Lika Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Zojuist zei Lonster1: Lijkt er sprekend op, toch? Behalve die ring dan, daar zie ik Jim niet voor aan. Die heeft eerder een sjieke pen, die hij steeds kwijt raakt. Grappig . Ik heb een heel ander beeld.
Lonster1 Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden 1 augustus. Ik denk dat deze functie goed bij mij past, maar het is allemaal nieuw en wel wat anders dan ik vorig jaar deed. Toen was ik erg toe aan fysiek en praktisch werk. Wat heel beroerd betaalt, schandelijk is dat toch. Mensen die poetsen, verzorgen, koken en hart hebben voor hun werk. Hun eigen gezondheid gaat er soms op achteruit, doordat ze altijd maar tillen, staan, lange en onregelmatige uren maken en werken met temperatuursverschillen... De eerste beste suffe kantoorbaan in een comfortabele bureaustoel betaalt een stuk beter. Dat zou anders moeten. rapilos en Mormel reageerden hierop 2
Lika Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden @Lonster1 helemaal met je eens! Wat betreft is het communisme niet zo gek. Iedereen wil toch het werk doen waarbij hij/zij voldoende genoegdoening/zingeving kan ervaren en dat hoeft niets met geld te maken te hebben. (Maar heeft het in ons systeem natuurlijk wel). Ik verdien goed (genoeg). Daarom is het lastig een tijd iets anders te gaan doen waarmee je veel minder verdient. Dat vind ik jammer. Misschien dat ik het later nog eens doe. Ik wil altijd al achter een kassa werken. Nooit gedaan. Wel jarenlang schoongemaakt in een ziekenhuis. Vond ik zalig.
Lika Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Trouwens, ik ben niet verliefd op een van jullie in het bijzonder, maar wel op allemaal tegelijk. Willen jullie samenwonen? (Ik schiet graag een beetje op…🤦♀️)
rapilos Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Vandaag 3 jaar alcoholvrij Toch het vermelden even waard vind ik rosa45, Mormel, Lika en 2 anderen reageerden hierop 5
spirit Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 32 minuten geleden zei rapilos: Vandaag 3 jaar alcoholvrij Toch het vermelden even waard vind ik 3 jaar alweer. Je gaat goed he? Lika reageerde hierop 1
spirit Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Vandaag lekker naar het zwembad geweest met mijn familie. Leuk dat mijn zus er ook bij is. Mijn zoon is haar enigste neef. Zelf heeft ze geen kinderen. Vanavond naar de Tilburgse kermis met mijn zwager en schoonzus. Mijn zus gaat ook mee. Vriend gaat zich lekker belachelijk maken in het dorp hier, waar er een braderie is, met zijn dronken harses. Of ik bier mee wilde nemen vanochtend bij de plus 😁. Hij zoekt het maar uit.
Oskar Geplaatst 5 minuten geleden Rapport Geplaatst 5 minuten geleden Wederom een prachtige dag. Ik vind het zo fijn dat het goed gaat met de kinderen. Leuk om te zien hoe de jongste zich altijd vermaakt met vriendjes hier rondom. Die rent de hele dag rond van hut naar zwembad. Oudste begint ook los te komen. Zijn eerste drumles gehad vandaag. Kwam enthousiast terug. Een uitlaatklep. Ik ben vaak bang dat hij net zo een in zichzelf vergrendelde adolescent wordt als ik. Met alle ellende vandien. Maar zijn luiken gaan vaker open. Gelukkig.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden