Yana Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Goedemorgen! Lekker geslapen op een nieuw plekje aan zee, vandaag weer richting huis na de beste vakantie van m'n leven. Hevige spierpijn in mijn benen 😅💪🎂 Adri02, spirit, Bob en 3 anderen reageerden hierop 6
Yana Geplaatst 8 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 8 uur geleden Goooooood morning @bumperjim ! @Adri02, ga jij nu fietsen?
Oskar Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Potverdorie, dat zijn steeds mooie berichten van je Yana. En het is je zo gegund na al die tegenslag. Ik heb de indruk dat iedereen hier een beetje met je is me geweest op jouw vakantie naar zee. Ik in ieder geval wel. En ik vond het ook een schitterende reis 😀
Yana Geplaatst 8 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 8 uur geleden Hoi @Oskar, zó fijn dat je mee was 💋 Ik ben helemaal verbouwereerd, in de ochtend voel ik me steeds het meest ziek en deze ochtend... niets. Niet misselijk, geen hersenmist, geen bonkend hart, geen innerlijke vibraties of andere bizarre verschijnselen. Alleen maar spierpijn in mijn benen, zo'n heerlijke gezonde pijn. Jongens, wie gaat er mee huppelen 😁 lady jane, Oskar, Mormel en 1 andere reageerden hierop 4
Oskar Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Goedemorgen ook mensen. De herfst begint vandaag. Equinox enzo. Vandaag even lang donker als licht. En het komende half jaar zal de duisternis alleen maar terrein winnen. Nou ja. Ik ben daar niet dol op. Toch neemt de zon het er deze week nog wel even van. Dat dan weer wel. Eigenlijk had ik afgelopen zondag met het gezin de zomer al traditioneel afgesloten met een sorbet hier bij de beste ijssalon van de stad. Maar toch nog een mooi toetje. Dat wordt weer fietsen. Overigens moet ik af van die vastgeroeste overtuiging dat fietsen alleen maar leuk is als het mooi weer is. Want ik denk dat ik daar met een beetje warmere kleding ook in de herfst wel van kan genieten. Alles zit tussen de oren. *schudt even flink heen en weer met het hoofd* Ziezo.
Oskar Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Huppelen, dat is het! Ik kom eraan Jaan 🙂 spirit en Yana reageerden hierop 2
Yana Geplaatst 8 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 8 uur geleden Haha, dat lig ik dus echt te doen hè 😁 Oskar reageerde hierop 1
Oskar Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Buiten is het nog donker, maar de dag is nu al geslaagd. Fuck de equinox 🙂 Yana reageerde hierop 1
Kaatjee Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Goedemorgen @Yanawat heerlijk om te lezen zeg Yana reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Goedemorgen frummers, Wat een heerlijke opening van de dag.. En wat ongelooflijk fijn dat jij je zo goed voelt @Yana, dat kan niemand je afpakken... En jaaaaaaaaaaa, de herfst begint vandaag, een vreugdedansje waard En een bakje natuurlijk. Yana reageerde hierop 1
Maja Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Goedemorgen!! Ik huppelhinkel mee met Yana en Oskar voor de lekkeropstaan ochtend en de topvakantie😘 Maar een dansje voor de herfst, dat is lastiger. Ik houd wel van de herfst met mossige geuren, paddestoelen en verkleurende natuur. Maar de maanden erna, dat is ieder jaar weer een struggle om het zwarte/sombere niet de leiding te laten nemen. Dit jaar mag ik een professionele lichtlamp lenen. Ben benieuwd. DAGPACT: Yvonne Maja Yana en lady jane reageerden hierop 2
hub02 Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Gisteren ging alles fout hier. En ik moest natuurlijk ook nog gaan drinken. Was ook wel te merken aan mijn teksten hier (zie ik nu pas), mijn excuses hiervoor allemaal! Mijn diepvries is nu helemaal ontdooid, net de vloer van de keuken gesopt en mijn jaarvoorraad voer naar de container gebracht. 200 hamburgers en 200 frikadellen (verder gaan mijn kookkunsten niet) naar de haaien. Ik heb gewoon geen zin en geen energie om dit vandaag op te lossen, weet niet eens hoe. Ik trakteer me vandaag maar eens op thuisbezorgd.nl . Morgen komt ook weer een dag. En ik trakteer me vandaag op niet niet drinken, dat lost natuurlijk ook niks op. Ik ga me vandaag eens lekker zielig voelen, krijg ik de dag wel mee om. spirit reageerde hierop 1
Adri02 Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden 1 uur geleden zei Yana: @Adri02, ga jij nu fietsen? Klopt @Yana, m'n ochtendrondje zit er alweer op. Begonnen met een kop koffie en een uurtje naar buiten, zoals elke dag van het jaar. Geen betere start van de dag dan een rondje op de fiets! (Te voet mag ook )
Adri02 Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden (bewerkt) 25 minuten geleden zei hub02: Gisteren ging alles fout hier. En ik moest natuurlijk ook nog gaan drinken. Was ook wel te merken aan mijn teksten hier (zie ik nu pas), mijn excuses hiervoor allemaal! Zo te zien heeft de moderator al grote opruiming gehouden onder je bloemrijke berichten van gisteren. Misschien maar beter ook, maar ook een beetje jammer, want in dronkenschap leer je de diepere zieleroerselen van iemand toch net wat beter kennen. ('Kinderen en dronkelappen enz.' ...) 6 uur geleden bewerkt door Adri02
Yana Geplaatst 6 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 6 uur geleden 10 minuten geleden zei Adri02: Klopt @Yana, m'n ochtendrondje zit er alweer op. Begonnen met een kop koffie en een uurtje naar buiten, zoals elke dag van het jaar. Geen betere start van de dag dan een rondje op de fiets! (Te voet mag ook ) Hear, hear, @Oskar. Iedere ochtend een uurtje fietsen, dus ook als het regent? Ik blijf deze winter in het noorden dus moet nog zien hoe ik dat ga aanpakken. Misschien ga ik het wel proberen, iedere ochtend naar buiten, weer of geen weer.
Adri02 Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden 3 minuten geleden zei Yana: Hear, hear, @Oskar. Iedere ochtend een uurtje fietsen, dus ook als het regent? Ik blijf deze winter in het noorden dus moet nog zien hoe ik dat ga aanpakken. Misschien ga ik het wel proberen, iedere ochtend naar buiten, weer of geen weer. Als het motregent meestal wel gewoon op de fiets, als het wat harder regent helpt een uurtje uitstel vaak al, en als het echt regent dan neem ik de benenwagen en de paraplu .
hub02 Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden (bewerkt) 17 minuten geleden zei Adri02: Zo te zien heeft de moderator al grote opruiming gehouden onder je bloemrijke berichten van gisteren. Misschien maar beter ook, maar ook een beetje jammer, want in dronkenschap leer je de diepere zieleroerselen van iemand toch net wat beter kennen. ('Kinderen en dronkelappen enz.' ...) Eigenlijk zie ik niet of de moderator iets heeft weggehaald. Als je me een kind of dronkenlap vindt, misschien heb je wel gelijk. Ik vraag me wel af waarom je dan tijd en moeite wil spenderen om je met iemand als ik bezig te houden. Zelfs ik heb wel eens interessantere bezigheden. 6 uur geleden bewerkt door hub02 spirit reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Morgen. Ik huppel niet, maar ben wel blij met je mee @Yana Koffie. Brinta. Fijne avond gehad, nu weer een mooie dag. Wat is dit zeg. O ja, domper, therapie. @hub02 beter jezelf trakteren op een dag niet drinken, dat levert je tenminste iets op. DAGPACT: Yvonne Maja kaatje🍁 Quinn spirit en hub02 reageerden hierop 2
Adri02 Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden (bewerkt) 19 minuten geleden zei hub02: Eigenlijk zie ik niet of de moderator iets heeft weggehaald. Als je me een kind of dronkenlap vindt, misschien heb je wel gelijk. Ik vraag me wel af waarom je dan tijd en moeite wil spenderen om je met iemand als ik bezig te houden. Zelfs ik heb wel eens interessantere bezigheden. Sorry (voor de moderator vooral ), ik was vergeten dat je je berichten gisteren vooral op je eigen draadje had gezet, en die staan er geloof ik inderdaad allemaal nog. Verder spendeer ik zo min mogelijk tijd aan je hoor, maak je maar geen zorgen. Die vampierenfantasie is niet bepaald het soort humor waarbij ik me op de knieën sla van het lachen. Maar dat je ondanks dat je op de 7e verdieping woont een uitzichtloos leven leidt, vind ik dan wel weer knap van je. 6 uur geleden bewerkt door Adri02
hub02 Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden 4 minuten geleden zei Adri02: Sorry (voor de moderator vooral ), ik was vergeten dat je je berichten gisteren vooral op je eigen draadje had gezet, en die staan er geloof ik inderdaad allemaal nog. Verder spendeer ik zo min mogelijk tijd aan je hoor, maak je maar geen zorgen. Die vampierenfantasie is niet bepaald het soort humor waarbij ik me op de knieën sla van het lachen. Ja, ik dacht ik zet mijn vampierenfantasie op mijn eigen draadje. Dan stoor ik Adri niet zo. Adri02 reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden goeiemooiemorgen frummers wat een boel lezen al, bij mijn eerste bakkie koffie.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden