bumperjim Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden (bewerkt) Mogge! Vroeg wakker vanwege onweer. Bumperhond is bang voor onweer en probeert dan de deur van de gang naar de slaapkamers open te maken. Dat maakt net zoveel lawaai als het onweer zelf. Misschien moet ik nu als goed huisvader in allerijl de autoraampjes dichtdoen. Wat een ingewikkeldheid nog voor de koffie. Maar ik heb wel mooi niks gedronken dus ik kan dit. 9 uur geleden bewerkt door bumperjim Marjolijn en lady jane reageerden hierop 2
bumperjim Geplaatst 9 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 9 uur geleden Het is weer absurd warm deze ochtend. Eng weer. Misschien komt de apocalyps vandaag, zou zo maar kunnen. Oskar reageerde hierop 1
Marjolijn Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden (bewerkt) Goedemorgen BJ. En zorg als goede huisvader maar even lekker voor bumperhond. Hier als goede huismoeder de eerste zorg voor kat geregeld. Ze doet het in principe goed, maar tja ..nog even tijd nodig na haar vorig leven. En ja ..lekker hé als dat zorgen voor hond of kat zonder dronken harses kan hé BJ?? 8 uur geleden bewerkt door Marjolijn bumperjim en bolletje reageerden hierop 1 1
Marjolijn Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden En nou ik toch hier al ben.... dagpact Marjolijn Doe je mee? Doe es gek .
Oskar Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Mogge. Ah, is de Wederkomst vandaag? Het zou verdomme eens tijd worden. Ik heb al vijf maand niet gedronken, en nog katholiek ook: zou ik dan meteen mogen doorlopen? Kalm en koel hier buiten. Summer's almost gone. Toch maar even blijven zwemmen zolang het bad nog open is. Het aardige is dat ik tegenwoordig niet meer denk: laat ik maar gaan sporten want dat is goed voor me, maar dat ik er domweg zin in heb. Er gebeuren rare dingen in mijn leven. Yana, bumperjim, Mai en 1 andere reageerden hierop 4
Senna34 Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Goedemorgen, Hier ook noodweer gemeld tussen 12 en 17 uur. Maar 9 van de 10 keer gaat het toch net langs ons af. We gaan het zien. Vrij vandaag dus de boodschappen inslaan voor komende week. Nu is het nog niet zo druk in de winkels. Fijne dag allen
bolletje Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Goeie morgen mensen, Hier ook zwaar geregend. Vijver weer vol en geen vissen verzopen. Vannacht lekker een groot raam open gezet en genoten van de zware regen en het onweer, heerlijk.
Yvonne Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Goedemorgen frummers. Tsja, het zou hier vanmiddag ook behoorlijk tekeer moeten gaan... maar op de één of andere manier is het net als bij Senna: drie druppen en dan is het weer klaar. We zullen zien. Gisteren was weer een snikhete dag, ik hou wel van een zonnetje, maar niet van hitte... hoop van harte dat dit de laatste van het jaar was. Mooi, vandaag een beetje bijkomen, eerst maar even een bakje.
lady jane Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden goeiemooiemorgen frummers hier in coma gelegen na de sauna dus niks gemerkt maar volgens mij hier niet een 3 druppen gevallen. 8.30u wakker dus pas en nu weer dilemma ga ik zwemmen, of gewoon gokken dat het na 10u hardstikke rustig blijft.
Kaatjemama Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Goedenmorgen allemaal hier gister zo hard regent we zaten er midden in naar de auto toe wandelen 😂 helaas zo’n buikpijn gehad vannacht weinig geslapen. Nog even klein uitstapje naar Essen en daarna nog een dorpje ( Kalmthout evt als het weer toelaat en dan weer naar huis. Ook goed het is goed geweest tijd om weer in ritme te gaan en huis op orde te brengen.
IJsvogel Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden dagpact Marjolijn IJsvogel Hier wel regen gisteravond laat en wat onweer in de verte. Hard gewerkt gisteren en nu tot half 11 doorgeslapen, oef. Dat was nou ook weer niet de bedoeling. Nu aan de studie, geen smoesjes, niet sporten, wandelen, schoonmaken of klusjes, alleen deze opdracht. Zo geen zin 🤮. Maar alle excuses zijn op, nu moet het gebeuren. Maar ik drink niet!! lady jane en Rosee reageerden hierop 2
Kaatjemama Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden dagpact Marjolijn IJsvogel kaatje🌺
Yana Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Ik heb vandaag in de stortregen in m'n onderbroek buiten gelopen, dat was precies wat ik nodig had 😁 En m'n haar is er ook nog leuk van in de krul gesprongen. lady jane, Rosee, bumperjim en 1 andere reageerden hierop 2 2
Yana Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden @Kaatjemama ik vond het fijn om te lezen dat jij en je man zo'n lol hebben samen. Toen je schreef dat je je op vakantie eenzaam had gevoeld dacht ik dat het niet zo goed ging tussen jullie maar dat is dus gelukkig niet zo. Maar waarom was je eenzaam?
Yana Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Deze foto is vanuit de keuken gemaakt, aan de andere kant van het huis is ons eigen terrein omheind door bomen en struiken. Nergens iemand die zich aan mijn blootje stoort... heerlijk! Rosee, Bob en Momentum reageerden hierop 3
Yana Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 1 uur geleden zei IJsvogel: Nu aan de studie, geen smoesjes, niet sporten, wandelen, schoonmaken of klusjes, alleen deze opdracht. Zo geen zin 🤮. Maar alle excuses zijn op, nu moet het gebeuren. Maar ik drink niet!! En, lukt het met de studie of zit je stiekem toch op je phone te koekeloeren 😁?
Rosee Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Wat heerlijk @Yana. Heb ook zin om in m'n onderbroek buiten te lopen, maar weet niet of dat n goed idee is middenin de stad. IJsvogel reageerde hierop 1
IJsvogel Geplaatst 22 minuten geleden Rapport Geplaatst 22 minuten geleden 1 uur geleden zei Yana: En, lukt het met de studie of zit je stiekem toch op je phone te koekeloeren 😁? Oei, een gewetensvtaag 🫣 Ik heb wat gegeten en de planten water gegeven. Toen ben ik op zoek gegaan naar een rugzak online en voor mijn zoon online gezocht naar een kamer. Ook zag ik een youtubefilmpje over iemand in rehab en nu ben ik hier weer terug. Goed, nu is het klaar. Het regent en onweert, perfect weer om wat te gaan doen aan de studie. Dit uitstelgedrag.....
Fonny Geplaatst 3 minuten geleden Rapport Geplaatst 3 minuten geleden 3 uur geleden zei Kaatjemama: dagpact Marjolijn IJsvogel kaatje🌺 Fonny🌞
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden