Reacher Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Als je erover wil schrijven gewoon doen hè @Jannigje 🌹
Oskar Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden @Jannigje: met veel mensen te dicht op elkaar komt er meestal gedonder. Kom anders maar gewoon in onze commune op Schier wonen. Daar is iedereen lief. Ik vind die hommel op jouw foto met zijn piratenjas met bontkraag trouwens erg cool.
Reacher Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden 1 minuut geleden zei Oskar: Nou, als Reacher het ook bevestigt dan kan ik eindelijk blij gaan rondspringen 🙂 Ik vond het zo apart. Al die opzichtige opmerkingen al een week. Niemand die er iets van zei. Ik dacht: het zal wel een soort code zijn. Of liggen aan mijn eigen slecht ontwikkelde sociale opmerkzaamheid. Maar nee. Gewoon verliefd allebei. Vijfenvijftig jaar; trillend op mijn benen. 😁Het is ook zo wat om het maar plompverloren in de groep te gooien. “Jaja, drank is slecht voor je, blablabla, maar by the way..” Dus toen gaven we wat hints. Maar er kwamen geen vragen.
Reacher Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Goed je te lezen @Oskar Oskar reageerde hierop 1
Oskar Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Als men verliefd is mag dat gewoon plompverloren vind ik. Maar leuk joh. Gefeliciteerd met elkaar. Ik vind jullie wel een mooi stel 🙂 Reacher reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Thanks! En tja, iedereen was er toch achter gekomen, in onze commune op Schiermonnikoog 😁 Lika reageerde hierop 1
Rosee Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Ik dacht dat het een grapje was maar het is dus echtwaar @Quinnen @Reacher❤️🎉 hoe leuk is dat. Maar hoe moet dat dan met @hub02 reacher?😛 Reacher reageerde hierop 1
Rosee Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Ik stel me @bumperjimvoor als een Aziatische man.
Rosee Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Niet fijn @Jannigje hopelijk kun je het loslaten.
Rosee Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Gefeliciteerd @Lonster1met je nieuwe baan, spannend. Vind het ook jammer dat de banen die jij noemt niet beter betaald worden. En meer erkenning zouden krijgen trouwens ook.
Rosee Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Nu wil ik teruglezen om achter de hints van Quinn en Reacher te komen.
Reacher Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 4 minuten geleden zei Rosee: Ik dacht dat het een grapje was maar het is dus echtwaar @Quinnen @Reacher❤️🎉 hoe leuk is dat. Maar hoe moet dat dan met @hub02 reacher?😛 @hub02en ik hebben altijd nog onze date in 2323. Bovendien woont hij ook bij ons in de commune. Rosee en Quinn reageerden hierop 2
Lika Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 1 uur geleden zei Reacher: 😁Het is ook zo wat om het maar plompverloren in de groep te gooien. “Jaja, drank is slecht voor je, blablabla, maar by the way..” Dus toen gaven we wat hints. Maar er kwamen geen vragen. Ja maar, ja maar…. Ik durfde niet. Dacht dat ik zo’n rare kronkel had bedacht dat ik gek gevonden zou worden en dat jullie gewoon allebei toevallig verliefd waren. Ofzo. Mijn fantasie kan nogal levendig zijn, dus ik verzin het gewoonlijk wel.
Lika Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Maar bij ons op Schier kan alles. Mag iedereen gelukkig zijn en gaat dat eigenlijk meestal vanzelf. Lekker boos zijn mag ook ( maar niet te lang), of even heel onredelijk met grote verontwaardigde uithalen zoals Brigitte Kaandorp dat kan. En daarna begeleid ik de bodyscan en vertel dat al die gedachten en gevoelens er zijn, maar dat je er nu niets mee hoeft, omdat je je aandacht bij je linkerteen hebt en dan valt iedereen in slaap.
Lika Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Ik krijg die linkerteen niet meer uit mijn hoofd….. mhmmm
lady jane Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Ik haakte altijd af als de stem zei dat ik nu de ruimte tussen mijn tenen kon/moest? voelen. Dan schoot ik in de lach. maar verder ontspande de oefening me altijd wel.
Lika Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 🫣 ja @lady jane. Ik vind het zelf een topoefening. Er zit alles in. Ook dat lachen dus.
Lika Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden En voordat ik mijn mond houd: @rapiloswat hartstikke en ontzettend goed van je. 3 jaar! Dat is niet niets.
Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Terug van het dorps feest gezellig maar helaas geen bekende gevonden in de drukke straat. Het niet drinken gaat wel beter indeze situaties maar toch heb ik een heel ander gevoel .gek zal we altijd zo blijven weet niet 🤷🏼♀️ Lika en Quinn reageerden hierop 2
Jannigje Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 2 uur geleden zei Reacher: Dikke knuffel @Jannigje moeilijk om dat dan weer af te schudden hè? Ja, nogal. Ik ben er niet goed in.
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden Feestje vanavond, hoera. De lieve vriend die het gaf had een uitnodiging verstuurd met vanavond geen drank, wat ik belachelijk maar wel lief vond. En toen kwam de één na de ander met een fles drank aanzetten. Op tijd naar huis maar dan, hier had ik geen zin in Kaatjemama en Mormel reageerden hierop 2
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden Gefeliciteerd @rapilos, dat is een flinke mijlpaal!
Jannigje Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) Zo verliefd of nog meer?? 1 uur geleden bewerkt door Jannigje Kaatjemama reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden @Jannigje ik persoonlijk nog allemachtig veel meer, maar ik vind deze wel erg mooi.
Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 4 minuten geleden zei Quinn: De lieve vriend die het gaf had een uitnodiging verstuurd met vanavond geen drank, Wel heel erg lief zeg
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden