Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Goedemorgen!! Eerst vrijwilligerswerk op de dagbesteding voor ouderen met beginnende dementie en dan genieten van het mooie weer! In de middag vrij genomen van werk. Boek, tuin, misschien nog wat onkruid wieden…

DAGPACT:
Yvonne 
Maja

Geplaatst

Een hele goede morgen allemaal,

Gisteren weer niet naar de tuin geweest, terwijl we deze week elke dag zouden gaan 🫣
Maar vandaag gaan we echt hoor !!
Wordt nog heel mooi weer, brood mee en nou eens wat nuttigs doen

Was gisteren ook niet fit @Lika
Heel erg moe en leek zelfs wel wat koortsig.
Maar goed, nieuwe dag. nieuwe kansen.
Jij ook beterschap

@Kaatjee,
Veel plezier bij Leids ontzet.
Ik geef er zelf niets om, maar vriend die een echte Leidenaar is, slaat het niet over hoor.
Voordeel is wel, dat hij na afloop altijd een lekker palingkje voor me mee neemt

Geplaatst
20 minuten geleden zei rapilos:

Veel plezier bij Leids ontzet.
Ik geef er zelf niets om, maar vriend die een echte Leidenaar is, slaat het niet over hoor.
Voordeel is wel, dat hij na afloop altijd een lekker palingkje voor me mee neemt

Leidens Ontzet is toch met haringen (en wittebrood en hutspot) 😁?

Geplaatst (bewerkt)

Leuk @Kaatjee, veel plezier. Ja Leids ontzet is met haring en wittebrood en hutspot. Kan me vaag nog wat geschiedenis herrineren van de geschiedenisles. Het boeide mij toen niet. Ik zei altijd: die mensen zijn toch allang dood 😊. Nu wekt het mijn interesse wel. Lekker weertje. Heb zin in een Welness. Lekker warm water, Turks stoombad. Ik denk vroeg in de avond. Andere tijden zijn er niet vandaag. Geeft niet, dan is het ook nog een beetje licht. Mijn fiets brengt mij overal en het is maar even de brug over en je bent er. Even aandacht aan mezelf besteden. 

bewerkt door spirit

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...