renaldo61 Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Dagpact: renaldo61🐕 Is het nu weer mijn taak om iedere dagdraad te oprennen ? 😇
Senna34 Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Goedemorgen Vandaag een strand dag. Nu eerst ontbijten. Fijne dag voor iedereen. Reacher en Quinn een setje, wat leuk! 💜🧡 Klikt het ook met de poezen kinderen 😽 Quinn reageerde hierop 1
Fonny Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden 4 minuten geleden zei renaldo61: Goeiemorgen iedereen. Dagpact: Fonny🌞 renaldo61🐕 Is het nu weer mijn taak om iedere dagdraad te oprennen ? 😇
Kaatjemama Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Dagpact: Fonny🌞 renaldo61🐕 kaatje 🌺 goedenmorgen allemaal
bolletje Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Goeie morgen allemaal. Krijgen we binnenkort groot feest.?
lady jane Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden goeiemooiemorgen frummers half negen wakker, t mot niet gekker worden of is de wintertijd al ingegaan? Dan mag het🫠
Quinn Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Hier maar, want anders blijft het hier zo stil. 16 uur geleden zei Kaatjemama: Heb je er wat van gegeten dan @Quinn Twee happen, wat dat betreft ga ik niet vooruit. @Yana 🌷voor jou, daarom. @bumperjim sterkte man. Langzaam afbouwen hier. Komend weekend ga ik heel volwassen het nieuwe traject bespreken met mijn partners. Ik leer wel wat. Echt waar. Dagpact: Fonny🌞 renaldo61🐕 kaatje 🌺 Quinn 🧡 spirit reageerde hierop 1
spirit Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Sterkte @bumperjim. Dat word dan weer naar Nederland reizen neem ik aan? Ik heb vandaag goede zin om hier beneden eens flink te huishouden. De helft zit er al op. Vloer gedweild, gestofzuigd. Nu nog even poetsen en we kunnen er weer tegen. Het geeft mij wel een prettig gevoel als het hier netjes is. Het is dus meer eigenbelang 😂.Labrador Suus is nog erg loops en verliest momenteel best veel bloed. Gelukkig hebben we uitwasbare playds op de bank. Met mijn knie gaat het iets beter dan gisteren. Vandaag nog even niet zwemmen. Morgen neem ik weer een duik in het diepe. Letterlijk en figuurlijk want ik duik er altijd meteen in. Hoef je ook niet door te komen. Citeren
spirit Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden 30 minuten geleden zei renaldo61: En waar zit de rest? Zat op de verkeerd dag 🙃
bumperjim Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 1 uur geleden zei spirit: Sterkte @bumperjim. Dat word dan weer naar Nederland reizen neem ik aan? Ik heb vandaag goede zin om hier beneden eens flink te huishouden. De helft zit er al op. Vloer gedweild, gestofzuigd. Nu nog even poetsen en we kunnen er weer tegen. Het geeft mij wel een prettig gevoel als het hier netjes is. Het is dus meer eigenbelang 😂.Labrador Suus is nog erg loops en verliest momenteel best veel bloed. Gelukkig hebben we uitwasbare playds op de bank. Met mijn knie gaat het iets beter dan gisteren. Vandaag nog even niet zwemmen. Morgen neem ik weer een duik in het diepe. Letterlijk en figuurlijk want ik duik er altijd meteen in. Hoef je ook niet door te komen. Citeren Nee, Parijs, iets dichterbij. Komt niet handig uit, maar hee, welke begrafenis komt handig uit?
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Nou ja, bij je eigen mag je iedereen laten wachten. Vanavond taco's. Zonder taco's, want die hebben we niet meer in huis. spirit reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Miam, lekker alleen de vulling oplepelen 😁
Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Pff handig zonder taco’s hier niets leuks te eten vanavond kip met rijst en roerbak groenten
bumperjim Geplaatst 59 minuten geleden Rapport Geplaatst 59 minuten geleden De Stier is in Parijs en holenbeer gaat straks weer met de trein naar Marseille, dus zit ik alleen met het Vlindertje te eten. Ik weet niet wat we gaan eten. Ligt van alles in de koelkast maar het is niet coherent. Het geheel is minder dan de som der delen. Sommige delen zijn ook duidelijk niet meer houdbaar. Misschien gaan we wel weer gezellig uit 🤔 ff overleggen straks. Kaatjemama reageerde hierop 1
Mariposa Geplaatst 24 minuten geleden Rapport Geplaatst 24 minuten geleden Hier geen zin om te koken, dus even makkelijk een groentesoep, met de soepballetjes draaien als het meeste werk. Kaatjemama reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 21 minuten geleden Rapport Geplaatst 21 minuten geleden (bewerkt) Oh Vlinder gaat naar een vriendin. Had ik kunnen weten. Ga ik lekker samen met bumperhond iets uit de vriezer trekken. Je bent nooit alleen als bumperhond er is 😁 20 minuten geleden bewerkt door bumperjim spirit reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden