Yvonne Geplaatst 17 uur geleden Rapport Geplaatst 17 uur geleden Goedemorgen frummers, De zon schijnt al, het wordt een mooie dag, is het niet linksom, dan wel rechtsom Ben al even aan het rommelen hier, nu eerst even tijd voor een bakje.
lady jane Geplaatst 17 uur geleden Rapport Geplaatst 17 uur geleden goeiemooiemorgen Von en volgende frummers. met Connie Palmen en Paulien Cornelisse naar de sauna vandaag 2 heel verschillende schrijfstijlen, benieuwd welke het meeste aanspreekt voor nu.
Yvonne Geplaatst 17 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 17 uur geleden Lekker genieten dan @lady jane, en inderdaad, heéél verschillende schrijvers Ik ga ervandoor, hond uitlaten, straks komt er iemand van een installatiebedrijf met info over warmtepomp, hybride cv ketel en airco.. En verder zie ik wel wat de dag gaat brengen..
Quinn Geplaatst 16 uur geleden Rapport Geplaatst 16 uur geleden Goedemorgen. Ik dacht even dat je met hen naar de sauna ging @lady jane maar dit is rustiger, denk ik. Hier zo weer een therapie dag. Misschien fiets ik wel de andere kant op. DAGPACT: Yvonne Quinn lady jane en bumperjim reageerden hierop 2
Kaatjemama Geplaatst 16 uur geleden Rapport Geplaatst 16 uur geleden Goedemorgen fijne dag allemaal heelijk dagje thuis rommelen en even koffie drinken met een vriendin. Ken haar al 30 jaar merk wel nu met onze koffie dates dat ik wel veranderd maar ja.
IJsvogel Geplaatst 16 uur geleden Rapport Geplaatst 16 uur geleden DAGPACT: Yvonne Quinn kaatje 🌺 IJsvogel
lady jane Geplaatst 16 uur geleden Rapport Geplaatst 16 uur geleden (bewerkt) mijn laptop begaf het net (definitief?) en mijn oude chromebook is traaaaaggg en lang niet gebruikt, balen. Maar ik zit er weer in. Eens goed overpeinzen of ik impulsief een nieuwe laptop\tablet ga bestellen, want eind vd maand paar dagen op pad. Of dat ik het met de tel. ga doen. Daar ben ik minder handig mee. Deze dilemma's kunnen me echt stress bezorgen. Was het gisteren gebeurd dan had ik beide meegesjouwd naar zoon. Dat is een genie op dit gebied en ik ben het tegenovergestelde. Nou ja in de sauna heb ik niks nodig, dus dagje bezinnen voor het beginnen dan maar. 16 uur geleden bewerkt door lady jane
bolletje Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden Balen Jane, dat gaat geld kosten wijfie. Goeie morgen jongelui en buitenluimers. lady jane en spirit reageerden hierop 2
Kaatjemama Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden O wat naar @lady jane en stel dat je dat besluit wat te kopen dat nog het kiezen gebeuren vreselijk lady jane reageerde hierop 1
Fonny Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden 2 uur geleden zei IJsvogel: DAGPACT: Yvonne Quinn kaatje 🌺 IJsvogel Fonny🌞
Mormel Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden DAGPACT: Yvonne Quinn kaatje 🌺 IJsvogel Fonny🌞 Mormel
Marjolijn Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden DAGPACT: Yvonne Quinn kaatje 🌺 IJsvogel Fonny🌞 Mormel Marjolijn
Marjolijn Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden Goedemorgen. ( kan nog net). Zit nog even niet zo lekker in mijn vel. Weekend niet kunnen doen wat ik had gehoopt. Ik denk dat de spanningen ook hun impact hadden op mijn fysieke minder functioneren. Maar na extra noodgedwongen rust hoop ik weer de goede kant op te gaan. Fijne (av ) dag allemaal.
Musashi Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden AGPACT: Yvonne Quinn kaatje 🌺 IJsvogel Fonny🌞 Mormel Marjolijn Musashi 🗻
Kaatjemama Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden Duif gered van een valk of zo iets 🥰goede daad vandaag gedaan ✅ 😊 Reacher, Adri02 en spirit reageerden hierop 2 1
spirit Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden Waar is die zon? Daarnet in de stromende regen naar de buurtsuper geweest met hond. Koud is het absoluut niet. Genoeg te doen in het huishouden. Aan de slag dus maar. Vanavond word het een race tegen de klok. Eerst naar de dierenarts met onze oude Oma van 15 jaar. Daarna meteen door naar de repetitie. Voor vanavond maar soep met een saucijzenbroodje. Meer tijd zal er niet zijn om te eten. Nu hoppa, aan de slag.
bumperjim Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden Nou lijdt er een valk honger 😭 Kaatjemama, Adri02 en spirit reageerden hierop 1 2
Reacher Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Goed gedaan @Kaatjemama! Die valk stapt maar over op bamboe. Als het panda’s lukt… 😏
Senna34 Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Dat is zeker balen. Jammer dat ik geen reclame mag maken, maar ik weet wel een goed adres voor refurbished laptops. Je kunt kiezen uit allerlei merken en opslag. Keuze uit de staten gebruikt, nieuw of zo goed als nieuw. Tevens heb je ook nog koop garantie. En dat scheelt echt in de centen. Pas mijn dochter nog blij gemaakt hiermee. Is gewoon een goede website, ik sta hier zelf buiten. Mocht je willen @lady jane kan ik je een pb sturen
Mormel Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden 3 uur geleden zei Musashi: AGPACT: Yvonne Quinn kaatje 🌺 IJsvogel Fonny🌞 Mormel Marjolijn Musashi 🗻 Alweer gefaald. @Musashi adviseerde mij een tijd geleden over het belang van discipline en routine boven motivatie en daar motivatie de laatste weken ver weg is, ga ik me terug daarop concentreren. Eerste opdracht vandaag is terug een mentale inventaris opstellen met redenen om te stoppen met drinken en straks voor ik ga slapen alles weg te gieten anders begin ik geheid morgenvroeg opnieuw. Voor de zoveelste keer terug over de helling. Leuk voor vandaag: gisteren was er een mosselfestijn op de plek waar mijn broer werkt en vandaag kwam hij thuis met vijf kilo diepvriesfriet en zeker vier kilo rauwe voorgesneden mosselgroenten. Dus na de ochtendrituelen morgen zal ik mijn dag maar starten met een grote pot groentesoep te maken. Al hoop ik wel dat ik nog ruimte heb om de helft van de groenten in te vriezen. Het leuke eraan is dat ze tenminste niet alle overschot in een container hebben gekieperd, niets gaat verloren. Musashi reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden