Mormel Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden DAGPACT: Mormel Goedemorgen. Behalve wat tuinwerk geen plannen vandaag, dus weer een mooi rustig dagje. Hoop dat iedereen fijn geslapen heeft en ervan kan genieten dat het wat minder warm is. spirit reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden Goedemorgen frummers, en goedemorgen Mormel. Ik heb voor mijn doen heerlijk en goed geslapen. Ben wel een paar keer wakker geweest, maar ook weer snel in slaap gevallen. Vandaag een rustige dag: geen sociale verplichtingen, heerlijk. Binnen de stofzuiger en dweil er door halen en in de tuin aan de slag. Maar eerst even rustig de krant doorwerken een een potje thee ledigen. spirit reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden DAGPACT: Mormel Yvonne spirit reageerde hierop 1
Fonny Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden 8 minuten geleden zei Yvonne: DAGPACT: Mormel Yvonne Fonny🌞 spirit reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Goeiemooiemorgen frummers spirit reageerde hierop 1
Yana Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Het begint eentonig te worden maar ik lig alweer dagen ziek op bed, iedere keer knap ik wat op en dan stort ik weer in en voel ik me weer een tijdje zó vreselijk. Wat een gedoe en wat een klus om te accepteren wat ik niet kan veranderen.
Maja Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Verdorie @Yana, wat ellendig😟. Ik hoop dat je je gauw toch weer wat beter voelt😘 Yana reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Morgen mensen. @Yana sterkte lief mens en ik hoop op weer een betere periode voor je 🌷 Hier in de afbouw van de ene en de opbouw naar de volgende therapie. Vandaag ook gesprek over diagnostiek. Nieuwste therapeut heeft wat andere ideeën dan de vorige en ik begin wat vertrouwen in hem te krijgen. En ik voel me in elk geval beslist geen wrak meer de laatste tijd. DAGPACT: Mormel Yvonne Fonny 🌞 Q spirit, Yana, rapilos en 2 anderen reageerden hierop 3 2
Kaatjemama Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden DAGPACT: Mormel Yvonne Fonny🌞 kaatje🌺 goedenmorgen erg goed geslapen net pas wakker 😱. vandaag poging 2 met schoonmoeder op stap te gaan. beterschap @Yana Yana en spirit reageerden hierop 1 1
Kaatjemama Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden DAGPACT: Mormel Yvonne Fonny🌞 kaatje🌺 Q
Yana Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Jij klinkt echt stabiel beter @Quinn, dat vind ik geweldig. Quinn reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Ja echt fijn te lezen @Quinn👏 Quinn reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden 1 uur geleden zei Yana: Het begint eentonig te worden maar ik lig alweer dagen ziek op bed, iedere keer knap ik wat op en dan stort ik weer in en voel ik me weer een tijdje zó vreselijk. Wat een gedoe en wat een klus om te accepteren wat ik niet kan veranderen. Het is wel de methode om steeds bossen bloemen en fruitmanden te krijgen 😜 💐🌷🌺🌝🌻🌸🌹🌷🌼🌺🌻🌹🌹 🍎🍅🫐🥑🍋🍒🍊🥬🍓🌶️🍏🍋🥝 Ik heb even geen serieus deugdelijke tekst voor je, wel 100 kilo sterkte 💪🏻💪🏻💪🏻 Yana reageerde hierop 1
spirit Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Wat rot nou weer @Yana. Om moedeloos van te worden. Ik denk aan je ❣️. Meer kan lk niet voor je doen. Ach ja, moeders en schoonmoeders. Het is me wat allemaal. Hoelang blijf je in Nederland @bumperjim? Heb je nog meer familie om te bezoeken? Ik hoop dat je een leuke schoonmoeder hebt @Kaatjemama. Anders veel sterkte. Doe ik net vol goede moed het zonnescherm naar beneden, gaat het regenen. Had ik niet verwacht. Wij gaan opruimen. Dat is wel nodig. Vriend zit nu op dag 2 en ik wil dat vandaag alles opgeruimd wordt. We hebben nog meer statiegelflessen dus we gaan naar de bulkautomaat. Dat gaat supersnel. Die slokt alles in 1 keer op. Voor de rest wat huishouden doen. De zolder toonbaar maken, zodat mijn zus lekker kan slapen zonder in een kapotte kerstbal te gaan staan. Nog een dag de tijd om op te ruimen. Yana reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Hmm ja, ik voel me niet perse stabiel, maar wel heel goed en gelukkig (ja echt). Niet overmoedig worden nu natuurlijk, maar de bakken energie die ik nu weer heb, helpen zeker. spirit reageerde hierop 1
Yana Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Ik begrijp dat je je niet stabiel voelt, ik bedoel met 'stabiel beter' dat het over het geheel genomen beter met je lijkt te gaan, met minder diepe, wanhopige inzinkers. Er zullen vast ook weer mindere dagen komen, maar dat is geen reden voor paniek, je weet nu weer dat je nog steeds gelukkig kunt zijn. Quinn reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 58 minuten geleden Rapport Geplaatst 58 minuten geleden Dat ben ik @Yana heel gelukkig. Heerlijk gevoel. Ik zou er wel handenvol van willen uitdelen. spirit reageerde hierop 1
spirit Geplaatst 56 minuten geleden Rapport Geplaatst 56 minuten geleden Zo fijn voor je @Quinn. Heb je wel eens anders meegemaakt hier.
spirit Geplaatst 52 minuten geleden Rapport Geplaatst 52 minuten geleden De,dag goed doorgekomen. Boodschappen op de fiets. Voor straks hamburgers, huzarensalade en sla. Nog een flinke wandeling gemaakt met de hond. Nu de Hamburger bakken. O, ja, ook nog stokbrood erbij. Quinn reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 52 minuten geleden Rapport Geplaatst 52 minuten geleden Ik weet het @spirit ik ben vaak genoeg lastig en duister en moeilijk. Maar nu niet. Nu heb ik zin om een liedje te delen op de muziekdraad, maar die is me zelfs nu nog net iets te cheesy.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden