Oskar Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Wat een heerlijke dag vandaag. Met de geur van warme machineolie en kolenrook nog in mijn neus ga ik zo tevreden slapen. En dankbaar vooral ook. spirit, Lika en Reacher reageerden hierop 3
Lika Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden (bewerkt) Ik kook weer regelmatig. Niet omdat het ‘moet’, maar gewoon omdat ik het wil. Het gaat vanzelf. Wel uit een kookboek ( ik zit nog steeds in mijn Rukmini Iyer periode), maar dat mag de pret niet drukken. Blij mee. Ik vind het weer leuk en het lukt. Heel goed teken. 3 uur geleden bewerkt door Lika lady jane en bumperjim reageerden hierop 2
lady jane Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden @Bob, probeer je ook 2 wedstrijden naast elkaar te volgen?
Bob Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 2 minuten geleden zei lady jane: @Bob, probeer je ook 2 wedstrijden naast elkaar te volgen? Nee, ik volg momenteel alleen die van Rublev tegen Mensik.
lady jane Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden ze zijn alletwee zo spannend, ik kan niet kiezen steeds
lady jane Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden wat zijn die jonge jongens goed zeg en wat moeten de oudjes er hard voor weken. dat wordt weer een latertje
lady jane Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) yesss Mensik! ennnn Fonseca! de jeugd neemt het over (en de oudjes zijn nog twintigers) wat een toptennis en ik dacht dat het zonder Sinner en Alcaraz niet echt spannend meer zou worden. genieten is dit. 1 uur geleden bewerkt door lady jane
spirit Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Weer een vreselijke buikpijnaanval. Een domper voor een leuke dag. lady jane reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden