renaldo61 Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Dagpact: renaldo61🐕 Vandaag zou mijn Femke 17 jaar worden Fonny en spirit reageerden hierop 2
Kaatjemama Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Dagpact: renaldo61🐕 kaatje🌺 goedemorgen allemaal goed geslapen onderweg naar Texel hopelijk redden we de volgende boot 🤗 fijne zondag iedereen🐏 Fonny, spirit en Lika reageerden hierop 2 1
lady jane Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden goeiemooiemorgen frummers🌞 Kaatjemama reageerde hierop 1
Marij Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Goedemorgen, op naar de koffie/tuin/boek Fijne dag! spirit, Kaatjemama en Lika reageerden hierop 3
spirit Geplaatst 47 minuten geleden Rapport Geplaatst 47 minuten geleden 2 uur geleden zei Kaatjemama: Dagpact: renaldo61🐕 kaatje🌺 goedemorgen allemaal goed geslapen onderweg naar Texel hopelijk redden we de volgende boot 🤗 fijne zondag iedereen🐏 Fijne vakantie!
spirit Geplaatst 40 minuten geleden Rapport Geplaatst 40 minuten geleden Vandaag op mijn manier maar de zondag vieren. Morgen weer verder met regelen. Misschien toch nog wel even wat banen trekken. Anders even naar het andere dorp. Daar hebben ze meer aanbod wat winkels betreft. Het kleine buurtwinkeltje heeft maar een beperkt aanbod. Zo kom ik de dag ook wel weer door. Goed voor mezelf zorgen.
Quinn Geplaatst 30 minuten geleden Rapport Geplaatst 30 minuten geleden Nog net goedemorgen. Veel plezier op Texel @Kaatjemama Gisteren was druk, vandaag doen we lui. Dagpact: renaldo61🐕 kaatje🌺 Quinn 🧡
Yvonne Geplaatst 11 minuten geleden Rapport Geplaatst 11 minuten geleden Ook nog net goedemorgen. Even snel tussendoor hier een bakje neerzetten, gisteren onverwacht logees gekregen, dus geen tijd om bij te lezen. Maak er een mooie dag van luitjes, hij is het waard...
Yvonne Geplaatst 11 minuten geleden Rapport Geplaatst 11 minuten geleden Dagpact: renaldo61🐕 kaatje🌺 Quinn 🧡 Yvonne
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden