Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Leuke dingen Texel wandelen strand leuke gesprekken met me man spirit, Quinn en Reacher reageerden hierop 3
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Oeh heb je @Lika nog zien timmeren aan ons commune achtige huis @Kaatjemama? Of was dat een ander wad eiland 😳 Kaatjemama reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Nee ander eiland volgens mij helaas niet gezien Zag wel een verlaten hotel aan zee leek erg geschikt.
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Schiermonnikoog was dat. Reacher en Kaatjemama reageerden hierop 2
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Leuk! Laten we er een “the shining” hotel van maken. Lekker griezelen met Halloween. Volgens mij was het Schiermonnikoog nu ik er verder over nadenk.
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Ik offer me op. Om ruimte te besparen deel ik m'n kamer met @Reacher Reacher, spirit en Kaatjemama reageerden hierop 3
Reacher Geplaatst 59 minuten geleden Rapport Geplaatst 59 minuten geleden Dat zal @Lika deugd doen Q. En mij ook 🤭 Quinn reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 59 minuten geleden Rapport Geplaatst 59 minuten geleden spirit, Reacher en Quinn reageerden hierop 3
Kaatjemama Geplaatst 51 minuten geleden Rapport Geplaatst 51 minuten geleden 6 minuten geleden zei Kaatjemama: Dit hotel rechts @Reacher stel dat het niets wordt op schier kunnen we nog hier kijken mooi uitzicht spirit en Reacher reageerden hierop 1 1
Reacher Geplaatst 47 minuten geleden Rapport Geplaatst 47 minuten geleden Dat is een geweldig plan B, @Kaatjemama 🤩 Kaatjemama reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 38 minuten geleden Rapport Geplaatst 38 minuten geleden Vanavond had ik het even lastig tijdens het eten zag ineens alle glazen en bubbels voorbij gaan. En de gedachten nooit meer kwamen weer heel even opzetten.had ook geen 0.0 iets besteld maar gewoon een cola om mezelf niet in warring te brengen ofzo😝😰
Lika Geplaatst 5 minuten geleden Rapport Geplaatst 5 minuten geleden Ja @Kaatjemama. Dat gaat minder worden hoor, maar toch heel af en toe komen die gedachten op. Nou en. Er zijn zoveel gedachten. Heerlijk Texel en heel goed om dit hotel achter de hand te houden. Ik ben bezig met timmeren op Schier, maar ben gepauzeerd . Nu vakantie hoor. Leuke dingen: Zweden. Wat is het mooi en fijn en prettig. Ik zag een ree van heel dichtbij.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden