renaldo61 Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Dagpact: renaldo61 Gisteren vroeg de psychologe ook of ik een bipolaire stoornis heb. Misschien gaf ik de verkeerde antwoorden of begreep ik haar vragen niet.
lady jane Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden goeiemooiemorgen @renaldo61 en frummers onderweg naar hier.
Kaatjemama Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Dagpact: renaldo61 kaatje🌺 goedemorgen
Yana Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden En het is alweer stralend weer, wat worden we verwend. spirit reageerde hierop 1
Etty Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Goedemorgen, @renaldo61 Kan me voorstellen dat zo'n vraag vreemd over kan komen en dat je aan jezelf gaat twijfelen. Er is wellicht een goede verklaring waarom ze het heeft gevraagd. Voor het opbouwen van jouw vertrouwen in haar zou ik er naar vragen: "Je vroeg vorige keer of ik een bipolaire stoornis heb. Was daar een specifieke reden voor?" Vandaag aan het werk. Ik heb zin in van alles, maar er hoeft niets. Ook wel eens lekker, gewoon zin voelen. Levenslust. Irritant, voel irritatie in mijn oog alsof er iets in zit. Gisteren druk in een moestuin staan scheppen, en vast met vieze handen in mijn oog gewreven. spirit reageerde hierop 1
bolletje Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Renaldo daar is de psycholoog toch voor? Je had haar moeten vragen hoeveel een broodje van een kwartje kost. Moghu mensen. Vandaa een prima temperatuur.
Fonny Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden 43 minuten geleden zei Kaatjemama: Dagpact: renaldo61 kaatje🌺 goedemorgen Fonny🌞
Quinn Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Dagpact: renaldo61 kaatje🌺 Fonny🌞 Quinn 🧡
Senna34 Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Goedemorgen vanuit het warme Spanje spirit reageerde hierop 1
Yana Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Ik geniet ervan dat jullie zo verliefd zijn @Quinn maar ik moet maar steeds aan jouw lieve c denken. Is hij oké? (als ik vragen mag.)
Quinn Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden @Yana mag je vragen hoor, maar hij is zeker okay, anders was het ook niet zo gegaan hoor. En een voordeel is dat ie ook best een beetje dol op Reach is. Zegt dat ze zo'n goede invloed op me heeft. Kaatjemama reageerde hierop 1
spirit Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Vandaag voor een CT scan naar de polikliniek geweest. Het is inmiddels bijna een jaar geleden dat ik zo vreselijk mijn voet heb bezeerd en diverse botjes in mijn voet zijn gebroken. Ik heb er nog steeds last van. Ze willen nu weten hoe het is aangegroeid en of er geen artrose is ontstaan. Tot overmatig van ramp viel ik gisteren tijdens het uitlaten van de hond over een scheve stoeptegel. Een grote schaafwond op mijn rechterknie en ook last van mijn knie. Nu aan het koelen en dat is lekker. Ik kan er gelukkig redelijk op lopen en de schaafwond gaat wel weer over. Ik ga er alleen even niet mee zwemmen. Voor de rest gaat alles goed 😁.
Yana Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden 2 uur geleden zei Quinn: @Yana mag je vragen hoor, maar hij is zeker okay, anders was het ook niet zo gegaan hoor. En een voordeel is dat ie ook best een beetje dol op Reach is. Zegt dat ze zo'n goede invloed op me heeft. Wat een geweldige man is dat 🥰 Voor mij zou het geen voordeel zijn als het een hele leuke vrouw was op wie mijn lief straalverliefd werd, ik zou evengoed haar ogen uitkrabben. Vraag maar een lintje voor hem aan, dikverdiend!
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Ik ga een republikein geen lintje opdringen, maar hij kan een extra zoen van me krijgen. Ik vind hem ook geweldig hoor @Yana Maar eerlijk? Ik zou toch niet verliefd worden op iemand die niet heel erg leuk is?
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Dus, de geuren die hier binnkomen, zijn niet hoopgevend. @Kaatjemama wat eten jullie? En @Jannigje, wat belandt er op jouw bord?
renaldo61 Geplaatst 53 minuten geleden Auteur Rapport Geplaatst 53 minuten geleden 9 uur geleden zei Etty: @renaldo61 Kan me voorstellen dat zo'n vraag vreemd over kan komen en dat je aan jezelf gaat twijfelen. Er is wellicht een goede verklaring waarom ze het heeft gevraagd. Voor het opbouwen van jouw vertrouwen in haar zou ik er naar vragen: "Je vroeg vorige keer of ik een bipolaire stoornis heb. Was daar een specifieke reden voor?" Ja het zal een normale vraag van haar geweest zijn, ik voel me wel al een hele tijd redelijk depressief maar er zijn ook momenten waarop het wat beter gaat. Ik zal die stoornis ook helemaal niet hebben, anders was het zeker al opgevallen.
Kaatjemama Geplaatst 52 minuten geleden Rapport Geplaatst 52 minuten geleden Ojee @Quinnwaar ruikt het naar? hier bbq 🙈 met zelf gemaakte sjasliks worst yaktori stokjes en salade met mozzarella ,parmaham, gerilde perzik balsamico dressing
Quinn Geplaatst 49 minuten geleden Rapport Geplaatst 49 minuten geleden @Kaatjemama naar nat gras, maar goed, ik ben gisteren verwend, dus ik kan wel een dag overslaan. Dat klinkt goed, die barbecue.
Kaatjemama Geplaatst 47 minuten geleden Rapport Geplaatst 47 minuten geleden Nou hoop dat het meevalt voor je @Quinn
Quinn Geplaatst 46 minuten geleden Rapport Geplaatst 46 minuten geleden 1 minuut geleden zei Kaatjemama: Nou hoop dat het meevalt voor je @Quinn Er is altijd vla Kaatjemama reageerde hierop 1
Lika Geplaatst 23 minuten geleden Rapport Geplaatst 23 minuten geleden Waarschijnlijk wordt het brood met een gebakken ei. Of sperziebonen met aardappelen, een uitje en een tomaatje.🍅
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden