Lika Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Zojuist zei Lonster1: Lijkt er sprekend op, toch? Behalve die ring dan, daar zie ik Jim niet voor aan. Die heeft eerder een sjieke pen, die hij steeds kwijt raakt. Grappig . Ik heb een heel ander beeld.
Lonster1 Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden 1 augustus. Ik denk dat deze functie goed bij mij past, maar het is allemaal nieuw en wel wat anders dan ik vorig jaar deed. Toen was ik erg toe aan fysiek en praktisch werk. Wat heel beroerd betaalt, schandelijk is dat toch. Mensen die poetsen, verzorgen, koken en hart hebben voor hun werk. Hun eigen gezondheid gaat er soms op achteruit, doordat ze altijd maar tillen, staan, lange en onregelmatige uren maken en werken met temperatuursverschillen... De eerste beste suffe kantoorbaan in een comfortabele bureaustoel betaalt een stuk beter. Dat zou anders moeten. Mormel en rapilos reageerden hierop 2
Lika Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden @Lonster1 helemaal met je eens! Wat betreft is het communisme niet zo gek. Iedereen wil toch het werk doen waarbij hij/zij voldoende genoegdoening/zingeving kan ervaren en dat hoeft niets met geld te maken te hebben. (Maar heeft het in ons systeem natuurlijk wel). Ik verdien goed (genoeg). Daarom is het lastig een tijd iets anders te gaan doen waarmee je veel minder verdient. Dat vind ik jammer. Misschien dat ik het later nog eens doe. Ik wil altijd al achter een kassa werken. Nooit gedaan. Wel jarenlang schoongemaakt in een ziekenhuis. Vond ik zalig.
Lika Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Trouwens, ik ben niet verliefd op een van jullie in het bijzonder, maar wel op allemaal tegelijk. Willen jullie samenwonen? (Ik schiet graag een beetje op…🤦♀️) Oskar en Reacher reageerden hierop 2
rapilos Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Vandaag 3 jaar alcoholvrij Toch het vermelden even waard vind ik Mormel, rosa45, Oskar en 4 anderen reageerden hierop 7
spirit Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 32 minuten geleden zei rapilos: Vandaag 3 jaar alcoholvrij Toch het vermelden even waard vind ik 3 jaar alweer. Je gaat goed he? Lika reageerde hierop 1
spirit Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Vandaag lekker naar het zwembad geweest met mijn familie. Leuk dat mijn zus er ook bij is. Mijn zoon is haar enigste neef. Zelf heeft ze geen kinderen. Vanavond naar de Tilburgse kermis met mijn zwager en schoonzus. Mijn zus gaat ook mee. Vriend gaat zich lekker belachelijk maken in het dorp hier, waar er een braderie is, met zijn dronken harses. Of ik bier mee wilde nemen vanochtend bij de plus 😁. Hij zoekt het maar uit.
Oskar Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Wederom een prachtige dag. Ik vind het zo fijn dat het goed gaat met de kinderen. Leuk om te zien hoe de jongste zich altijd vermaakt met vriendjes hier rondom. Die rent de hele dag rond van hut naar zwembad. Oudste begint ook los te komen. Zijn eerste drumles gehad vandaag. Kwam enthousiast terug. Een uitlaatklep. Ik ben vaak bang dat hij net zo een in zichzelf vergrendelde adolescent wordt als ik. Met alle ellende vandien. Maar zijn luiken gaan vaker open. Gelukkig. Reacher reageerde hierop 1
Oskar Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Oh, en zelf ook een mooie dag gehad. Met de gravelbike dwars door de Biesbosch. Het is hier zo gruwelijk mooi. Sinds enkele weken steek ik altijd een handboekje bij me. Daar schrijf ik dan gedachten en observaties in. Gewoon voor de leuk. Dingen om niet te vergeten. Knippen met de vingers. En soms werk ik het later uit tot een schets, verhaaltje of gedicht. Expressie. Ik overweeg ook weer een instrument te gaan leren. Piano, viool, doedelzak, mondharmonica. Het lijkt me wel aangenaam als je moe thuis komt dat je dan even achter de vleugel kunt gaan zitten om de Mondscheinsonate te spelen. Ook door therapie gestimuleerd dit. Iets doen met die gevoelens die maar in mij rondrazen. Anders vliegen ze nog de verkeerde kant op en voor je er erg in hebt zit je weer troosteloos aan de fles te lurken. Musashi reageerde hierop 1
Oskar Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden @spirit: ik begrijp wel heel goed dat je die relatie niet zomaar in de prullenbak gooit nu. Maar zet vooral je eigen koers uit. En laat het aan hem of hij weer met je wil meevaren. @Yana: een bloem voor jou. Springbalsemien, het staat er hier vol mee. Later deze zomer zijn de zaden rijp en die springen er dan uit als je het plantje licht aanraakt. Je schrikt je een beroerte. Maar de kinderen kunnen zich er een hele wandeling mee vermaken. Ikzelf ook trouwens.
Oskar Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 3 uur geleden zei Lika: Trouwens, ik ben niet verliefd op een van jullie in het bijzonder, maar wel op allemaal tegelijk. Willen jullie samenwonen? Ja, leuk. Laten we een commune beginnen. Op Schiermonnikoog. Dan laten we elkaar vrij om onze gang te gaan, maar er is ook drie keer per week een gemeenschappelijke maaltijd. En bij volle maan een groot vuur op het strand. Met wild dansen enzo. Onee, daar hou ik niet van. Gewoon met worst dan. Lika reageerde hierop 1
Oskar Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Ik zit na te denken of @bumperjim op Tom Hanks zou kunnen lijken. Het kost mij daarbij moeite om de werkman met die saaie marketingklussen en de vrijbuiter met zijn hond en mountainbike samen te brengen in één beeltenis. Een beetje richting Springsteen misschien? Reacher reageerde hierop 1
Yana Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 17 minuten geleden zei Oskar: een bloem voor jou. Springbalsemien Dankje, ook voor het kameleonspinnetje 🌼
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Nachtpact Quinn Reacher Kaatjemama reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 10 uur geleden zei Yana: Nou, dat is nog niet bevestigd door de betrokkenen 😁 Hierbij! Ik ben zo ontzettend smoorverliefd. Niet normaal. 🥰 Lika, Kaatjemama en lady jane reageerden hierop 3
Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Nachtpact Quinn Reacher kaatje 🌺 leuke dingen van het dorpsfeest aan genieten zonder drank en dan ook nog blij zijn moet niet gekker worden Reacher reageerde hierop 1
Lika Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 42 minuten geleden zei Oskar: Ja, leuk. Laten we een commune beginnen. Op Schiermonnikoog. Dan laten we elkaar vrij om onze gang te gaan, maar er is ook drie keer per week een gemeenschappelijke maaltijd. En bij volle maan een groot vuur op het strand. Met wild dansen enzo. Onee, daar hou ik niet van. Gewoon met worst dan. Jaaaaaa….. ik wil. Kaatjemama reageerde hierop 1
Jannigje Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Mijn dag is waardeloos verlopen. Een heel verhaal dat ik jullie zal besparen. De essentie is een verstoorde relatie in een tuinclubje. Praten is mislukt, althans voor nu. Misverstanden, beschuldigingen, leugens, slachtofferschap, het kwam allemaal langs. Bah! Ik heb er buikpijn van. Zo’n steen die ik niet weggeademd of weggedacht krijg. @Yana voor jou 🩷 lady jane reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Gefeliciteerd @rapilos! Drie jaar nuchter! Gefeliciteerd @Lonster1 met je nieuwe baan.
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Dikke knuffel @Jannigje moeilijk om dat dan weer af te schudden hè?
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden @Yana ons lieve bloemenmeisje. Je gaat beter worden. Punt.
Oskar Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) 24 minuten geleden zei Reacher: Hierbij! Ik ben zo ontzettend smoorverliefd. Niet normaal. 🥰 Nou, als Reacher het ook bevestigt dan kan ik eindelijk blij gaan rondspringen 🙂 Ik vond het zo apart. Al die opzichtige opmerkingen al een week. Niemand die er iets van zei. Ik dacht: het zal wel een soort code zijn. Of liggen aan mijn eigen slecht ontwikkelde sociale opmerkzaamheid. Maar nee. Gewoon verliefd allebei. Vijfenvijftig jaar; trillend op mijn benen. 1 uur geleden bewerkt door Oskar
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden