Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Goedemorgen frummers, 
Goed geslapen, en dat was nodig, heel drukke dag voor de boeg, heb er zin in. 
Even een bakje neerzetten hier en dan aan de slag. 
image.png.fb151039ab3afd0c3974ec0b57fd1ac0.png

Geplaatst (bewerkt)

Fijn dat er weer een dagpact is. Was gister wel veel discussie  maar een pact ( nachtpact) niet.  Wie sluiten meer aan???????. Zin in zo'n echte lange rij. 

bewerkt door Marjolijn
Geplaatst

Ja, het was gisteren een draad vol goede gesprekken, fijn. @Marjolijn je kunt gewoon zelf het dagpact starten hè? Ik zag wel dat we twee dagdraden hebben vandaag, ik zal de berichten op de andere hier maar bij zetten, anders is het ook zo jammer. Tussen de middag een extra gesprek bij de psych, ik voel druk om door te pakken nu.

DAGPACT:
Yvonne 
Marjolijn
Quinn

Geplaatst
1 uur geleden zei Kaatjemama:

Goedemorgen 🍂🍁

korte nacht vandaag vandaag gesprek met me baas over het  beëindigen van me contract na 10 jaar. Vindt het lastig is echt een familie bedrijf en zal het ook gaan missen als familie.

veder te doen stoel ophalen van marktplaats voor in me dochters kamer als verrassing. Dan nog leuk kleedje Erbij kopen bij de Action.

Hopen op een wandeling tussen de buien door. Wel nodig na die chocolade taart van gisteren. ☺️

fijne dag allemaal 

1 uur geleden zei Etty:

Goedemorgen, 

Vandaag naar de notaris voor een levenstestament, één van die dingen die vervelend zijn om te regelen maar fijn als het is gebeurd. Verder naar de film, Simon, een klassieker. Die wilde ik nog wel eens zien op het grote doek, ben benieuwd of ik 'm nog steeds grappig vind. 

Geplaatst (bewerkt)

Goeie morgen,

Ik heb zalig geslapen en bereid me vandaag voor op het verjaardagsweekend van m’n dochter. Gelukkig heeft ze het feest voor haar vriendjes al in de zomer gehad. Dat scheelt een hoop drukte. Morgen gaan we haar verrassen met een kermis in een naburig dorp. Zondag feest met taart voor schoonfamilie (incl mrs perfect schoonzus) en mijn eigen zus. Toch blij met haar steun en aanwezigheid ten minste. Mijn moeder zegt weer dat ze er volgend jaar wel bij zal zijn, maar dat zullen we nog moeten zien. Buiten de coronaperiode is ze er nog nooit bij geweest. Zal toch blij zijn als het maandag is. Binnenkort ga ik wel alleen met m’n dochter een paar dagen naar Londen, Frida Kahlo kijken in Tate en London Eye natuurlijk. Daar kijk ik veel meer naar uit dan naar dit ‘sociale’ weekend en kermisherrie, maar ja, het is haar verjaardag voor iets hè. Niet-drinken zie ik wel bijna als iets onmogelijks.

bewerkt door Musashi
Geplaatst (bewerkt)
45 minuten geleden zei Quinn:

Tussen de middag een extra gesprek bij de psych, ik voel druk om door te pakken nu.

Misschien helpt het om ‘druk’ ook als ‘kans’ te bekijken?

bewerkt door Musashi
Geplaatst

Vandaag dus jarig. We doen vandaag niets bijzonders. Vriend moet gewoon werken. Die is best moe aan het eind van de week dus maken we vanavond gebruik van onze eigen welness. Ik ga even stoer het koude zwembad in en daarna in de warme tub. Vriend vind het zwembad te koud en gaat meteen in de tub. Het etentje stellen we uit, als iedereen er bij kan zijn. Zoon en schoondochter hebben een drukke agenda. Voel me tevreden met alles.

Geplaatst

Proficiat @spirit, wat een verandering weer aan jouw zijde.

Misschien iets leuks, maar weet niet of ik het zo kan beschrijven. Enkele dagen geleden het programma noodcentrale gevonden op de vrt (misschien bestaat er ook een Nederlandse variant van), waarbij je gewoon de gesprekken volgt die inkomen op het noodnummer. Geen exacte cijfers natuurlijk, maar ik gok dat ongeveer de helft van de telefoontjes gedaan worden door mensen die dronken zijn met al dan niet een echte noodsituatie. Geeft toch maar weer eens aan hoeveel impact alcohol op onze samenleving heeft. 

Geplaatst
2 uur geleden zei Yana:

Het is gelukt... het is niet meer zoals vroeger dat je de camper overal aan het strand kon parkeren maar we hebben toch nog een plekje gevonden met uitzicht op zee vanuit m'n bed!

17311.thumb.jpg.01c6fb90c1e6a1f5e9475aad27f15c41.jpg

Mooi dat het gelukt is, ondanks al die sauf riverains bordjes waarmee de kust is dichtgetimmerd! Heel veel plezier!

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...