Rosee Geplaatst 21 uur geleden Rapport Geplaatst 21 uur geleden Gefeliciteerd lieve @Reacher! Reacher reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 19 uur geleden Rapport Geplaatst 19 uur geleden Dank jullie wel allemaal!ย ๐คฉย ๐ Dรกt is nog eens jarig zijn! ๐ ย Quinn reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 19 uur geleden Rapport Geplaatst 19 uur geleden Nachtpact Reacher ๐ Leuke dingen Ik heb me nog nooit zo jarig gevoeld โค๏ธ Quinn en Rosee reageerden hierop 1 1
Reacher Geplaatst 19 uur geleden Rapport Geplaatst 19 uur geleden Ziet er leuk uit @Kaatjemamaย jouw herfst!ย
Quinn Geplaatst 19 uur geleden Rapport Geplaatst 19 uur geleden Nachtpact Reacherย ๐ Quinn ๐งกย Leuke dingen klef en verliefd zijn op de leukste vrouw van de wereld. Rosee en Reacher reageerden hierop 1 1
Moeps Geplaatst 19 uur geleden Rapport Geplaatst 19 uur geleden Gefeliciteerd lieve @Reacher !! ๐ฅณ Reacher reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 18 uur geleden Rapport Geplaatst 18 uur geleden Dank je wel @Moepsje ๐ Leuk dat je er ook bent! ๐ Moeps reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 18 uur geleden Rapport Geplaatst 18 uur geleden Wat een fijne dag mensenย ๐ spirit en Reacher reageerden hierop 2
Lika Geplaatst 18 uur geleden Rapport Geplaatst 18 uur geleden @Reachergefeliciteerd!! Reacher reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 18 uur geleden Rapport Geplaatst 18 uur geleden Oef! Ben net terug van mn drumgroepje. Eerst met de beginners meegespeeld en toen met de gevorderden. Je moet nooit kappen met een hobby omdat je er zogenaamd niet genoeg tijd voor hebt. Leuke dingen eerst!! ๐ฅณ Goeie slogan voor een politieke partij.ย Rosee en spirit reageerden hierop 2
Oskar Geplaatst 17 uur geleden Rapport Geplaatst 17 uur geleden Hey, wat leuk: @Reacherย is jarig! Van harte meisje. Ik heb een gnoe voor je gehaakt. Twee zelfs, maar je mag er maar รฉรฉn houden. Kies maar. Reacher reageerde hierop 1
Oskar Geplaatst 17 uur geleden Rapport Geplaatst 17 uur geleden De andere gnoe is dan natuurlijk voor @Quinn
bumperjim Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Het dringt langzaam tot me door dat Reacher jarig is. Was. Gefeliciteeeerd!!! ๐ฅณ๐ฅณ๐ฅณ Reacher reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Dank jullie wel lieve jongens. ๐๐Ik pik de gnoe van Q ook @Oskar.ย Ik wist niet dat je kon haken. Zeker ooit begonnen omdat er dringende behoefte was aan sokken? ๐
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Pakt kalm de rode gnoe uit Reachers grijpgrage handjes.ย Dank je @Oskar, vakwerk hoor.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden