Mormel Geplaatst gisteren om 16:40 Rapport Geplaatst gisteren om 16:40 40 minuten geleden zei renaldo61: Ik woon nu niet op mijn officieel adres. Er zijn of waren verbouwingen bezig waar ik officieel woon. Ik was daar op het laatst de enige bewoner in een huis van Hestia waar normaal 7 mensen wonen. Nu woon ik ook alleen. Ik ken al 2 mensen die mee naar mijn officieel adres gaan wonen, een zie ik nog zeer regelmatig op een terras alchohol drinken. Daar maak ik me wel wat zorgen om. Is dit niet iets wat je bij Hestia kunt aankaarten? Toen ik naar de AA ging was daar ook een vrouw die begeleid woonde met andere personen. Zij had het moeilijk met het gegeven dat daar drank aanwezig was en is in een moeilijkere periode "hierdoor" ook hervallen, dus ik denk dat je zorgen terecht zijn.
Marjolijn Geplaatst gisteren om 18:33 Rapport Geplaatst gisteren om 18:33 Nachtpact: Marjolijn Wie sluiten er aan vanavond??
Lonster1 Geplaatst gisteren om 19:02 Rapport Geplaatst gisteren om 19:02 Nou ja, dat was toevallig ook de plek waar ik was, @IJsvogel. Ze hebben inderdaad een leuk systeem met meewerkende gasten die regelmatig terug keren en voor een laag prijsje kunnen verblijven. Ik was er eerder hulpkok, en hoefde in het geheel niets te betalen. IJsvogel reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst gisteren om 19:15 Rapport Geplaatst gisteren om 19:15 Nachtpact: Marjolijn Quinn🧡 Leuke dingen: topweekend. Yana, Kaatjemama en Reacher reageerden hierop 3
Reacher Geplaatst gisteren om 19:19 Rapport Geplaatst gisteren om 19:19 Nachtpact: Marjolijn Quinn🧡 Reacher 💜 Leuke dingen Hele fijne dagen achter de rug. Kaatjemama, Quinn en Yana reageerden hierop 3
lady jane Geplaatst gisteren om 19:23 Rapport Geplaatst gisteren om 19:23 Nachtpact: Marjolijn Quinn🧡 Reacher 💜 Jane🥨 leuk ding; Q&R dichiesbijdichies, hebben ze ons wat minder nodig gehad dit weekend. Kaatjemama, Reacher en Quinn reageerden hierop 3
Kaatjemama Geplaatst gisteren om 19:25 Rapport Geplaatst gisteren om 19:25 Nachtpact: Marjolijn Quinn🧡 Reacher 💜 Jane🥨 kaatje 🌺 leuke dingen begonnen met mozaïek Reacher, spirit en Quinn reageerden hierop 3
Reacher Geplaatst gisteren om 19:43 Rapport Geplaatst gisteren om 19:43 Gaat @Kaatjemama! Mag ik wat tegels voor je mozaïek stuk slaan? 😀 Kaatjemama reageerde hierop 1
IJsvogel Geplaatst gisteren om 19:48 Rapport Geplaatst gisteren om 19:48 4 uur geleden zei lady jane: Wat een leuk systeem daar IJsvogel. Werkte jij ook mee daar of was je deelnemer aan een workshop? Ik zie zelfs een retraite met Jan Geurtz staan in oktober. even verder neuzen.......... Ik was deelnemer aan een meditatieretraite, maar ben wel van plan nog eens terug te gaan en wat mee te werken. Of weer een activiteit. Etty en lady jane reageerden hierop 2
Kaatjemama Geplaatst gisteren om 19:50 Rapport Geplaatst gisteren om 19:50 (bewerkt) 8 minuten geleden zei Reacher: Gaat @Kaatjemama! Mag ik wat tegels voor je mozaïek stuk slaan? 😀 Haha tuurlijk moet je je frustratie kwijt ? 😂😱 gisteren om 19:51 bewerkt door Kaatjemama .
Etty Geplaatst gisteren om 19:56 Rapport Geplaatst gisteren om 19:56 Ben planning aan het maken voor de komende week. Scheelt morgenochtend dubben over wat ik zal gaan doen en dat dan over te laten gaan in lummelen. Ben de afgelopen weken niet vooruit te branden. Dat heb je als je geen vakantie neemt maar je bent er wel aan toe, dan ga ik het stelen. Ha Savita, heb daar een paar nachten gelogeerd en in de omgeving gewandeld. Leuke plek. IJsvogel en lady jane reageerden hierop 2
Jannigje Geplaatst 22 uur geleden Rapport Geplaatst 22 uur geleden Nachtpact: Marjolijn Quinn🧡 Reacher 💜 Jane🥨 kaatje 🌺 Jannigje: Ik had een naar weekend
Mai Geplaatst 22 uur geleden Rapport Geplaatst 22 uur geleden Dat is jammer Jannigje Hoop voor jou morgen een betere dag heeft het met de wisseling van de seizoenen te maken? 25 minuten geleden zei Jannigje: Nachtpact: Marjolijn Quinn🧡 Reacher 💜 Jane🥨 kaatje 🌺 Jannigje: Ik had een naar weekend
renaldo61 Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden 12 uur geleden zei Mormel: Is dit niet iets wat je bij Hestia kunt aankaarten? Toen ik naar de AA ging was daar ook een vrouw die begeleid woonde met andere personen. Zij had het moeilijk met het gegeven dat daar drank aanwezig was en is in een moeilijkere periode "hierdoor" ook hervallen, dus ik denk dat je zorgen terecht zijn. Ik heb dit reeds afgelopen vrijdag met mijn begeleidster besproken. Op wat de bewoners buitenhuis doen hebben ze geen invloed. Het is wel niet toegestaan om alchohol of verboden middelen in huis te brengen. Maar het idee alleen al dat een mogelijke medebewoner regelmatig alchohol drinkt beangstigd mij.
Jannigje Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden 17 uur geleden zei Mai: Dat is jammer Jannigje Hoop voor jou morgen een betere dag heeft het met de wisseling van de seizoenen te maken? Nee Mai, niet specifiek, dat komt nog denk ik. Het heeft te maken met meerdere sterfgevallen, overpeinzingen over de zin van mijn leven en het gevoel van verbinding kwijt zijn. Dat vind ik akelig en moeilijk. Mai en lady jane reageerden hierop 2
Jannigje Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden 18 uur geleden zei Mai: Dankjewel voor dit prachtige lied @Mai. Mai reageerde hierop 1
Mai Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden (bewerkt) 58 minuten geleden zei Jannigje: Nee Mai, niet specifiek, dat komt nog denk ik. Het heeft te maken met meerdere sterfgevallen, overpeinzingen over de zin van mijn leven en het gevoel van verbinding kwijt zijn. Dat vind ik akelig en moeilijk. Heel veel sterkte Dat blijft een lastig ding 💝 3 uur geleden bewerkt door Mai
IJsvogel Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 22 uur geleden zei Lonster1: Nou ja, dat was toevallig ook de plek waar ik was, @IJsvogel. Ze hebben inderdaad een leuk systeem met meewerkende gasten die regelmatig terug keren en voor een laag prijsje kunnen verblijven. Ik was er eerder hulpkok, en hoefde in het geheel niets te betalen. Dit berichtje had ik helemaal gemist. Wat leuk dat jij daar gewerkt hebt! Wil ik ook graag gaan doen, of een combinatie, paar dagen helpen, paar dagen wat anders doen, lekker wandelen. Ik vond de moestuin ook heel mooi. Dus al 3 personen van het forum zijn daar geweest, @Etty ook. Grappig. Ik houd van zo'n sfeer als daar.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden