Kaatjemama Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Heb je er wat van gegeten dan @Quinn
spirit Geplaatst 58 minuten geleden Rapport Geplaatst 58 minuten geleden Hier een groentemix van broccoli, bloemkool en wortel met daarbij een hamburger en gebakken krieltjes.
Reacher Geplaatst 54 minuten geleden Rapport Geplaatst 54 minuten geleden Nachtpact Quinn 🧡 Reacher 💜 Leuke dingen Stapje verder op nieuwe voornamen gebied. 😊 Heerlijke dag gehad
Reacher Geplaatst 51 minuten geleden Rapport Geplaatst 51 minuten geleden 6 uur geleden zei Yana: Wat een geweldige man is dat 🥰 Voor mij zou het geen voordeel zijn als het een hele leuke vrouw was op wie mijn lief straalverliefd werd, ik zou evengoed haar ogen uitkrabben. Vraag maar een lintje voor hem aan, dikverdiend! C is geweldig, absoluut. 🩷 Hij is Quinns rots en eerste grote liefde. Ik ben ook dol op hem. Je zou je man dan toch ook wel de ogen uitkrabben @Yana?
Kaatjemama Geplaatst 32 minuten geleden Rapport Geplaatst 32 minuten geleden (bewerkt) Nachtpact Quinn 🧡 Reacher 💜 kaatje 🌺 32 minuten geleden bewerkt door Kaatjemama K
lady jane Geplaatst 26 minuten geleden Rapport Geplaatst 26 minuten geleden Nachtpact Quinn 🧡 Reacher 💜 kaatje 🌺 Jane😎
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden