonder trage leerling. - Mijn vrouw en ik zijn op visite geweest bij de deurwaarder. We dachten: het hoeft niet altijd van één kant te komen. - Wanneer ik gedronken heb rijdt altijd mijn vrouw. En wanneer gebeuren de meeste ongelukken? Wanneer je gedronken hebt. - Seksualiteit is geen akkefietje, een nichterige moslim is een Islamietje. - Woon je nou nog steeds bij je moeder? Ik heb je zo vaak al gezegd dat je moet verhuizen!! Dat wil ik ook wel maar ik krijg mijn moeder niet mee. bernard, Bob en Noahmax reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 september 2017 Rapport Share Geplaatst 1 september 2017 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 september 2017 Rapport Share Geplaatst 2 september 2017 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 september 2017 Rapport Share Geplaatst 3 september 2017 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 9 september 2017 Rapport Share Geplaatst 9 september 2017 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 9 september 2017 Rapport Share Geplaatst 9 september 2017 Op 7-9-2017 om 16:12 zei Sheila: Vooral voor jezelf...! Jacqueline, kruidenthee67 en bernard reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 13 september 2017 Rapport Share Geplaatst 13 september 2017 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 15 september 2017 Rapport Share Geplaatst 15 september 2017 Je hoeft niets los te laten wanneer je bereid bent, de dingen die je los zou willen laten, te ervaren, zullen ze jou loslaten. Chinese wijsheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bernard Geplaatst 21 september 2017 Rapport Share Geplaatst 21 september 2017 Kyon en erik reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 september 2017 Rapport Share Geplaatst 24 september 2017 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 september 2017 Rapport Share Geplaatst 25 september 2017 erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 2 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2017 (bewerkt) Dont look back That's not where you're going! 2 oktober 2017 bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2017 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2017 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 13 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2017 @Sheila het nadeel daarvan is dat je elke keer moet winnen. Eén keer verliezen en het is over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2017 kruidenthee67 en erik reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 17 november 2017 Rapport Share Geplaatst 17 november 2017 Het is goed om telkens te proberen een grote stap voorwaarts te maken... Doe dit niet als je aan de rand van de afgrond staat! kruidenthee67 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 30 november 2017 Rapport Share Geplaatst 30 november 2017 (bewerkt) 30 november 2017 bewerkt door erik Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 december 2017 Rapport Share Geplaatst 12 december 2017 IJsvogel en Noahmax reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 12 december 2017 Rapport Share Geplaatst 12 december 2017 (bewerkt) . 8 maart 2018 bewerkt door Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 15 december 2017 Rapport Share Geplaatst 15 december 2017 (bewerkt) 15 december 2017 bewerkt door erik Lika en kruidenthee67 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jente Geplaatst 25 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2018 lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 17 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2018 Het ego zegt: Er wordt je iets aangedaan, Strijd ! De ziel zegt: Er wordt je iets zichtbaar gemaakt, Kijk ! Lichtflits Bob, lady jane, erik en 2 anderen reageerden hierop 3 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 18 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2018 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden