Oskar Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden (bewerkt) Ik word graag met het daglicht wakker. Daarom laat ik de gordijnen van de slaapkamer altijd open. Maar intussen is het om half vijf al licht. Dan open ik het raam en laat de vogels binnen. Hun gezang dan. De zanglijster opent tegenwoordig het bal. Dat heb ik geleerd van de Merlin Bird App. Dan denk je: zanglijster, dat is vast prachtig. Maar wat een neurotisch en onsamenhangend gekwetter is dat zeg. Verschrikkelijk. Gelukkig heeft intussen de merel het weer overgenomen. Donderdag en vrijdag is de hele dag therapie. Ik kijk daar warempel naar uit. Dat had ik niet verwacht van tevoren. Zo zie je maar. Ik wens iedereen een aangename dag. 15 uur geleden bewerkt door Oskar MaryArt, Musashi, lady jane en 2 anderen reageerden hierop 5
Bob Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden Ook goedemorgen. Je bent er vroeg bij, Oskar.
Maja Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden Goedemorgen @Oskar, @Boben wie later aansluit. Hier geen lied van de merel te horen, maar regen en wind. Zodadelijk naar het ziekenhuis voor mri hersenen en door naar het werk. Ben van plan om in de middag vrij te nemen en mijn adoptiekatten voor het eerst de tuin te laten ontdekken. Spannend. Zowel het eerste als het laatste ☺️ Mooie dag allemaal! DAGPACT: Maja
Yvonne Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden (bewerkt) Goedemorgen frummers. Ja, vroeg wakker worden, heerlijk. Hier staat alles tegen elkaar open om de laatste restjes warmte uit het huis te krijgen, de vogels hebben inmiddels weer het hoogste woord, da's genieten. De kattekopjes hebben me laten slapen dit keer tot ik zelf wakker werd. Inmiddels heb ik een grote beker thee voor mij staan, kom maar op met de dag. 13 uur geleden bewerkt door Yvonne rosa45 reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden Sterkte in het ziekenhuis @Maja, hoop dat alles oké zal blijken. En veel plezier met jouw kattekopjes in de tuin vanmiddag.
lady jane Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden goeiemooiemorgen frummers @Maja ik hoop dat alles goed gaat. En het meevalt.
MaryArt Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden DAGPACT: Maja Stroumfke Yvonne Etty MaryArt Goeiemorgen allemaal! @Maja sterkte!
Yvonne Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden Je hebt de operatie inmiddels twee dagen achter de rug @Senna34, ik hoop dat het is meegevallen en dat je weinig pijn hebt inmiddels... lady jane reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden @Yvonne wat ben je toch ook een attente lieverd. Zorg je net zo goed voor jezelf als voor ons, anderen en je diertjes? rosa45 reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden Oh boy @lady jane toch... wat een gewetensvraag... Uhm.... daar ga ik even over nadenken ....
Yvonne Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden Inmiddels kijken twee donkerbruine ogen mij smekend aan... tijd om naar buiten te gaan..
Yvonne Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden Op de valreep: dear @bumperjim, je kunt wel vertellen dat jouw humeur beneden peil is als je net weer gestopt met drinken, maar ik vind dat hier op het forum best meevallen hoor. Ik denk dat de Stier er meer van mee krijgt dan bumperjim reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden Zolang ik niet vreselijk onredelijk ben is de Stier begrijpend en denkt ze met me mee. Zo van "ga maar naar bed" (om 9 uur 's avonds)
spirit Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden Goedenmorgen 👋. Sterkte met de scan @Maja. Hier ook nog even met de hond lopen. De labrador is altijd mijn pakkie aan. Heel soms neemt ze ook de makkelijkste weg, want zodra ik de achterdeur open doet wil ze nog wel eens een hoopje op onze achterplaats leggen en dat is nu juist, waar ik vanaf wil. Ze moet echt weten dat dit niet de bedoeling is, ook al heeft ze geen goed voorbeeld gehad met de teckels. Nu hebben teckels niet van die grote poepjes, maar mijn labrador wel. Straks de echo van mijn buik. Ben best zenuwachtig hiervoor. Aan de ene kant wel duidelijkheid en hopelijk een geruststelling maar aan de andere kant ben ik een angsthaas. Wat als ze veel meer vinden en de hele boel vol met tumoren zit? Weet dat het ziekelijk is om zo te denken, maar ik ben nu eenmaal zo. Het zal zo'n vaart niet lopen maar zulke gedachten spoken wel rond. Nog even wat eten. Het is om 11.40 maar moet 3 uur nuchter zijn. Even een licht ontbijtje dus. Totaal geen trek natuurlijk. Ik ben me er eentje ☺️. Ik heb @renaldo61 al een paar dagen niet gezien. Waar ben je?
spirit Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Nou, ahum, daar komt hij dan; @bumperjim mijn excuses dat ik ineens als een duveltje uit een doosje kwam gisteren. Dat moet niet goed gevoeld hebben. Ik denk dat het even in het verkeerde keelgat viel om te lezen dat jij nog steeds drinkt. Vind dat jammer. Ik had je niet meteen op de vroege ochtend hierover aan moeten vallen. Het komt misschien omdat ik nu ook zo'n vastberaden stopper ben geworden. Sta natuurlijk al een poosje helemaal droog. Dus; zand erover en geen Franse scheldpartijen meer. Hoe je ook over mij demkt; ik ben niet dom. Kaatjemama en Quinn reageerden hierop 2
bumperjim Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden 9 minuten geleden zei spirit: Nou, ahum, daar komt hij dan; @bumperjim mijn excuses dat ik ineens als een duveltje uit een doosje kwam gisteren. Dat moet niet goed gevoeld hebben. Ik denk dat het even in het verkeerde keelgat viel om te lezen dat jij nog steeds drinkt. Vind dat jammer. Ik had je niet meteen op de vroege ochtend hierover aan moeten vallen. Het komt misschien omdat ik nu ook zo'n vastberaden stopper ben geworden. Sta natuurlijk al een poosje helemaal droog. Dus; zand erover en geen Franse scheldpartijen meer. Hoe je ook over mij demkt; ik ben niet dom. OK geen probleem Quinn en spirit reageerden hierop 2
Kaatjemama Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden (bewerkt) DAGPACT: Maja Stroumfke Yvonne Etty MaryArt kaatje 🌺 Goeiemorgen allemaal!⛅️ Niet super lekker geslapen helaas hond miste me zoon waar ze altijd slaapt .dus de hond was onrustig hoofdpijn en rugpijn. gelukkig hoeft ik vandaag niets te doen. Zo lekker lang douchen en beetje in huis rommelen geen zin in mensen nog om me heen . wil iedereen bedanken voor het geduld met mijn verhaal op de dag draad was even veel kaatje sorry heeft me geholpen om bij me stand punt te blijven. iedereen fijne dag 9 uur geleden bewerkt door Kaatjemama Spelling spirit en bumperjim reageerden hierop 2
Musashi Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Nog een goeie morgen voor iedereen, Hier een beetje in shock, mijn man heeft telefoon gekregen van een oud-kameraad van hem/ons, uit het ziekenhuis, intensive care. Hij werd thuis gevonden in een plas bloed met 11 flessen vodka her en der. Aan het drinken sinds zaterdag, non-stop. Toen ik hem de laatste keer zag, niet zo lang geleden, was hij heel fanatiek over stoppen met drinken, helemaal into AA. Zo fanatiek dat ik aan mezelf begon te twijfelen dat het bij mij niet altijd helemaal 100% niks is. Van het ene extreem in het andere, dat is dus nooit goed. Ik ben dan toch wel blij nu met mijn middenpad. Ik heb zeker mijn hobbels en die overwin ik beetje bij beetje zonder telkens plat op mn smoel te vallen en niet meer recht te kunnen staan.
spirit Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Dat is confronterend @Musashi. Jullie dachten dus dat hij gestopt was? Wat een ellende geeft die rotdrank toch. Hoop dat het goed afloopt met hem. Een vreselijke bericht. Musashi reageerde hierop 1
spirit Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Doe maar lekker rustig aan vandaag @Kaatjemama. Je hebt genoeg voor je kiezen gehad. Even tijd voor jezelf nu 🤎 Kaatjemama reageerde hierop 1
Musashi Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden @spirit we wisten maandag dat hij een terugval had. Toen had mijn man nog met hem gebeld. Maar dat hij dan zou doordoen tot nu en met zo’n afloop, hadden we toch niet kunnen voorspellen. Belangrijk voor ons is wel om onszelf eraan te herinneren dat wij dit niet hadden kunnen tegenhouden. Dit mogen we onszelf ook echt niet kwalijk nemen, hoewel dat stemmetje natuurlijk op de loer ligt. spirit reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Morgen. @Maja sterkte vandaag. DAGPACT: Maja Stroumfke Yvonne Etty MaryArt kaatje 🌺 Quinn
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden