Oskar Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden (bewerkt) Mogge Vandaag nog een dag werken. Morgen begint mijn traject bij verslavingszorg. Acht weken lang. Operatie Wortel & Tak. Ik kijk er naar uit. Ik zie er tegenop. Eerst koffie nu. @Musashi: een hele mooie reis gewenst. Ik hoop dat je malende hoofd zich een beetje koest zal houden. Ogen dicht en springen. In vertrouwen. En geniet. 13 uur geleden bewerkt door Oskar Fonny en Musashi reageerden hierop 1 1
bumperjim Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden 8 weken intern? Wow, ik had ff niet meer op de radar dat je dat ging doen. Wat verwacht je ervan?
Musashi Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden Goeiemorgen Oskar, BJ, en iedereen die volgt. Goh, dan staan we allebei aan het begin van een mooie reis, lijkt me. Ik wens je veel hoogtes en laagtes, om van daaruit in het midden uit te komen. Ik ben al bezig met een lading sandwiches en pistolets te smeren. Vind ik beter dan vliegtuigeten. En water drinken, veel water. Ik doe zo nog een ochtendyoga en dan hopelijk nog een avondyoga morgenavond bij aankomst in het hotel. Dat brengt me wat op de plooi. Deze keer neem ik ook wat persoonlijke spulletjes mee, zoals mijn intuitiekaartjes om elke ochtend bij mezelf in te checken. Mijn uitdaging zal vooral zijn om anderen te dienen, zonder mezelf overboord te gooien. Mezelf niet verliezen in het anderen naar hun zin te maken. Hoofd uit, zintuigen aan. M’n gezin missen maar blij zijn dat ik hen heb, mijn base camp. Ademruimte om energie en schoonheid te tanken. Alle mooie dingen zien, proeven en voelen. Blij en dankbaar zijn met wat ik heb, kan en mag doen. Sayonara! 🙏🌸 spirit, MaryArt, Fonny en 3 anderen reageerden hierop 6
Yana Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden 34 minuten geleden zei bumperjim: 8 weken intern? 2 dagen per week dacht ik. bumperjim reageerde hierop 1
MaryArt Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden Dagpact: Quinn MaryArt Goeiemorgen allemaal!
lady jane Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden goeiemooiemorgen frummers @Musashi sayonara Oskar ook een mooie reis Musashi reageerde hierop 1
Lika Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden @Oskar ik wens je een heel goed traject. @Musashimooie reis. Nieuwsgierigheidsknop aan!! Musashi reageerde hierop 1
Lika Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Ik ga vandaag repeteren en daarna naar Lisa Loeb met een vriendin. Hapje eten tussendoor. spirit en lady jane reageerden hierop 2
lady jane Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden moest haar even googlen, klinkt de moeite waard, enjoy @Lika Lika reageerde hierop 1
rapilos Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Goedemorgen allemaal, Lazy sundey morning Zelfs hondje ligt te slapen bij partner op de bank in een holletje Straks maar een stukje lopen met hondje in losloop gebied. misschien even koffie met gedeelde appeltaart halverwege de wandeling niet veel doen vandaag krantje, puzzeltje, misschien even checken hoe het op de tuin is (Maar ze verwachten veel regen vanmiddag, dus dat wordt het misschien ook niet) Fijne ( lazy ?) zondag allemaal
Musashi Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Zo, het allerergste al achter de rug: afscheid nemen op het treinperron. Traantjes bij dochter en mezelf ook natuurlijk. Heftig maar hoort er ook bij. Een lach en een traan, ik leef! Lika, Fonny, spirit en 1 andere reageerden hierop 4
lady jane Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden (bewerkt) Voor dochter ook een mooie les M. Hier heeft de film The Choral het gewonnen van zwemmen vandaag. Lazy sunday Raps.😇 9 uur geleden bewerkt door lady jane rapilos, Lika en Musashi reageerden hierop 3
renaldo61 Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Dagpact: Quinn MaryArt Yvonne renaldo61🐕
spirit Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Fijne reis en geniet ervan @Musashi. Afscheid nemen doet altijd pijn, maar je komt weer terug. Hele fijne vakantie. @Lika, waar moet jij voor repeteren. Jij zat toch op een zangkoor? Fijne dag in ieder geval. @Oskar, wat goed, dat traject wat je gaat volgen. Niet intern toch? Ik had een paar jaar geleden de mogelijkheid om ook zo'n traject te volgen. Heb het toen niet gedaan. Dat was in Rotterdam. 3 hele dagen. Je kon dan wel gewoon naar huis. Niet intern. Ik neem aan dat jij ook zoiets gaat doen? Of ga je echt intern? Wij gaan zo met frisse tegenzin naar Rotterdam. Repeteren met de pubers. We zijn best nog moe van gisteren en eigenlijk ook geen zin om weer zo'n stuk te rijden. Bovendien zouden we even bij een jonge accordeonist gaan kijken die hier op moet treden vlakbij met zijn koor. Al een soort beloofd. Sneu voor die jongen. Maarja, het zij zo. De hond uitlaten nu en maar weer gaan. Het leven van een muzikant gaat soms niet over rozen. Musashi reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden 1 uur geleden zei renaldo61: Dagpact: Quinn MaryArt Yvonne renaldo61🐕 kaatje🌺
spirit Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 1 uur geleden zei Lika: @spiritik doe improvisatie theater. O, dat is zo leuk. Heb ik ook gedaan.
spirit Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden De boze bui waar ik mee opstond is gelukkig verdwenen. Ik was wat overprikkeld. Mijn kleding is nog zo'n puinhoop, maar ik heb te weinig tijd gehad de afgelopen dagen. Beetje druk gehad en gisteren was toch ook wel een hele dag. Best vermoeiend. Lekker mijn hoofd nog even leeg kunnen maken met een wandeling met de hond. De repetitie met de pubers ook weer overleefd 🙃. Best nog leuke nummers door kunnen nemen. Eentje krijgt altijd de slappe lach met een mond vol koek 😂. Onderweg heel slecht weer. Wat een buien zeg. Boodschappen kunnen doen daarna. Nu spaghetti eten en daarna bankhangen. Morgen begint de werkweek weer voor mijn vriend. Het waren wat hectische dagen zo alles bij elkaar.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden