MaryArt Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden DAGPACT: MaryArt Goeiemorgen allemaal!
Kaatjemama Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden Goedemorgen allemaal zo eerst even koffie ☕️ dan straks even lekker een croissantje met aardbeien 🍓 😍 Straks even goede wandeling in de duinen met man lief kunnen we nog even bijpraten. nadeze heftige week. we even langs bij mijn kind op z’n werk zo zin, in trots als een pauw. Hij doet het zo goed daar. Na jaren problemen op school nog eigenlijk 😨dit werk doet hij fantastisch. En wij deden dat werk vroeger ook. Dus erg leuk om te zien. vanavond bbq bij iemand die al denk 20 jaar niet meer drinkt dus ik denk hele fijne dag vandaag. spirit en lady jane reageerden hierop 2
Kaatjemama Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden @bumperjimhoe is het met bumberhond ? Nog geblesseerd
Yvonne Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden Goedemorgen frummers. De zon schijnt al een hele poos gul, dus straks lekker naar buiten. Ik heb nog niets bijgelezen, dat ga ik zo even doen, maar eerst een bakje.
Yvonne Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden DAGPACT: MaryArt Etty kaatje🌺 Yvonne
lady jane Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden goeiemooiemorgen frummers straks een gastvrouwdienstje in het inloophuis hoognodige boodschappen en dan zal het wel regenen weer dus dan mag ik achter de laptop naar de dames tennis finale kijken
Yvonne Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden Dan hoop ik voor jou dat het lekker gaat regenen... Ik vind het prima als we het hier droog houden tot een uur of 3... @Maja... heb je gelijk de uitslag gekregen eergisteren? Of moet je daar nog een paar dagen op wachten??
spirit Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Mogguh. Best een bewogen week achter de rug en gisteren ook veel gedaan. Toch gaan we vandaag weer verder. Heb wel plannen om zelf even een paar banen te zwemmen in het buitenbad. Lekker even opfrissen. Even kijken tot hoelaat hij open is. Anders straks meteen de deur maar uit. Mijn schoonzusje wilde ook iets afspreken, misschien gaan we wel samen. Zwager komt vandaag helpen met opruimen. Het zware werk mag hij niet doen, vanwege zijn hart, maar het inzicht en de ideeën zijn welkom. Fijne dag allemaal.
Musashi Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Goeie middag, Ik ben, na jarenlange weerstand die ik heb tegen hypes, eindelijk in dit boek begonnen. Het begin is alvast veelbelovend. Misschien ook iets voor jou en je vriend @spirit? Het kwam opnieuw op m’n radar omdat ik ook haar nieuwste boek heb gekocht, Brieven uit Japan. Ik wissel af met andere nieuwe boeken waarmee ik mezelf wat verwend heb. Trauma en relaties van Verena König en een boek over Tantra. Ik bouw nog even voort op m’n positieve energie uit Japan en probeer afstand te houden van dingen en mensen die m’n energie naar beneden halen. Benieuwd hoe lang ik het kan laten duren. De wil is er in elk geval. spirit reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden DAGPACT: MaryArt Etty kaatje🌺 Yvonne Quinn
Rosee Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Haha @MusashiMusashi heb dat boek ook in de kast. Als ik het lees geeft het al een opgeruimd gevoel, ook zonder daadwerkelijk op te ruimen.😛 Etty, Reacher, spirit en 2 anderen reageerden hierop 1 4
bumperjim Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden 3 uur geleden zei Rosee: Haha @MusashiMusashi heb dat boek ook in de kast. Als ik het lees geeft het al een opgeruimd gevoel, ook zonder daadwerkelijk op te ruimen.😛 Ja dat 👌🏼 zo hebben wij ook iets van 80 kookboeken, zalig. Hadocque en Rosee reageerden hierop 1 1
bumperjim Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden (bewerkt) Leuks vandaag: had vanochtend een lekke band op 10 km van huis. Geen reserveband en er zat echt een forse scheur in de band, echt geen trek om er ook maar een meter mee te rijden, ook niet met zo'n spuitbus met antilekspul die ik wel bij me had. Verzekering gebeld om weg te slepen, echt een non-issue op zaterdagochtend met een zonnetje erbij en geen druk programma. Begint de mevrouw van de verzekering een vreselijk aardig gesprek om mij een beetje gerust te stellen 😁 Was volstrekt niet nodig maar wel erg leuk. Dit is nu al het derde vreselijk leuke gesprek in 3 dagen. T moet niet gekker worden, of oogst ik nu iets wat ooit per ongeluk gezaaid was? 4 uur geleden bewerkt door bumperjim Reacher en spirit reageerden hierop 2
spirit Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 4 uur geleden zei Rosee: Haha @MusashiMusashi heb dat boek ook in de kast. Als ik het lees geeft het al een opgeruimd gevoel, ook zonder daadwerkelijk op te ruimen.😛 Dan moeten wij dat boek maar snel aanschaffen. Bedankt voor de tip. Het was weer een bewogen dag. Een hele piano in elkaar geslagen en gesloopt. Erg degelijk materiaal, made in Germany 😄. Veel spullen naar het grofvuil gebracht. Een flink stuk gewandeld met m'n schoonzusje. Mijn voeten willen niet meer, wat ik wil, maar we gaan uit eten met zoon en de kleinkids. We gaan mee, zodat we ook even een oogje in het zeil kunnen houden, vanwege m'n oudste. Anders vliegen de bekers door het restaurant heen 😱. Moeders is er niet bij vandaag. Alles inbegrepen bij de prijs. Ook de drank waarschijnlijk. Daar zit je dan aan hooguit 2 alcoholvrije drankjes. Eigenlijk zonde. Je zou er bijna van gaan zuipen. Doen we niet, maar best ff moeilijk mee.
spirit Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden DAGPACT: MaryArt Etty kaatje🌺 Yvonne Quinn Spirit 💪
spirit Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Er zijn inmiddels 2 haren die eraan denken. Ik heb een bos vol, dus die 2 haren kunnen de pot op. Ik trek ze er wel uit 😄
Maja Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden @Maja... heb je gelijk de uitslag gekregen eergisteren? Of moet je daar nog een paar dagen op wachten?? @YvonneUitkomst al in dossier kunnen bekijken. Hersenvliestumor 2 mm gegroeid en iets van plek veranderd. Over twee weken afspraak bij de neuroloog.
lady jane Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Hele heftige film gezien op hdtoday.at Wasteman. Over het harde leven in de gevangenis. aanrader!
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Zal aan je denken @Maja, sterkte, ook met het wachten.
Reacher Geplaatst 50 minuten geleden Rapport Geplaatst 50 minuten geleden @Maja, twee weken is best lang. Heel veel sterkte lieve dappere bij.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden