Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Goedemorgen Yvonne   en straks anderen. Ja. Prinsjesdag. In 1983 viel prinsjesdag op 20 september.  Mijn man en ik zijn toen getrouwd.  Prinsjesdag  blijft daardoor ook altijd nog een speciaal en persoonlijk tintje houden. Wij trouwden toen in ons kleine dorpje in zuid Holland in het heel kleine pittoreske gemeentehuisje. Dat dorpje was toen nog een zelfstandige gemeente.  Nu al jaren niet meer. De datum van 20 september had voor ons een heel speciale betekenis. En bij de ondertrouw maanden daarvoor hadden we niet direct in de gaten ( gemeente ook niet) dat die datum dat jaar ook Prinsjesdag was. Ach .wij vonden het eigenlijk wel grappig ook. Ik had even zin dit verhaaltje met jullie te delen.  

En nu een bakje. 

bewerkt door Marjolijn
Geplaatst

DAGPACT:
Yvonne 

Marjolijn
kaatje 🌺

goedenmorgen allemaal 

geen kids of hond vandaag erg stil stiekem  ook wel even lekker. Moet  alleen even pakketje wegbrengen en koffie halen verder rommelen in huis kijken hoever ik kom of zin heb flinke uitdaging weet . Als ik genoeg gedaan heb maar ik pompoenen halen 🎃 van me zelf 😅

fijne dag allemaal 

Geplaatst

Wat zijn dat toch allemaal voor 'herfstspulletjes' die jij in huis haalt @Kaatjemama? Ik kan me er geen voorstelling van maken want ik geloof niet dat je kastanjes, herfstbladeren en paddenstoelen bedoelt maar dingen uit de winkel?

Geplaatst

Het hele wereldwijde management team is hier voor een week lang vergaderen. Tis de tweede dag vandaag en vanochtend zijn de pispotten buiten gebruik. Er is iemand heel druk bezig met heel veel gereedschap om de zaak weer werkend te krijgen. Er is natuurlijk door al die mannetjes veel te hard in gezeken.

Het is zo grappig soms, je hoeft er niks extra's bij te verzinnen.

Geplaatst

Wat een heerlijk weer. Nog even een dagje genieten. Vandaag maar een beetje rustig houden voor mezelf. Gisteren was erg hectisch. Dat slaat bij mij meteen op mijn maag en darmen. Misschien een laatste plons in ons zwembad in de tuin. Daarna in de jacuzzi. Even goed voor mezelf zorgen. 

Geplaatst
1 uur geleden zei Yana:

Wat zijn dat toch allemaal voor 'herfstspulletjes' die jij in huis haalt @Kaatjemama? Ik kan me er geen voorstelling van maken want ik geloof niet dat je kastanjes, herfstbladeren en paddenstoelen bedoelt maar dingen uit de winkel?

IMG_9381.jpeg.18deb87ab8167d733b74b45a535f1d21.jpeg

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...