Mormel Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden 40 minuten geleden zei renaldo61: Ik woon nu niet op mijn officieel adres. Er zijn of waren verbouwingen bezig waar ik officieel woon. Ik was daar op het laatst de enige bewoner in een huis van Hestia waar normaal 7 mensen wonen. Nu woon ik ook alleen. Ik ken al 2 mensen die mee naar mijn officieel adres gaan wonen, een zie ik nog zeer regelmatig op een terras alchohol drinken. Daar maak ik me wel wat zorgen om. Is dit niet iets wat je bij Hestia kunt aankaarten? Toen ik naar de AA ging was daar ook een vrouw die begeleid woonde met andere personen. Zij had het moeilijk met het gegeven dat daar drank aanwezig was en is in een moeilijkere periode "hierdoor" ook hervallen, dus ik denk dat je zorgen terecht zijn.
Marjolijn Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Nachtpact: Marjolijn Wie sluiten er aan vanavond??
Lonster1 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Nou ja, dat was toevallig ook de plek waar ik was, @IJsvogel. Ze hebben inderdaad een leuk systeem met meewerkende gasten die regelmatig terug keren en voor een laag prijsje kunnen verblijven. Ik was er eerder hulpkok, en hoefde in het geheel niets te betalen.
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Nachtpact: Marjolijn Quinn🧡 Leuke dingen: topweekend. Reacher en Kaatjemama reageerden hierop 2
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Nachtpact: Marjolijn Quinn🧡 Reacher 💜 Leuke dingen Hele fijne dagen achter de rug. Quinn en Kaatjemama reageerden hierop 2
lady jane Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Nachtpact: Marjolijn Quinn🧡 Reacher 💜 Jane🥨 leuk ding; Q&R dichiesbijdichies, hebben ze ons wat minder nodig gehad dit weekend. Quinn, Reacher en Kaatjemama reageerden hierop 3
Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Nachtpact: Marjolijn Quinn🧡 Reacher 💜 Jane🥨 kaatje 🌺 leuke dingen begonnen met mozaïek Reacher, spirit en Quinn reageerden hierop 3
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Gaat @Kaatjemama! Mag ik wat tegels voor je mozaïek stuk slaan? 😀 Kaatjemama reageerde hierop 1
IJsvogel Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 4 uur geleden zei lady jane: Wat een leuk systeem daar IJsvogel. Werkte jij ook mee daar of was je deelnemer aan een workshop? Ik zie zelfs een retraite met Jan Geurtz staan in oktober. even verder neuzen.......... Ik was deelnemer aan een meditatieretraite, maar ben wel van plan nog eens terug te gaan en wat mee te werken. Of weer een activiteit. Etty en lady jane reageerden hierop 2
Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) 8 minuten geleden zei Reacher: Gaat @Kaatjemama! Mag ik wat tegels voor je mozaïek stuk slaan? 😀 Haha tuurlijk moet je je frustratie kwijt ? 😂😱 1 uur geleden bewerkt door Kaatjemama .
Etty Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Ben planning aan het maken voor de komende week. Scheelt morgenochtend dubben over wat ik zal gaan doen en dat dan over te laten gaan in lummelen. Ben de afgelopen weken niet vooruit te branden. Dat heb je als je geen vakantie neemt maar je bent er wel aan toe, dan ga ik het stelen. Ha Savita, heb daar een paar nachten gelogeerd en in de omgeving gewandeld. Leuke plek.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden