Yvonne Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden (bewerkt) Goedemorgen frummers. Een lekker luie zondag En daar hoort een lekker bakje bij. 6 uur geleden bewerkt door Yvonne
Yvonne Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Dagpact: Moeps hub Mormel Yana Marjolijn Yvonne
lady jane Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden goeiemooiemorgen frummers🌞 de dag is al half voorbij, wat een ruk van 9 1/2 uur heb ik gemaakt zeg. Nou ja, de was hangt al wel te wapperen en ik heb maar 1 to do in mijn hoofd dus lekker lummelen de rest van de dag ook.
Mormel Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Al iets leuks voor vandaag. Tussen de koffies ben ik wat aan het rommelen en opruimen, daarnet eens door de tuin gegaan om te zien wat daar moet gebeuren en gezien dat de druiven rijp zijn om geoogst te worden. Ze zijn kleiner dan wat je in de winkel vindt, maar qua smaak prima. @Yana: tuurlijk duim ik voor jou, net als iedereen hier waarschijnlijk. Plezierig te lezen dat je zo'n vooruitgang geboekt hebt. Senna34 en lady jane reageerden hierop 2
Kaatjemama Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Dagpact: Moeps hub Mormel Yana Marjolijn Yvonne kaatje
Mariposa Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden @Yana Hier duim ik ook voor je hoor! Het gaat goed komen!
bumperjim Geplaatst 4 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 4 uur geleden (bewerkt) Met de honden gelopen en nu heb ik zin in een middagslaapje. Maar het is nog ochtend. Mag dat? 😳 (tis net theorieexamen) Te laat zzzzzzzzz 😴😴😴😴😴 4 uur geleden bewerkt door bumperjim Mormel reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Nou ik ga zo de trein in om mijn miskoop naar dochter te brengen. Voor mij is mn 4 seizoenen dekbed van texelse wol, te zwaar en te warm. Maar ja ik heb genoeg lichaamsvet om me warm te houden. Zij is superslank en vindt dons te licht op haar lijf. Ik van mn schuldgevoel af iets ongebruikts maar te laten liggen en zij blij ei. win-win. Het past allemaal net in mijn vouwfietsrugzak en zij haalt het op bij de trein. Dat wordt dus even de stad in daar, veel herinneringen aan vroeger daar en de binnenstad met al die bootjes, studenten, terrassen zal wel druk zijn, maar ook gezellig. bumperjim, spirit en Kaatjemama reageerden hierop 3
Quinn Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Morgen. Geeuwt. Net wakker gemaakt door c tien die terugkwam van de sportschool. Ach, ieder z'n obsessie. Braaf een ronde gebowld gisteren de rest uitgezeten. Wel aan de bar, maar met cola. En hun werkvoorraad bitterballen. Straks moet ik nog op de kilokiller. Fijn trouwens, een lang dagpact. Dagpact: Moeps hub Mormel Yana Marjolijn Yvonne kaatje Quinn
Senna34 Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Leuk druiven mormel ! Ik heb dr’s pas een paar geplant. Poeh wat groeien die bladeren hard. Nu de rest nog, maar dat zal een hele poos duren
bumperjim Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 3 uur geleden 38 minuten geleden zei lady jane: Nou ik ga zo de trein in om mijn miskoop naar dochter te brengen. Voor mij is mn 4 seizoenen dekbed van texelse wol, te zwaar en te warm. Maar ja ik heb genoeg lichaamsvet om me warm te houden. Zij is superslank en vindt dons te licht op haar lijf. Ik van mn schuldgevoel af iets ongebruikts maar te laten liggen en zij blij ei. win-win. Het past allemaal net in mijn vouwfietsrugzak en zij haalt het op bij de trein. Dat wordt dus even de stad in daar, veel herinneringen aan vroeger daar en de binnenstad met al die bootjes, studenten, terrassen zal wel druk zijn, maar ook gezellig. Tipje: zijdevulling, daar slapen wij 3 seizoenen van de 4 onder
spirit Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Zet hem op vandaag @Mormel en @hub02. 🏋️♂️ Ik heb heel burgerlijk draadjesvlees opstaan. Lekker sudderen de hele middag. Voor de rest wat klussen die zijn blijven liggen. Een spiegel die nog opgehangen moest worden. Toch nog even voor de korte broek gekozen vandaag. Best een lekkere nazomerdag. Kaatjemama reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden