Quinn Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Morgen. Zomaar in één keer in kunnen loggen, wonderbaarlijk. Ontberen is begeren ofzo toch? Kan merken dat de nachten langer worden, het donkerste uur van de nacht schuift al aardig op, dus nog minder slapen hier. Misschien niet de beste keuze om dan met therapie bezig te zijn. Aan de andere kant, minder oeverloos piekeren, constructiever bezig, is het idee. Tja. Toch maar proberen te gaan slapen. Dagpact: Quinn
Marjolijn Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden (bewerkt) Lieve @Quinn.??? . u. 2 uur geleden bewerkt door Marjolijn
Oskar Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Mogge. Ook wat vroeg wakker geworden. Dan ga ik mijn zegeningen tellen. Het zijn er zes.
Oskar Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Ja. Al een paar dagen moeite met inloggen hier. Ik zie het als een noodgedwongen afkick. Ook het forum slurpt soms teveel tijd. Want: als je je telefoon aanzet, zet je jezelf uit. Nu zet ik mijzelf weer aan. Fijne dag! lady jane reageerde hierop 1
Yana Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden 6 minuten geleden zei Oskar: als je je telefoon aanzet, zet je jezelf uit. Is dat zo, een heleboel dingen op de phone zijn toch prima? Jullie even lezen, het nieuws doornemen, een puzzel maken, foto's bekijken, een naaipatroon zoeken... Of je dat nou online doet of op papier, wat is het verschil? Kaatjemama reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Tzijn eigenlijk alleen de socials die verslavend zijn. Maar ook die zijn dan ergens ook wel weer nuttig.
bumperjim Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Tis alleen als je hem er elke 5 minuten bijpakt de hele dag dat het uit de hand loopt. Maar je kan hem ook gewoon heel ver weg leggen. In de kelder naast het bier 😇😇😇😇😇
Yana Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Veel dingen zijn leuk en leerzaam op internet. Zo volg ik een dame van in de tachtig die haar eigen facebookgroep is gestart om anderen te leren hoe je een colbert moet maken. Ze heeft er een patroon op staan en heeft filmpjes gemaakt van iedere stap (zó grappig... "lét op de recht van draad"). Als iets niet lukt helpt ze je geduldig verder en nu heb ik dus een perfect passend colbertje voor mezelf, in de winkel niet te koop want ik ben lang en slank. Ze begon die groep en had in no-time duizend volgers, haar heeft het geholpen om weer op de been te komen na het overlijden van haar man. rapilos, Kaatjemama en lady jane reageerden hierop 3
Kaatjemama Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Goedemorgen iedereen Dagpact: Quinn kaatje🌺
Oskar Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden 32 minuten geleden zei Yana: Is dat zo, een heleboel dingen op de phone zijn toch prima? Natuurlijk heeft de telefoon ook handige functies. Het is geen kartonnen doosje met wat knoppen erop. Het probleem is alleen als ik bijvoorbeeld alleen even een naaipatroon wil zoeken ik door blijf klikken en voor ik er erg in heb nieuwe schoenen uit aan het zoeken ben, de vakantiefoto’s van mijn buurvrouw bekijk, de mooiste doelpunten van Bok de Korver nog eens langskomen en ik weer twee uur verder ben. Terwijl ik liever een boek had gelezen of een spelletje had gedaan met mijn kinderen of het gras had gemaaid. Is dat patroon jou onbekend? Yana en lady jane reageerden hierop 2
Kaatjemama Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Gister zouden we naar een super leuk feest gaan dit ik had uitgekozen een 90 feest aan zee . helaas me bloeddruk nog steeds niet goed en duizelig en hoofdpijn en pijntjes. Gelukkig kan je de kaartjes makkelijk verkopen. Stom maar verstandig komt wel iets anders. Leuks dingen op de telefoon doen ga maar niet vertellen wat mijn schermtijd is 🙈kreeg laats op me donder van me zoon van 18 triest maar idd loopt zo op forms , muziek , boeken , leuke dingen zoeken om te doen, whats ap, enzo .
bumperjim Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Tzal binnenkort wel afgelopen zijn met internet. De krant staat vol met artikelen over hoe AI nu zelf websites gaat hacken. Binnenkort je bank en je facebook account. We zullen weer moeten functioneren met cash geld en ganzebord en ansichtkaarten (zo schrijf je dat toch?) Gezellig ouderwets 😁 Mariposa reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Met ouderwets spelletje monopoly 🥰 met de kids
Yana Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Je brengt het weer leuk @Oskar 😁 11 minuten geleden zei Oskar: Is dat patroon jou onbekend? Nee, ik worstel ook met dat patroon.
Fonny Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 34 minuten geleden zei Kaatjemama: Goedemorgen iedereen Dagpact: Quinn kaatje🌺 Fonny 🌞
Lika Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Ik miste jullie echt gisteren. Zo meteen met alle pijntjes en twee honden op pad. Eerst even mediteren. Heb een mooie dag mensen. lady jane reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden goeiemooiemorgen frummers ik had gisteren ook tijd over, dat is wel konfronterend hoor, hoeveel tijd ik hier doorbreng. Maar ach als ik lees onthoud ik er weinig van en huis wordt na schoonmaken toch weer rommelig en vuil. dus ik ben lekker met de trein naar de Rotterdamse zaterdagmarkt gegaan. Fijne wintertrui, fruit, groente en een hippe suede buideltas voor 1,= gescoord. Helaas is de kg rode paprika of vergeten bij de kraam, of uit mn tas "geleend" en dat hield me wel bezig. Ben ik of naief, of vergeetachtig geweest? Nou ja ik hoop eigenlijk op lief naief, dan heeft er iemand nog goed eten aan gehad. En dan doe ik vandaag weer eens wat van mijn lijst (met pen & Papier afvinken) en dan met zoon gaan eten aan het einde vd dag. Oh en mn boek moet uit zei de bieb gisteren nog.
Etty Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Goedemorgen, Ik ben vooral mogelijkheden en inspiratie aan het verzamelen op internet en blijf daar in hangen. Als ik dan actief een koe bij de hoons wil vatten krijg ik een soort keuzestress en ga weer verder zoeken. Ik zie door de bomen het bos niet meer. Er moet wat anders gebeuren en daar ben ik nu dus naar op zoek. Ik realiseer me dat dit grappig is.
Adri02 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) Zo, toch nog maar eens aangemeld, ik kon het niet laten. Vandaag 13 jaar geleden, op vrijdag 13 september 2013, liet ik namelijk de fles voor wat'ie was en stopte met drinken om m'n gezin te redden. Dat dat zou lukken, wist ik toen natuurlijk nog lang niet, maar tot op de dag van vandaag is het in ieder geval goed gegaan. Ik herinner me in ieder geval de warme welkomstwoorden (van pakweg een jaar eerder, want ik heb hier eerst nog een tijdje met drank lopen knoeien...) en daarna de motiverende ondersteuning van onder meer Lytse, Lady Jane, Yvonne, Soothe en Nancy. En verder waren er o. a. Bol(letje), Kohtje, Agnetha/Bor, Jopie en Wijfie. jowan en Mijngerrit verschenen hier ook rond die tijd. Er zijn er in de tussentijd een paar overleden, een paar zijn er verdwenen en een paar gingen verder onder een andere naam, maar het forum is er gewoon nog steeds en bewijst nog keer op keer zijn kracht als ondersteuning voor startende stoppers, uitglijders, terugvallers en twijfelkonten. Ook ik heb er veel aan gehad. We houden gewoon de nul vast! 1 uur geleden bewerkt door Adri02 typo Kaatjemama, rapilos, Bob en 3 anderen reageerden hierop 6
Kaatjemama Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Fijn om zulke verhalen te lezen @Adri02 wat heelijk dat je nog steeds volhoud
lady jane Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden @Adri02 gefeliciteerd met 13 gezonde jaren voor jou en de jouwen. Mede dankzij jouw postings rijd ik alweer bijna 2 jaar op eigen benenkracht dus een fietstaart voor jou vandaag.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden