Yvonne Geplaatst 17 uur geleden Rapport Geplaatst 17 uur geleden Goedemorgen frummes. Het is nog lekker koel, de zon schijnt, er staat een beker thee voor mij op tafel, kom maar op met die zondag. Fonny reageerde hierop 1
Fonny Geplaatst 17 uur geleden Rapport Geplaatst 17 uur geleden 6 minuten geleden zei Yvonne: DAGPACT: Yvonne Fonny🌞
MaryArt Geplaatst 16 uur geleden Rapport Geplaatst 16 uur geleden DAGPACT: Yvonne Fonny 🌞 MaryArt Goeiemorgen allemaal!
Kaatjemama Geplaatst 16 uur geleden Rapport Geplaatst 16 uur geleden DAGPACT: Yvonne Fonny🌞 kaatje 🌺 goedenmorgen allemaal hier lekker aan de koffie aleen de de zon schijnt helaas nog niet. Iedereen een fijne zondag en sterkte voor wie het nodig heeft ❤️ MaryArt reageerde hierop 1
MaryArt Geplaatst 16 uur geleden Rapport Geplaatst 16 uur geleden DAGPACT: Yvonne Fonny🌞 kaatje 🌺 MaryArt
Yvonne Geplaatst 16 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 16 uur geleden Ik was een paar dagen niet online, had logees en het kwam er helemaal niet van hier even binnen te piepen. Nu is de rust wedergekeerd in huize Vonneke en ga ik genieten van een hopelijk heel rustige zondag. Als de verwachtingen uitkomen dan wordt het een dag met een rustig zonnetje, niet té warm. Ik ga ervan genieten. @Fonny, wat ben ik blij te lezen dat de vooruitzichten goed zijn, wat moet je in spanning hebben gezeten... Fonny reageerde hierop 1
Lika Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden Morning lieve mensen, heel diep en lang geslapen. Heerlijk. Maar ook zo lang en diep dat ik met hoofdpijn wakker werd. leukste moment van gisteren: man en dochter draaiden muziekjes. Ik lag in bed. Deur open en met hun geklets en muziek vaag door mijn oordoppen heen viel ik in slaap. Vandaag even richting moeder. Wasje doen en koken. Gisteren weer voor het eerst buiten gezwommen. Fijn. spirit reageerde hierop 1
Lika Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden DAGPACT: Yvonne Fonny🌞 kaatje 🌺 MaryArt Lika
Lika Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden Na jaren ervaar ik weer de versterkende kracht van het dagpact. Geweldig. spirit, Oskar en Kaatjemama reageerden hierop 3
spirit Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden DAGPACT: Yvonne Fonny🌞 kaatje 🌺 MaryArt Lika Spirit Goedenmorgen.
rapilos Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden Goedemorgen allemaal, Het gaat een luie zondag worden Heel slecht geslapen Onrustig, hond om 4.30 piepen, omdat ze klaarblijkelijk moest poepen. hoewel vriend haar heeft uitgelaten, slaap je daarna helemaal niet meer. Ja, wat hazen slaapjes.. Dus nu moe en gaar. Gisteren ook 1.5 uur later naar bed gegaan dan normaal, want naar Christel de Laat gekeken (wel lachen) Even naar de tuin straks (wordt ook erg verwaarloosd de laatste tijd (geen zin, te warm, te druk) En vanavond weer een familie etentje Hond eerst naar dochter brengen en later weer ophalen Nou mensen geniet van je zondag ! @spirit alweer een beetje opgeknapt ?
IJsvogel Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden DAGPACT: Yvonne Fonny🌞 kaatje 🌺 MaryArt Lika Spirit IJsvogel Helaas met migraine wakker geworden om 7 uur. Pil genomen maar dat hielp niks. Nu begint het te zakken gelukkig. Had leuke dingen op t programma die ik moest afzeggen, moeilijk om er dan nog een goeie dag van te maken. Morgen weer werken... pffff ben even helemaal niet blij. lady jane en spirit reageerden hierop 1 1
Musashi Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Ik ben veilig geland op Belgische bodem en de nationale spoorwegen geven me meteen een thuisgevoel. Echt niet beter maar wel vertrouwd, en dat is ook heel fijn. Nog even en dan kan ik echt landen thuis, met m’n allerliefsten 🥰. Ik weet niet of jullie me de komende dagen veel zullen lezen want zal wel even moeten afkicken en in mezelf keren. Daar heb ik nu echt veel behoefte aan. Het fijne van weg te gaan is ook terug hard te beseffen wat je thuis hebt. Het evidente wordt opnieuw bijzonder. spirit, Oskar, Lika en 2 anderen reageerden hierop 5
Lika Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Sterkte @IJsvogel IJsvogel reageerde hierop 1
spirit Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden @rapilos, ik heb het klokje rond geslapen. De pijn is vandaag gelukkig minder. De diclofenac die ik hier voor krijg, helpt wel. Ik denk dat de salade verkeerd is gevallen gisteren en misschien ook wat bevangen geweest door de warmte. Vandaag naar de kofferbakverkoop geweest hier in het dorp. Leuke kleding gescoord en wat leuks voor de kleinkids.
Rosee Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden @IJsvogel❤️🩹 IJsvogel reageerde hierop 1
Rosee Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Welkom terug in Europa @Musashizal wel omschakelen zijn.
spirit Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden @IJsvogelwat een tegenvaller om zo beroerd wakker te worden. Dan is je dag eigenlijk al verziekt. Afspraken die je af moet zeggen. Wat een tegenvaller. Heb mijn mooie ibizajurkje meteen aan gedaan. Van die heerlijke koele stof. Een zouthoutthee en vanavond eet ik gewoon weer noodles. Ik kan geen vet verdragen momenteel. Donderdag de echo van mijn buik. Voor die tijd maar rustig aan doen, voor zover mogelijk.
lady jane Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden @Lika en @Etty bedankt voor de tip van Los Domingos veel herkenning en ontroering. Lika reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Ik ben weer binnen. Nachtpact: Quinn lady jane, spirit en Kaatjemama reageerden hierop 3
Kaatjemama Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Nachtpact: Quinn kaatje 🌺 Quinn reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden @IJsvogel beetje opgeknapt hopelijk?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden