renaldo61 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Dagpact: renaldo61 Gisteren vroeg de psychologe ook of ik een bipolaire stoornis heb. Misschien gaf ik de verkeerde antwoorden of begreep ik haar vragen niet.
lady jane Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden goeiemooiemorgen @renaldo61 en frummers onderweg naar hier.
Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Dagpact: renaldo61 kaatje🌺 goedemorgen
Yana Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden En het is alweer stralend weer, wat worden we verwend.
Etty Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Goedemorgen, @renaldo61 Kan me voorstellen dat zo'n vraag vreemd over kan komen en dat je aan jezelf gaat twijfelen. Er is wellicht een goede verklaring waarom ze het heeft gevraagd. Voor het opbouwen van jouw vertrouwen in haar zou ik er naar vragen: "Je vroeg vorige keer of ik een bipolaire stoornis heb. Was daar een specifieke reden voor?" Vandaag aan het werk. Ik heb zin in van alles, maar er hoeft niets. Ook wel eens lekker, gewoon zin voelen. Levenslust. Irritant, voel irritatie in mijn oog alsof er iets in zit. Gisteren druk in een moestuin staan scheppen, en vast met vieze handen in mijn oog gewreven.
bolletje Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Renaldo daar is de psycholoog toch voor? Je had haar moeten vragen hoeveel een broodje van een kwartje kost. Moghu mensen. Vandaa een prima temperatuur.
Fonny Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 43 minuten geleden zei Kaatjemama: Dagpact: renaldo61 kaatje🌺 goedemorgen Fonny🌞
Quinn Geplaatst 36 minuten geleden Rapport Geplaatst 36 minuten geleden Dagpact: renaldo61 kaatje🌺 Fonny🌞 Quinn 🧡
Senna34 Geplaatst 27 minuten geleden Rapport Geplaatst 27 minuten geleden Goedemorgen vanuit het warme Spanje
Yana Geplaatst 19 minuten geleden Rapport Geplaatst 19 minuten geleden Ik geniet ervan dat jullie zo verliefd zijn @Quinn maar ik moet maar steeds aan jouw lieve c denken. Is hij oké? (als ik vragen mag.)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden